Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Rasputin

Recommended Posts

Egentlig var jeg på jagt efter en anden club hvor der skulle være nogle seksuelle shows mm:

http://www.hulutrip.com/product/41953.html

Men den kunne jeg ikke finde - og det viste sig også at den ifølge taxi-driverne var nedlagt - hvorfor man så stadig kan booke billetter forstår jeg ikke. Men jeg var gået længere og længere ind bag MacDonalds og næsten ud til Pattyasisong (2nd) Road, da jeg så indgangen til dette sted:

https://www.google.com/search?q=rasputin pattaya&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=12933838,100877788,1366&tbm=lcl&rldimm=17598479086065539513&ved=2ahUKEwiunp-q2eTdAhUGso8KHcQFA7EQvS4wAXoECAAQMQ&rldoc=1&tbs=lrf:!2m4!1e17!4m2!17m1!1e2!2m1!1e2!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:2#rldoc=1&rlfi=hd:;si:17598479086065539513;mv:!3m8!1m3!1d170451.8698228859!2d100.9302404431885!3d12.931112813838862!3m2!1i401!2i526!4f13.1

Jeg havde tidligere set nogle gadeskilte, vise hen til stedet, men det fremgik ikke tydeligt hvad det gik ud på - og indgangen ligner også mest indgangen til en meget dyrt hotel. Men der sad den ene fyr efter den anden ude foran med hver deres smartphone - og så kom der en dame iklædt en stram uniform (kun hendes røv må have været strammere - og igennem flere år) og nærmest viste mig hen til receptionen - nej, jeg skulle længere ind  - og inden jeg fik stillet nogen spørgsmål - eller forklaret hvad stedet gik ud på, stod jeg pludselig foran måske 70 unge, letpåklædte piger der sad på en slags trappetribune. Jeg ville nu til at stille et spørgsmål til hvordan stedet fungerede - men det var kort og kontant at pigerne til højre - åbenbart de billige rækker - kun kostede 2500,- for 1.5 time, de andre til venstre noget mere - og så havde de åbenbart nogle endnu dyrere eksklusiv-modeller lige bag os - og jeg har læst en anmelder fortælle om at også havde et VIP-room med russiske topmodeller.

Jeg forsøgte at forklare at jeg altså ikke havde tid lige nu, men gerne ville vide noget om hvordan stedet fungerede - men nu blev damen sur og viste mig ud - og ville sådan set ikke snakke mere med mig og gav sig til at snakke med nogle andre - og lod som om hun ikke kunne forstå jeg var blevet stående for at få nogle svar. Så kom der en anden fyr, som meget aggressivt fortalte mig, hvad jeg kunne forvente i løbet af 1.5 time - og så ville han partout vise mig pigerne endnu engang - hvorpå jeg sagde, at når de var så uvenlige - så havde de lige mistet en stor kunde - og så gik jeg igen.

Måske meget godt, da jeg på en anmeldelse kan se - også som jeg forstod på den aggressive mand - så er det one time come - og så er seancen forbi.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...