Hop til indhold
bighead

En Thai milf

Recommended Posts

I filmen Downsizing er der en vidunderlig scene. Hovedkarakteren spillet af Matt Damon er i starten af et romantisk forhold til en vietnamesisk, lettere handicappet kvinde, og de har haft sex. Måske lidt for hurtigt. Og nu melder spørgsmålet sig fra den unge kvinde:

What kind of fuck you give me? What kind? American people, eight kind of fuck. Love fuck, hate fuck, sex-only fuck, break-up fuck, make-up fuck, drunk fuck, buddy fuck, pity fuck.

Sådan tror jeg, at min Thai milf og jeg har haft det et stykke tid. Via SD fik vi kontakt og mødtes nogle gange privat hos hende og havde sex. Men fra starten føltes det lidt som et forhold og der var ikke rigtig penge involveret. Lige indtil Thai milfen fik en ærgerlig og temmelig anklagende SMS fra min kæreste. Herefter gik forholdet fra buddy fuck til money fuck - og det ret hurtigt. Det har dog også sine fordele. De 1000 kr. på Mobilepay giver ligesom adgang til sex-only fuck, når min vej falder forbi. Ikke så meget kurtiseren og omsvøb. Og hvis jeg høfligt spørger til hendes lyst/ønsker bliver der svaret kort og kontant: You just fuck, no talk. 

Så kunne jeg lærer det. Jeg får stadig lov til at knalde uden kondom og sidst endda en solid creampie. Som bonus sutter hun nu pik (det gjorde hun ikke da det var venskabs-fuck, men det følger vel med i en kommerciel sammenhæng). 

Man finder hende på SD blandt de asiatiske kvinder i 30érne (læg dog ca. 10 år til). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
bighead skrev, for 22 timer siden:

Lige indtil Thai milfen fik en ærgerlig og temmelig anklagende SMS fra min kæreste.

Skal lige forstå: DIN kæreste skrev en ærgerlig og anklagende sms til thai milfen?? Hvis det er rigtigt forstået kan det da vise berettigelsen af bollofoner!

Og det er hende her du godt vil dele oplysninger om, og ikke den første du skrev om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi "milfen" i dag, tror hun er dobbelt så gammel som hun har angivet på SD og bestemt hverken lækker eller slank som hun ser ud på SD, sikke en skuffelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...