Hop til indhold
llive

Freelancere i Bangkok

Recommended Posts

Halløj. Skal en tur til Bangkok i november og søger lidt opdateret viden om freelancere i byen. Hvor finder man de dejligste lige nu?
Jeg mindes mange smukke piger på Thermae Bar - er den stadig et godt bud? Eller vil pigerne herfra hellere have japanske kunder?

Er også nysgerrig efter at høre, om nogen har besøgt 7. heaven, der skulle være en upscale blowjob bar med smukke tøser, man kan give håndjern på :D

Derudover er alle gode tips selvfølgelig velkomne.
Tak :)

Redigeret af llive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efterhånden noget tid siden jeg sidste kiggede efter freelancere i BKK. Men jeg vil tro at de gamle steder stadig er kørende, Parkeringspladsen ved Nana hotel, muren overfor Nanaplaza, Nana Disco, alt i soi 4 samt Climax Disco ved Ambassador Hotel, soi 11. 

Også selvfølgelig, Thaifriendly og Badoo.

 

Kender ikke 7th heaven. https://www.7-heavenbkk.com/ soi 33.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Kan som arbejdende og bosiddende en del af året i Bangkok godt opdatere dig lidt. Alt efter preference (Alder + udseende osv) så er der gode muligheder i følgende:

 

Soi 4. Masser af Gadepiger hele vejen fra Sukhumvit (Nana Hotel) og ned til gaden (Sukhumvit 6 Alley) som fører hen mod Kasalong og Lolitas (BJ barer) og Phachara Suites, Dynasty m.m.....

 

Beergarden Soi 7. Selv nyder jeg stadig den gamle klassiske Beergarden i Soi 7, hvor der også kommer nogle ganske unge og sprøde modeller.... Jeg er mest til dem i 30´erne og 40´erne...

 

Hillary 2, Soi 4. Derudover så er der i mangel af Bangkok Beat (Fint spillested som desværre er nedlagt) helt sikkert 150% scorings chance på Hillary 2 i samme Soi 4. Det ligger på samme side som Nana Plaza midt imellem dette og så Sukhumvit 6 Alley. Der kommer ofte nogle rigtig gode piger (efter min overbevisning) :)

 

Thermae Bar: Efter min mening for meget Wam Bang Thank You Mam. Pæne piger - men upscale priser og one time shot, meget svært at få LT, de skal jo tilbage og tjene flere penge..

 

ThaiFriendly, Date in Asia, WeChat og ikke mindst Tinder: WeChat er god hvis du skal bruge noget hurtig massage eller sex, nogen gange freelancere eller piger fra Massage shops som gerne laver Outcall. Tinder er klart den jeg har scoret mest på - men TF og DIA har også høje scorings chancer .)

 

Pris leje: Jeg plejer at betale 2500 baht for LT - eller full night. Og er der gentagelser så tager vi op og bliver testet - så man kan få den store tur uden gummi.... det kan tøserne faktisk også selv bedst li 

 

Håber du kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 2/10/2018 at 17:51:

Det er efterhånden noget tid siden jeg sidste kiggede efter freelancere i BKK. Men jeg vil tro at de gamle steder stadig er kørende, Parkeringspladsen ved Nana hotel, muren overfor Nanaplaza, Nana Disco, alt i soi 4 samt Climax Disco ved Ambassador Hotel, soi 11. 

Jeg er næsten lige kommet hjem efter en dejlig lang ferie i LOS. 
I Bangkok boede jeg (som sædvanligt) på Ambassador hotel - den første og sidste lille uges tid af ferien.
Freelance pigerne udenfor Ambassador er væk - fik af vide det hang sammen med dels lukningen af klubben under Ambassador samt alle de små massage huler i bygningen op til Ambassador.
Den store på soi 13, lige overfor Ambassadors bagudgang er der dog stadig - og hvad du ønsker kan du købe der ;) 

Der er stadig massere af freelancers på Soi 11 samt selve Sukhumvit - mellem Nana og helt ned til Soi Cowboy.

Jeg har ingen erfaringer med at samle ladyboys op - men lækre piger findes overalt.
Jeg har gode erfaringer med at samle pigerne op fra diverse massage joints samt Soi Cowboy. Dog syntes jeg at pigerne fra diverse massage joints ofte kræver et par behandlinger i butikken inden de accepterer at mødes efter job. Til gengæld er det nok de piger jeg har haft de bedste GFE oplevelser med. 

Jeg foretrækker så absolut Soi Cowboy fremfor Nana - føler det er mere afslappet. Smag og behag :) 

God fornøjelse med turen :) 
Jeg er så klar til at rejse igen ;) 

Venligst
NT


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...