Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Thahitian Queen/Rock´n´Roll club

Recommended Posts

http://www.tahitianqueen.com/

Stedet så lidt sleezy ud - lidt a la strip-barerne på Reeperbahn i Hamburg med et forhæng ude foran - men uden de ulækre og muskuløse mænd, der prøver at overtale en til at træde indenfor og bondefanget til at betale dyr champagne til billige ludere - istedet var der et par yndige unge piger til at vise en indenfor, når man viste interesse. Indenfor blev jeg også velmødt og vist over til en god udsigtspost. Der er nemlig en tribune midt i rummet med stripperstænger, hvor måske 10 rimelig flotte piger forsøgte at vugge lidt til musikken - og stedet betejner sig også som en gogobar og mødested for bikere. Snart kom der også en pige over til mig - men med 135 bath for en øl - og hun var ikke lige min smag, havde jeg ligesom ikke lyst til at ofre en ladydrink på hende - så hellere spille Cheap Charlie for en gangs skyld.

Men jeg fandt da ud af at pigerne + mamasan arbejdede i 2 holds skift: 1. hold fra 13 eller 14? - kl. 20 - og de fik 500 bath for at møde op + 3 drinks. Nogle af pigerne tog med fyrene hjem, men det var ikke noget manageren blandede sig i - men om de så bare kunne gå - eller om de måtte vente til deres skift var slut?

Ellers fungerer det på den måde at pigerne danser lidt rundt til 3 sange - og så er der sceneskift, på den måde at 2 piger går ned foran og løber om og kravler op igen i den anden ende. Da jeg skulle til at gå - bl.a. fordi musikken var alt for høj og lød dårlig - selvom det egentlig var god rock´n´roll - var der pludselig omkring 20 helt OK piger mellem 20 - 30 år på podiet, fordi der var holdskifte - nå OK - jeg havde da lidt mere i flasken, selvom tjenerinden et par gange havde været ovre for at checke om jeg sad og spyttede i øllet.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Super med alle dine interessante indspark for mulige og umulige steder i Pattaya.

Hvor længe bliver du der?

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 time siden:

Super med alle dine interessante indspark for mulige og umulige steder i Pattaya.

Hvor længe bliver du der?

4 uger, da det passede med at stykke 2 billige flybiletter samme hos Norweigian - og så fandt jeg ud af at jeg ved at booke 28 dage fremfor kun 27 - pludselig fik 40% rabat på overnatningen hos Airbnb ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

"TQ" er eftersigende den forste GOGO bar i Pattaya, jeg er selv kommet der en del tilbage i 80'serne, paa det tidspunkt var det et super sted - med nogle gode piger.

Mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 17 timer siden:

"TQ" er eftersigende den forste GOGO bar i Pattaya, jeg er selv kommet der en del tilbage i 80'serne, paa det tidspunkt var det et super sted - med nogle gode piger.

Mvh

G

Jo, pigerne var gode - bare underligt at de spiller musikken så højt, at man ikke kan tale med dem. De andre gæster, som mest var ældre overvægtige mænd, der allerhøjest kunne svinge benene ind på en scooter, så nu heller ikke ud til at være sønderligt interesserede i pigerne.

Klubben skulle være fra 1978 - og man kan også se at facadehøjden ikke har ændret sig meget fra den tid.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var lvist en biker klub som kom der meget, saa der er altid blevet spillet haard rock - kunne forestille mig at bikerne (ligesom jeg selv) ogsaa er blevet aeldre, saa det kan godt vaerer de har skiftet Harley'edn ud med en scooter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 10 timer siden:

Det var lvist en biker klub som kom der meget, saa der er altid blevet spillet haard rock - kunne forestille mig at bikerne (ligesom jeg selv) ogsaa er blevet aeldre, saa det kan godt vaerer de har skiftet Harley'edn ud med en scooter :P

Ja, og blevet halvdøve ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...