Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Alt Heidelberg

Recommended Posts

Sådan efter 3 uger i Thailand, så kan man altså godt få lyst til brun sovs og kalvelever - det leverer de her:

https://www.google.com/search?q=Alt Heidelberg%2C pattaya&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=12941836,100882555,1777&tbm=lcl&rldimm=6433196712724722515&ved=2ahUKEwjAqtzK4uTdAhVETrwKHeRwCUgQvS4wAHoECAAQJg&rldoc=1&tbs=lrf:!2m4!1e17!4m2!17m1!1e2!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:9#rlfi=hd:;si:6433196712724722515;mv:!3m8!1m3!1d21306.95992065406!2d100.89056255461423!3d12.925534411848165!3m2!1i401!2i526!4f13.1

selvom både servitrice og kok var thailænderinder

Stedet ligger på Beach Road - kun måske 50 meter før Walking Street.

De var virkelig begejstrede over der endelig kom, en der satte pris på god tysk mad - de har nemlig også thai-food på menuen - måske for at tiltrække blandede selskaber.

Men både den brune sovs og kalveleveren bestod - kun bemærkede jeg at der gerne måtte have været en del flere løg - og så havde jeg foretrukket hele eller brasede kartofler, fremfor kartoffelmos - men det kunne jeg måske bare have bestilt - det virkede som om de var meget servicemindede og havde jeg været oplagt til det og haft bedre tid - så havde jeg sikkert kunnet flirte lidt med den flotte modne servitrice.

De havde desværre ikke så mange tyske øl - og slet ikke dunkel - og de andre var også lidt i den dyre ende - så jeg nøjedes med en Leo (udtales Le-O)  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad måtte du give for leveren?

Ved du om det var lokal thaikød eller importeret?

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 12 timer siden:

Hvad måtte du give for leveren?

Ved du om det var lokal thaikød eller importeret?

Mener det var knap 200 bath - vil nærmest tro, det var lokalt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 3/10/2018 at 05:45:

Mener det var knap 200 bath - vil nærmest tro, det var lokalt ;-)

Ja til den pris kan det kun være lokal

Del dette indlæg


Link til indlæg

igen den er fin den er en del af mange anmeldelser fra Pattaya.

Du havde garanteret ikke sagt noget hvis Jernsvinet havde samlet det hele i en post og skrevet omkring politi og madsted i en samlet tråd.

Jeg mener nu at alt udenom selv oplevelsen er ligeså vigtig specielt når man taler om rejseoplevelser.

Jeg er glad for at der nogen som har lyst til at bruge deres tid på at skrive sådan at vi andre kan lærer af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malberg skrev, for 10 timer siden:

Ikke meget eroguideanmeldelse ved denne tråd heller.

 

Du er velkommen til at indrapportere trådene - eller starte din egen tråd her: 

https://www.eroguide.dk/forum/forum/41-feedback-om-eroguidedk/ 

om hvad du synes Eroguide skal indeholde, her virker det kun utidigt og forstyrrende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 16/10/2018 at 22:48:

Du er velkommen til at indrapportere trådene - eller starte din egen tråd her: 

https://www.eroguide.dk/forum/forum/41-feedback-om-eroguidedk/ 

om hvad du synes Eroguide skal indeholde, her virker det kun utidigt og forstyrrende.

I mit univers hører indtagelsen af kalvelever til under BDSM (nok især M). Så din tråd er god nok, Jernsvin. Det er bare Malberg, som ikke er så avanceret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...