AalborgLook 5182 Skrevet 1. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden: Nu vil jeg nødig være den der lyseslukker, men jeg tænker altid det samme, når jeg læser sådan en tråd her eller noget der ligner... Hvis en pige virkelig gerne vil en mand sådan helt udover det med pengene, ville manden så overhovedet være i tvivl - altså så han er nødt til at spørge herinde, om hun nu også vil ham? Der kan selvfølgelig være forskel på, hvordan man viser sine følelser... Men ingen mand ville i hvert fald være i tvivl, hvis JEG gerne ville mere eller andet. Lige netop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden: Nu vil jeg nødig være den der lyseslukker, men jeg tænker altid det samme, når jeg læser sådan en tråd her eller noget der ligner... Hvis en pige virkelig gerne vil en mand sådan helt udover det med pengene, ville manden så overhovedet være i tvivl - altså så han er nødt til at spørge herinde, om hun nu også vil ham? Der kan selvfølgelig være forskel på, hvordan man viser sine følelser... Men ingen mand ville i hvert fald være i tvivl, hvis JEG gerne ville mere eller andet. Njah, men er "problemet" (hvis man kan kalde det dét), at @bull1977 sådan set ikke er i tvivl. Det eneste der gør at han kommer i tvivl, er faktisk at pigen er GP. Og så er der nok ikke så mange andre steder at spørge, end lige her...... Med fare for at jeg har totalt misforstået...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Oktober, 2018 tvr skrev, for 2 minutter siden: Njah, men er "problemet" (hvis man kan kalde det dét), at @bull1977 sådan set ikke er i tvivl. Det eneste der gør at han kommer i tvivl, er faktisk at pigen er GP. Og så er der nok ikke så mange andre steder at spørge, end lige her...... Med fare for at jeg har totalt misforstået...... Skal heller ikke udelukke, at det er mig, der har misforstået noget. Det står i hvert fald ret klart, at han er i tvivl, om pigen kun er ude efter hans penge, eller om hun reelt er interesseret i ham. Og det kan selvfølgelig ligeså godt stamme fra fordomme om glædespiger, som fra tvivlen om hendes følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 tvr skrev, for 7 minutter siden: Njah, men er "problemet" (hvis man kan kalde det dét), at @bull1977 sådan set ikke er i tvivl. Det eneste der gør at han kommer i tvivl, er faktisk at pigen er GP. Og så er der nok ikke så mange andre steder at spørge, end lige her...... Med fare for at jeg har totalt misforstået...... Delvis korrekt selvfølgelig er jeg jo ikke sikker på hvad pigen føler og vil 100 % men hun viser glæde, nervøsitet og jalousi når jeg har forsøgt at holde afstand så noget søger hun. Grunden til indlæg er jo også nok mest for at høre om andre hvordan overgangen har været for den er lidt underlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden: Skal heller ikke udelukke, at det er mig, der har misforstået noget. Det står i hvert fald ret klart, at han er i tvivl, om pigen kun er ude efter hans penge, eller om hun reelt er interesseret i ham. Og det kan selvfølgelig ligeså godt stamme fra fordomme om glædespiger, som fra tvivlen om hendes følelser. At hun kun er interesseret i penge ved jeg er udelukket og når hun selv flytter grænserne og nu er kommet til ingen betaling så det da ikke penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) bull1977 skrev, for 2 minutter siden: At hun kun er interesseret i penge ved jeg er udelukket og når hun selv flytter grænserne og nu er kommet til ingen betaling så det da ikke penge Det var dig selv, der nævnte frygten for en golddigger - så kun derfor jeg fik den opfattelse PS: Det er egentlig også lidt svært at udtale sig om din personlige situation eller komme med gisninger om, hvad en pige du kender, føler og tænker. Redigeret 1. Oktober, 2018 af Nikita Darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 1. Oktober, 2018 Kast dig ud i det. Du vil fortryde det, hvis ikke du tager chancen. Du er opmærksom på problemstillingen med pengene, så det kan du godt håndtere løbende. Held og lykke. Nikita Darling skrev, 1 time siden: Nu vil jeg nødig være den der lyseslukker, men jeg tænker altid det samme, når jeg læser sådan en tråd her eller noget der ligner... Hvis en pige virkelig gerne vil en mand sådan helt udover det med pengene, ville manden så overhovedet være i tvivl - altså så han er nødt til at spørge herinde, om hun nu også vil ham? Der kan selvfølgelig være forskel på, hvordan man viser sine følelser... Men ingen mand ville i hvert fald være i tvivl, hvis JEG gerne ville mere eller andet. Nej lige netop. Der er stor forskel på mænd og kvinder hvad det angår. Mænd ser primært på udseende og væremåde, hvorimod kvinder også ser meget på hvad han i øvrigt kan tilbyde så som penge, status, kommende børn, fremtidsmuligheder osv. Så ja man kan sagtens komme i tvivl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Oktober, 2018 People Pleaseren skrev, for 1 minut siden: hvorimod kvinder også ser meget på hvad han i øvrigt kan tilbyde så som penge, status Jeg ved godt, at det er en bred opfattelse af kvinder, at vi vælger vores partner udfra de to grunde, jeg har citeret. Det gælder bare ikke for mig personligt. Og det påvirker selvfølgelig mine svar i det her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 1. Oktober, 2018 For mig og se burde du give hende en chance. Efter forudsætningerne syntes jeg egentlig hun sender de nødvendige signaler Ønsker hun fortsat og tjene penge ved prostitution skal du mærke godt efter om du kan leve med det. Ønsker hun og stoppe skal du sætte alle sejl til for at hjælpe hende videre. Det er lidt synd hvis stigmatiseringen skal bremse for den rette partner. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. Oktober, 2018 Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden: Det er lidt synd hvis stigmatiseringen skal bremse for den rette partner. Kan ikke siges meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 Nikita Darling skrev, for 20 minutter siden: Det var dig selv, der nævnte frygten for en golddigger - så kun derfor jeg fik den opfattelse PS: Det er egentlig også lidt svært at udtale sig om din personlige situation eller komme med gisninger om, hvad en pige du kender, føler og tænker. Ja følelser er altid svære at udtale sig om og håndtere også det der nok er vanskelige i dette tilfælde hvor man kender reglerne fra start og de så uventet bliver ændret.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. Oktober, 2018 Lyt til dit hjerte. Et eller andet sted ved man jo typisk godt selv hvad man føler. At man så typisk har svært ved at sætte ord på overfor andre er en anden sag. Du har kendt Gp´er i nogle år. Du/i har en historik der også går udover et normalt kundeforhold. Pigen udviser nu en interesse, og gør opmærksom på, at hun ønsker at bevare jeres relation, men nu uden penge. Du kan bruge meget til på at spekulere dig gul og grøn, sludre med os osv - Det er kun en måde at finde ud af det på, og det er at mødes med pigen, og se hvad der sker. Måske vil hun bare have dig som ven, uden sex og penge, måske vil hun være kæreste med dig, måske vil hun...… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 TheVoice skrev, 1 time siden: Lyt til dit hjerte. Et eller andet sted ved man jo typisk godt selv hvad man føler. At man så typisk har svært ved at sætte ord på overfor andre er en anden sag. Du har kendt Gp´er i nogle år. Du/i har en historik der også går udover et normalt kundeforhold. Pigen udviser nu en interesse, og gør opmærksom på, at hun ønsker at bevare jeres relation, men nu uden penge. Du kan bruge meget til på at spekulere dig gul og grøn, sludre med os osv - Det er kun en måde at finde ud af det på, og det er at mødes med pigen, og se hvad der sker. Måske vil hun bare have dig som ven, uden sex og penge, måske vil hun være kæreste med dig, måske vil hun...… lytter da også til hjertet og hjernen øverst griner..... det gør man jo når der er optræk til mulig forhold med et andet menneske.hvilket er normalt, havde bare ikke set det komme at en der er 16 år yngre og i denne branche få den interesse for en. og ja tanker går jo på hvad hun måske vil med det her, som sagt så er hun lidt tilbageholdende når vi kommer ind på emnet, hvilket jeg tror er pga hendes arbejde og situationen er som den er. derfor er min tilgang at hun styre spillet og på den måde viser hvad vej det skal gå.som sagt hende der har taget kontakt om at mødes da der stadig var betaling, venner på fb snap osv og hende der sagde at betaling imellem os var slut. jeg har aldrig spurgt til disse ting så ikke noget hun har accepteret for at gøre noget for mig så jeg følger med og ser hvad der sker det er bare noget andet når man møder en i byen, på gaden eller datingsider, der ved man jo næsten hvad man går efter. her er jeg startet med at kigge og tænke hende vil jeg godt bruge et par timer med og penge på bordet, så når hun vender bordet på hovedet bliver det jo lidt underligt men absolut spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 1. Oktober, 2018 @bull1977 du nævner at hun ikke længere ønsker betaling, men at i skal hjælpe hinanden? Ved du hvad der ligger i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. Oktober, 2018 bull1977 skrev, for 36 minutter siden: ldet er bare noget andet når man møder en i byen, på gaden eller datingsider, der ved man jo næsten hvad man går efter. her er jeg startet med at kigge og tænke hende vil jeg godt bruge et par timer med og penge på bordet, så når hun vender bordet på hovedet bliver det jo lidt underligt men absolut spændende Det er da muligt at ved decideret dating og den slags ved man hvad begge parter ønsker sig allermest, men det ændre jo ikke på, at mange oplever at der måske kommer noget helt andet ud af mødet, eksempelvis et godt venskab. Min pointe er såmænd blot at man skal være åben for forskellige muligheder. Gp´er er også kvinder, og surprice deres behov og følelser afskiller sig ikke markant fra andre kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 gomorra skrev, for 1 minut siden: @bull1977 du nævner at hun ikke længere ønsker betaling, men at i skal hjælpe hinanden? Ved du hvad der ligger i det? nope spurgte ind til det og kort svar var hvis jeg havde problemer hun kunne hjælpe med så ville hun. nærmere kom vi ikke ind på det. som sagt hun bliver tilbageholdende når vi kommer for tæt på at snakke om forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 1. Oktober, 2018 bull1977 skrev, for 1 minut siden: nope spurgte ind til det og kort svar var hvis jeg havde problemer hun kunne hjælpe med så ville hun. nærmere kom vi ikke ind på det. som sagt hun bliver tilbageholdende når vi kommer for tæt på at snakke om forhold Jeg tænker nu også mere på hvilke hjælp hun forventer af dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Det er da muligt at ved decideret dating og den slags ved man hvad begge parter ønsker sig allermest, men det ændre jo ikke på, at mange oplever at der måske kommer noget helt andet ud af mødet, eksempelvis et godt venskab. Min pointe er såmænd blot at man skal være åben for forskellige muligheder. Gp´er er også kvinder, og surprice deres behov og følelser afskiller sig ikke markant fra andre kvinder. helt korrekt. og muligheder opstår de mærkeligste steder så er bestemt åben. men når man benytter en gp er det jo som hovedregel at det er betalt kvalitetstid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. Oktober, 2018 bull1977 skrev, for 1 minut siden: helt korrekt. og muligheder opstår de mærkeligste steder så er bestemt åben. men når man benytter en gp er det jo som hovedregel at det er betalt kvalitetstid Jeg ved ikke du kan bruge det til noget. Jeg har mødt og jeg kender flere glædespiger - De er så ikke glædespiger i den situation, hvilket klart giver et helt andet samvær. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 gomorra skrev, for 1 minut siden: Jeg tænker nu også mere på hvilke hjælp hun forventer af dig? den er også lidt uvis. som sagt har jeg hjulpet hende med et mindre beløb, der langtfra er svimlende og hun ville ikke forvente at det skulle ske igen så ikke sponsorhjælp umiddelbart. efterfølgende kom hun igen til dk og boede her en lille uge før hendes sted var klar. når jeg har tid kører jeg hende, bliver afregnet for kørsel og tid så der hjælper vi hinanden kan man jo sige. og mødes da også når vi begge har tid, hvilket ikke er ofte, men endnu intet om at vende tilbage til betaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 TheVoice skrev, for 5 minutter siden: Jeg ved ikke du kan bruge det til noget. Jeg har mødt og jeg kender flere glædespiger - De er så ikke glædespiger i den situation, hvilket klart giver et helt andet samvær. det er da også specielt at have sådan et forhold til en gp, for man ser jo også en helt anden side af personen, og at der stadig er en forbindelse der er rart. man skal jo bare lige ha den tanke væk at man ses ikke kun for at knalde og lægge penge må blankt indrømme at den første gang man er sammen en aften alm hygge og snak, smutter i seng kysser godnat og lægger sig til at sove alligevel var lidt akavet for hvor man og hvad er ok... hvor man før har en fast aftale i kassen og bum det var det. nu har man hygge snakket og ingen aftale. går i kassen for at sove, og så kommer det hvor man lige skal høre er det ok at sove tæt osv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 1. Oktober, 2018 Det her står helt for egen regning, og jeg er en kyniker - belært af erfaring. Jeg havde selv et toårigt forhold til en rumænsk pige der både arbejdede som stripper og prostitueret. Jeg lærte en ting - et forhold der primært baseres på en forståelse om hjælp til den ene part(uanset hjælpens art og omfang) er ikke et ligeværdigt forhold, og derfor i min optik ikke et sundt forhold. Sådan som jeg læser dit indlæg, så: 1) forventes det at du kører hende til aftaler(?) 2) Låner hun beløb af dig ved behov. 3) Hun vil ikke tale om forhold. 4) i ses ikke meget. Det er måske bare min kynisme der taler, men det lyder altså som om at hun udnytter dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 146 Skrevet 1. Oktober, 2018 gomorra skrev, for 43 minutter siden: Det her står helt for egen regning, og jeg er en kyniker - belært af erfaring. Jeg havde selv et toårigt forhold til en rumænsk pige der både arbejdede som stripper og prostitueret. Jeg lærte en ting - et forhold der primært baseres på en forståelse om hjælp til den ene part(uanset hjælpens art og omfang) er ikke et ligeværdigt forhold, og derfor i min optik ikke et sundt forhold. Sådan som jeg læser dit indlæg, så: 1) forventes det at du kører hende til aftaler(?) 2) Låner hun beløb af dig ved behov. 3) Hun vil ikke tale om forhold. 4) i ses ikke meget. Det er måske bare min kynisme der taler, men det lyder altså som om at hun udnytter dig. Hun for venter ikke jeg kører hende, gør det når jeg har tid og betalt arbejde ligesom hende hun har lånt en gang i en kort periode og forventer ikke det skal ske igen hun er reserveret i at tale om forhold da dette er et nyt punkt for os begge og en lidt underlige baggrund. Men hun flytter grænser i stedet for at tale vi har begge en travl hverdag så ganske normalt man ikke ses hver dag så i det ser jeg noget usundt i denne start hvilket ville være samme udfordringer hvis hun var sygeplejeske med skiftevagter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 1. Oktober, 2018 Hvad vil du? Kærlighed eller venskab? Tving hende til at lægge kortene på bordet og få afstemt de forventninger i har til hinanden. Nok lettere sagt end gjort, men belært af erfaring vil jeg nok hellere være kynisk end naiv. På den anden side, hvis hun virkelig vil dig, vil det da værre dumt at forpasse. Men pas på dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 1. Oktober, 2018 Der er tråde om emnet så mit bidrag bliver kort, læs i de øvrig tråde, men få en gensidig forventningsafstemning, reflekter over om du kan sige god arbejdslyst til hende når hun går ud af døren for at gå på job som GP, mærk efter om du vil hende som kæreste eller er det friends with bennefits, i sidste ende kan vil tør du springe ud i et forhold med en dansk kvinde der er 16 år yngre, er dine “forbehold” på grund af hun er øst kvinde, at hun er GP? Tænker du ja, nej,nej, så spring ud i det og nyd det, ellers skal du passe godt på dig selv.. bh Alko... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg