Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har da fået svar på en SMS fra hende forleden.  Om hun er pigen på billederne ved jeg ikke.  Google -søgning giver ikke resultat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været her før. Samme billeder og navn, ihvertfald. Tårnhøjt serviceniveau, i mine øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 2 minutter siden:

A few months ago wasn’t there a ad saying to watchout for her? Saying she was a scammer.

 

Yes, I saw that too, but really find that hard to believe. I've visited her a few times, and I find her fiercely attractive and very sweet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 23 minutter siden:

Hold da op hun er smuk og til de priser! Tvr, ved du om det er god GFE? Tungekysser hun?

Ja. Det er rigtig fin GFE med tungekys. Første gang var kys inkluderet, næste gange var det extra. Jeg ved ikke hvad det er nu..... Skal måske lige siges billederne ved poolen nok ikke er helt nye. Til gengæld vil jeg mene billede 1 og 2 er spot on - og ja: smuk er hun. Og sød

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Anna et par gangr og hun er simpelthen så sød og hengivende på den helt rigtige måde..

 

Hun er ikke slank eller petite, men har en meget curvy krop.. Desuden har jeg aftalt med hende at vi skal lave en 3kant, hvor vi er 2 om hende. Nogle der vil med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har været hos Anna et par gangr og hun er simpelthen så sød og hengivende på den helt rigtige måde..

 

Hun er ikke slank eller petite, men har en meget curvy krop.. Desuden har jeg aftalt med hende at vi skal lave en 3kant, hvor vi er 2 om hende. Nogle der vil med?

Hvor høj er hun egentlig? Og er superfransk inkluderet i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, den 2/10/2018 at 12:47:

Jeg har været hos Anna et par gangr og hun er simpelthen så sød og hengivende på den helt rigtige måde..

 

Hun er ikke slank eller petite, men har en meget curvy krop.. Desuden har jeg aftalt med hende at vi skal lave en 3kant, hvor vi er 2 om hende. Nogle der vil med?

Jeg er frisk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...