Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/259560

længe siden jeg har besøgt, en ung udenlandsk pige  men det ikke sidste gang, jeg besøger melinda I odense. Sikke nogle dejlige øjne og smilet er fantastisk, kroppen perfekt, dejlige bryster i en perfekt størrelse, startede med et blow, mens jeg stod op, fik hende lagt ned og slikkede og slikkede, hun smagte godt. Lagde mig på ryggen og hun red mig, i doggy kom jeg tet hurtigt, jeg havde bestilt 1 time, så vi lå og nussede og snakkede til det blev tid til 2 omgang, til sidst trak jeg gummi af og kom i munden på hende:-). 

Der skal sparres op til en gentagelse  kom 17:30 og gik 18:30:-))

pigen 10 og stedet 6-7 ud af 10

Redigeret af Slikkefrans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow sikke en flot pige. Dejligt du havde en god oplevelse med hende. Tror jeg vil aflægge hende et besøg også og se hvordan det kommer til at forløbe.. Anmeldelse kommer derefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig,

jeg var forbi i sidste uge, og fik "samme tur" - hun er bare for lækker hele vejen igennem. Pisseærgerligt man ikke bor tættere på:D

 

John

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 3/10/2018 at 12:32:

Ca 170. Vægt. Hmmmm... måske 57 kg. Slank pige. 

Vil nok skyde hende til at være mindre end det, men er sgu svært at sige.  Men lækker og sød er hun, også selvom min oplevelse af hende knap var så god som det der beskrives her. Men hun kan da sagtens have haft en off-day. Det kan ske for os alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 29 minutter siden:

Vil nok skyde hende til at være mindre end det, men er sgu svært at sige.  Men lækker og sød er hun, også selvom min oplevelse af hende knap var så god som det der beskrives her. Men hun kan da sagtens have haft en off-day. Det kan ske for os alle. 

Det er svært med vægten. Ja hun vejer måske nok mindre. 

Et stykke hen af vejen var jeg dog enig i din anmeldelse. Ved mit besøg tillage jeg dog hendes lettere mentale fravær til tidspunkt og forkølelse. Ellers synes jeg bestemt hun var sød og dejlig. Især i missionær og til afslutningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 23 timer siden:

Det er svært med vægten. Ja hun vejer måske nok mindre. 

Et stykke hen af vejen var jeg dog enig i din anmeldelse. Ved mit besøg tillage jeg dog hendes lettere mentale fravær til tidspunkt og forkølelse. Ellers synes jeg bestemt hun var sød og dejlig. Især i missionær og til afslutningen. 

Kan da sagtens være det var pga forkølelse hun var lidt fraværende da jeg besøgte hende. Det var da på heller ingen måde et dårligt besøg. Har var oplevet det der var væsentligt bedre. Men - sgu da også en del dårligere. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...