Hop til indhold
Bommer

Lolita Eva Vejle

Recommended Posts

Bommer skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der har besøgt Eva og Kan fortælle om hun er et besøg værd?

https://annoncelight.dk/showad/260117

På forhånd tak.

Godt nok nogle små billeder i annoncen når man klikker på dem enkeltvis......en alternativ måde at sløre på eller virker det på andres enheder?? På min Macbook kan man ikke engang entydigt tyde kønnet på vedkommende eller se ansigtstræk. Kun en nydelig figur;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Godt nok nogle små billeder i annoncen når man klikker på dem enkeltvis......en alternativ måde at sløre på eller virker det på andres enheder?? På min Macbook kan man ikke engang entydigt tyde kønnet på vedkommende eller se ansigtstræk. Kun en nydelig figur;)

Ja det er små billeder, måske fordi det ikke er en med den store erfaring der har lavet opslaget, hvilket jo egentlig er positivt. Jeg tog et skærmprint og forstørrede op, stadig ikke super billede, men ser ud til at være en godte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Jeg prøvede at forstørre og det blev de ikke gode af.......det kan være som du skriver men kan også være en måde at undgå granskende øjne......:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...