Flems 77 Skrevet 30. September, 2018 Jeg var blevet fristet af episk massage, og fik en tid ved Fie i Viby. Det var en smilende pige/dame, der tog venligt imod mig. Det foregår på briks i et kælderlokale indrettet til formålet, pænt rent. Dejlig blid massage, berøring og pirring. Når udløsning nærmede sig, skulle jeg sige til, så ændrede hun berøringen, så jeg ikke kom for tidligt. Mod afslutningen af min time, lod jeg udløsningen komme, syntes jeg havde ventet længe nok, men der var faktisk stadig tid...... Rolig afslapning med hvile minutter på briksen og så et hurtigt bad. jeg var dog ikke helt så god til at være total afslappet, var feed back til mig, og det havde hun ret i. Man skal ikke have travlt og ligge og tænke på de næste 2-3 ting man skal. Stor chance for gentagelse :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 30. September, 2018 Hovsa, skulle ikke være under Thaipiger, men under alm. massage piger, beklager. Må gerne flyttes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 1. Oktober, 2018 (edited) Hej @Flems Ja det er forkert placeret, men jeg vil alligevel kommentere. Jeg har selv prøvet episk massage 6-7 gange nu. Var heller ikke helt overbevist fra første færd. Meget af det de skriver på hjemmesiden er rigeligt prætentiøst efter min mening og læner sig op ad nogle tanker fra tantra universet uden at dette helt kommer til udtryk når man møder "behandleren". Men hvis du tænker at ville fortsætte med at prøve dette, synes jeg du skal vælge Tine og Mai de næste gange til en sammenligning. Ikke at jeg vil "dizze" Fie på baggrund af min ene erfaring med hende, men de andre har bestemt noget at byde på. Den massage de udfører er meget personlig, så de er forskellige. For den tålmodige er det muligt at komme i den der tilstand hvor man er i meget høj tænding og så er kunsten at brede følelesen ud i hele kroppen. Det formår både Tine og Mai at styre uden man skal bede dem stoppe. Det styrer de fuldstændig suverænt, og jeg vil gerne fremhæve Mai netop på dette punkt. Hendes (og Tines) teknink er i en vis forstand mere forfinet og indfølende, synes jeg. Dejlige mennesker begge to. Jeg oplevede da også Fie som et rart bekendtskab, men med en vis distance og mere afmålt i både behandling og tid. Måske bare et tilfælde den dag jeg var hos hende? Redigeret 1. Oktober, 2018 af Hedonis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 1. Oktober, 2018 Har haft fornøjelsen af Mai, der også kan træffes lidt uden for Randers. Der kan jo ikke udstedes garanti, men hun mestrer (tantra?) teknikken og hvis man følger hendes instruktioner kan man opleve orgasme uden udløsning. En meget overvældende oplevelse. Link: http://episkm.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 1. Oktober, 2018 Ja har også prøvet det og godt i nyder det. du kan efter min mening få noget der er bedre hos en thai for 5-600. Kvinderne hos episk er godt i stand og rygere og du må ingenting Haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 1. Oktober, 2018 Ja har også prøvet det og godt i nyder det. du kan efter min mening få noget der er bedre hos en thai for 5-600. Kvinderne hos episk er godt i stand og rygere og du må ingenting Haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 1. Oktober, 2018 Badet er fælles med 4 andre kælderværelser. Når ejerforeningen opdager hvad der foregår stopper det sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Oktober, 2018 Frankie38xl skrev, for 18 minutter siden: Pris?? se link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 3. Oktober, 2018 Frankie38xl skrev, den 2/10/2018 at 08:19: Pris?? Der står priser på hjemmesiden, jeg gav 1000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 3. Oktober, 2018 Hedonis skrev, den 1/10/2018 at 10:10: Hej @Flems Ja det er forkert placeret, men jeg vil alligevel kommentere. Jeg har selv prøvet episk massage 6-7 gange nu. Var heller ikke helt overbevist fra første færd. Meget af det de skriver på hjemmesiden er rigeligt prætentiøst efter min mening og læner sig op ad nogle tanker fra tantra universet uden at dette helt kommer til udtryk når man møder "behandleren". Men hvis du tænker at ville fortsætte med at prøve dette, synes jeg du skal vælge Tine og Mai de næste gange til en sammenligning. Ikke at jeg vil "dizze" Fie på baggrund af min ene erfaring med hende, men de andre har bestemt noget at byde på. Den massage de udfører er meget personlig, så de er forskellige. For den tålmodige er det muligt at komme i den der tilstand hvor man er i meget høj tænding og så er kunsten at brede følelesen ud i hele kroppen. Det formår både Tine og Mai at styre uden man skal bede dem stoppe. Det styrer de fuldstændig suverænt, og jeg vil gerne fremhæve Mai netop på dette punkt. Hendes (og Tines) teknink er i en vis forstand mere forfinet og indfølende, synes jeg. Dejlige mennesker begge to. Jeg oplevede da også Fie som et rart bekendtskab, men med en vis distance og mere afmålt i både behandling og tid. Måske bare et tilfælde den dag jeg var hos hende? Tak for input, godt med deling af erfaringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Post123 2 Skrevet 16. December, 2018 Vil da også gerne være med her . Har også været et smut forbi Viby til en omgang episk massage. Kan kun sige ... hold nu op !!!! En helt igennem fantastisk massage/oplevelse . Det burde enhver mand prøve mindst en gang. Besøgte Tine, og vil give @Hedonis fuldstændig ret i hans omtale af både massagen og massøren . @barrøv ved ikke hvor du har været , men at samligne dette med en thaimassage ????? Tror du helt har misforstået konceptet. Hvor lokalet ligger og hvordan pigernes udseende er, og om de ryger eller ej, har efter min mening intet med massagen at gøre. Lokalet er pænt og rent, og det er pigerne også . Til alle jer andre. PRØV DET !!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shadowdefender92 0 Skrevet 9. November, 2023 Hejsa Jeg har booket en tid hos Fie til på lørdag? Rent udseendemæssigt, hvad skal jeg forvente? Første gang jeg skal prøve episk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg