Hop til indhold
Deli

Hotel i dagtimerne

Recommended Posts

Hej 
Er det et problem at leje et hotelværelse i dagtimerne?

Skal have fundet et sted til en sugardate i dagtimerne, men hvordan forholder hotellerne sig til at en booking fx kl. 11? 
Jeg tænker også i hensyn til diskretion, hvis man nu er nød til at ringe og man kun skal bruge værelset i et par timer. 

Tillægsspørgsmål: Nogen som har gode erfaringer med hoteller eller andre muligheder i det sydvestjyske (Esbjerg + opland)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 55 minutter siden:

Hej 
Er det et problem at leje et hotelværelse i dagtimerne?

Skal have fundet et sted til en sugardate i dagtimerne, men hvordan forholder hotellerne sig til at en booking fx kl. 11? 
Jeg tænker også i hensyn til diskretion, hvis man nu er nød til at ringe og man kun skal bruge værelset i et par timer. 

Tillægsspørgsmål: Nogen som har gode erfaringer med hoteller eller andre muligheder i det sydvestjyske (Esbjerg + opland)?

Tjek siden diskretudlejning.dk :)

Der er alle i samme båd og ved hvad det handler om. Måske der er et sted i nærheden af dig hvor du kan leje dig ind for et par timer eller 2.....siden bliver vist nok drevet af en fyr herinde fra i samarbejde med nogle andre og er således os.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har engang haft et dagsværelse på et hotel midt i Esbjerg fra 10-14. 500kr.

Ring og spørg til et dagsværelse. De vil gerne have en ekstra udlejning.

Var på hotellet og fik ordnet indcheckningen før jeg mødte pigen, så vi kunne bare gå op.

Oplevede intet usædvanligt, heller ikke da vi var i baren for at få en bakke kaffe med op.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Dagsværese er ikke så ualmindeligt at leje på hotellerne, tænker at diskret udlejning som DK fyr 34 henviser til kan være en lige så god og billigere løsning...Jeg har brugt diskret udlejning et par gange, virkede fint og alle forventninger blev helt fint indfriet.

 

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De fleste hoteller i DK koster ikke ret meget. Så lej det bare til dagen efter. Og aflever nøglen om eftermiddagen/aftenen, når du er færdig med dit forehavende :-)

Og hvis du ringer og booker, kan du jo spørge dem, om de er fuldt booket. Og svarer de nej til det, så kan du sige, at du faktisk har brug for at ankomme og checke in kl. 11

Det vil oftest ikke være noget noget problem.

God fornøjelse med sugar svesken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Der er alle mulige årsager til at have brug for et hotelværelse i nogle timer - det tænker hotellerne aldrig over. Castings, interviews, møder af alle slags mm...

Jeg har selv lejet et værelse way back til frække møder (privat regi) - og det går fint.

men i dag er der tit mulighed for gode priser på de kortfristede bookinger - tjek på en bookingside og gå derefter direkte til det ønskede hotel, så får man tit en god pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort set alle hoteller har gæster der ankommer med fly, lige skal sove et par timer, og så videre til møde. Eller omvendt, ankommer fra møder, og lige skal sove nogle timer inden turen går videre. Derfor stiller de heller ikke spørgsmål, hvis du siger du skal bruge værelset i en halv dags tid. Men sig nu ikke du kun skal bruge det i en enkelt time og at du kun betaler kontant.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode fif. Kendte ikke "dagsværelse" begrebet, det skal prøves af. 

Diskretudlejning kendte jeg godt, men efter de ændrede konceptet (udlejer skal betale) er det da begrænset, hvad der er af muligheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Deli skrev, den 1/10/2018 at 14:00:

Hej 
Er det et problem at leje et hotelværelse i dagtimerne?

Skal have fundet et sted til en sugardate i dagtimerne, men hvordan forholder hotellerne sig til at en booking fx kl. 11? 
Jeg tænker også i hensyn til diskretion, hvis man nu er nød til at ringe og man kun skal bruge værelset i et par timer. 

Tillægsspørgsmål: Nogen som har gode erfaringer med hoteller eller andre muligheder i det sydvestjyske (Esbjerg + opland)?

Hotel Varde.

Der kan man tjekke tidligt ind og der er egen indgang til alle værelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Lars Boca skrev, den 2/10/2018 at 21:06:

De fleste hoteller i DK koster ikke ret meget. Så lej det bare til dagen efter. Og aflever nøglen om eftermiddagen/aftenen, når du er færdig med dit forehavende :-)

Og hvis du ringer og booker, kan du jo spørge dem, om de er fuldt booket. Og svarer de nej til det, så kan du sige, at du faktisk har brug for at ankomme og checke in kl. 11

Det vil oftest ikke være noget noget problem.

God fornøjelse med sugar svesken ;)

Den taktik brugte vi da......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 4 timer siden:

Hotel Varde.

Der kan man tjekke tidligt ind og der er egen indgang til alle værelserne.

Hov nu skal du ikke give andre den idé ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Motel Varde...meget diskret som Line anfører og ikke dyrt !

Alternativt som beskrevet lej et hotel værelse og aflever nøgler efter færdigt forehavende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
DK fyr 34 skrev, den 1/10/2018 at 14:55:

Tjek siden diskretudlejning.dk :)

Der er alle i samme båd og ved hvad det handler om. Måske der er et sted i nærheden af dig hvor du kan leje dig ind for et par timer eller 2.....siden bliver vist nok drevet af en fyr herinde fra i samarbejde med nogle andre og er således os.

Det ser desværre ud til at der slet ikke er nogen annoncer p.t. Eller er det mig der er blind ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gengangeren skrev, den ‎10‎-‎11‎-‎2018 at 10:05:

Det ser desværre ud til at der slet ikke er nogen annoncer p.t. Eller er det mig der er blind ?

Undrede også mig, at der ikke var nogen.  Det må skyldes, at de fjerene alle gratis annoncerne i sep og indførte betaling.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
lovingboobs skrev, for 3 timer siden:

For at knalde i måske 2 timer? :) Er det billigere end hotel? 

Det er det vist nok...prøv selv og søg på huse/lejligheder i dit område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...