Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - The Telephone Bar

Recommended Posts

https://www.google.com/search?q=pattaya the telephone&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=12924053,100883853,1645&tbm=lcl&rldimm=13356345680652123040&ved=2ahUKEwj6lszAq-DdAhVEPo8KHTb_AKUQvS4wAHoECAAQCQ&rldoc=1&tbs=lrf:!3sIAE,lf:1,lf_ui:2&rlst=f

https://lovepattayathailand.com/listing/the-telephone-bar/

Hvad gør man lige i Pattaya, når man vil ringe hjem? - man finder selvfølgelig en telefonboks - og sådan en har de på 46/3 Sukhumvit Rd - men den kan være lidt svær at finde og den ligger også noget udenfor downtown Pattaya - men man skal egentlig bare forbi de mange motorcykelværksteder - så ligger den, hvor vejen slår en bugt - men den er nem at overse, da den trænger til at blive pudset - og ser lidt undseelig ud, da den står helt inde ved muren til værtshuset - og der ellers ikke er anden skiltning.

Jeg ringede på og en pige kommer ud og lukker op - blev vist igennem telefonboksen, gennem et forhæng og ind i en lidt for mørk bar, hvor et par piger hviner: "Welcome to the Telephone Bar" - og et par ekstra piger mere dukkede også op - ellers var der ikke andre kunder. Jeg havde knapt fået mig placeret ved baren, bestilt en øl, før den første pige kom og spurgte om hun  måtte sidde ved siden af mig - det måtte hun da godt, men hun blev vist lidt mopset og gik sin vej, da jeg ikke ville byde hende på en ladydrink - da hun ikke var min smag. Men så kom den næste - en lækker lille sag, som jeg straks havde bemærket da jeg kom ind, selvom pigerne ikke, ved først øjekast, var det helt store at råbe hurra for. Men da, hun havde fået en ladydrink måtte jeg godt tage hende lidt på hendes lækre lille røv - og det viste sig hun var trusseløs og hun vendte røven til, så jeg rigtig kunne se den. Snart røg toppen også af og hun var også begyndt at rage mere og mere på mig, så mine bukser ikke længere kunne skjule min begejstring. Det er sgu en god bar denne her, tænke jeg - sikke meget man får for en ladydrink? - jeg måtte vist hellere "check bin kap" - nej, det var normale og ganske rimelige priser ;-)

Barfine var 300 og et blowjob kostede 500 bath - og jeg var jo heller ikke bare kommet for at snakke i telefon. Betalingen kunne ordnes senere og vi gik ud i et baglokale, hvor der var mere rimelig belysning, nogle sofaer og hun bad mig sætte mig godt tilrette - og så begyndte hun på det yderst langsomme og pirrende blow- og handjob, jeg ønskede, mens hun rykkede mig godt i pungen - og hvis jeg ikke havde gjort hende opmærksom på at jeg ikke ønskede at få udløsning, så var jeg nok kommet - men jeg havde jo lovet min Thai-veninde at være "strong" for hende i aften - så det gik ikke. Jeg havde egentlig ikke regnet med at sådan et blowjob, ville tage særlig lang tid, men den lille sag så heldigvis ikke ud til at have travlt - istedet tog hun mål og sammenlignede med sin arm, da hun ikke havde set så stor en pik før - og hun mente heller ikke, hun kunne klare at få den i fissen, så hun var udmærket tilfreds med kun at give blowjob.

Da vi efter måske en hel time kom ind i baren igen - og jeg fik betalt for det hele, kom der en biker-type ind - måske var han i gaden for at få repareret sin motorcykel, og serviceret organet - han fik ihvertflad straks 3 af de flotteste pigers opmærksomhed om den del, ved at smide et par ladydrinks på bordet - og de så ud som de straks ville igang med opgaven. Imens var den lille vendt tilbage og  havde stillet sig hen til mig igen - uden tøj på - og jeg fik igen lov at rage det, jeg ville på hendes faste røv og små frække ungpigebryster, selvom hun var 41 - imens måtte bikerfyren nøjes med de andre 3´s slatne patter, som han grundigt blev præsenteret for + en 4. lidt kraftig pige bag baren, der også viste hængepatterne frem til både mig og ham + kom med frække tilbud - så der var nok at se til, selvom belysningen kunne have været bedre. Kun barpigen beholdt alt tøjet på - det havde ellers været prikken over I-et - selvom hun var noget overvægtig - ligner faktisk hende, der står i midten på dette billede:

image.thumb.png.a93c138b9a25e024ebf920f2dfecbcca.png

Af og til så biker-fyren ud som om han ikke rigtig vidste, hvad han skulle stille op med al den opmærksomhed - men det må alligevel være blevet for meget for ham, så han røg op ad trappen med de måske 2 kønneste.

Nå, men jeg havde ellers lovet at jeg måske ville tage en tur med en af de andre piger senere - men jeg kunne godt mærke at der ligesom ikke var mere i jernet idag - og heller ikke til en ekstra tur med hende den lille - og jeg måtte jo også videre og stak hende 100 bath ekstra i drikkepenge, da hun endelig spurgte efter den 2. ladydrink - ellers havde hun faktisk til min overraskelse nøjedes med den første, jeg havde givet hende fra starten :-)

Da jeg gik ud igennem forhænget igen sagde/hvinede pigerne i kor noget i retning af:  "Thank you for coming to The Telephone Bar, see you soon again". ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 30/9/2018 at 17:55:

Genial ide. Men du nåede slet ikke at ringe hjem? :)

Nej, der var hele tiden søde piger på linjen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De råber ikke "coming" men derimod "cumming" :P

I øvrigt samme ejer som La Poste i Chaiyapoon.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 12 timer siden:

De råber ikke "coming" men derimod "cumming" :P

I øvrigt samme ejer som La Poste i Chaiyapoon.

Burde næsten tage forbi igen - bare for at få det optaget på telefonen - både når man ankommer - og når man går igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 30/9/2018 at 06:51:

og det viste sig hun var trusseløs

Flere af de gamle pensionister i Pattaya fortalte mig at det i gamle dage var meget almindeligt at pigerne på div. beer bars var trusseløse - noget nogen kender mere til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige tid til igen at besøge "The Telephone Bar" - der så ud til at være godt gang i baglokalet, så da min bardame, der efter den første ladydrink havde smidt toppen spurgte om jeg også havde lyst - og jeg fik oplyst, at hvis man gjorde det i baren - så skulle der ikke betales barfine - kun 500 bath til pigen for et blowjob - OK hun tiltuskede sig så et par ekstra ladydrinks undervejs, da hun virkede noget tørstig, men ellers hel fin oplevelse og der kom ikke kunder væltende ind fra udeboksen - og dem i baglokalet, tog vist en større omgang - kun servitricen bag disken gjorde lange øjne og jeg var lige ved at spørge, om hun også ville være med  ;-)

Da jeg så havde fået bukserne på igen, væltede det selvfølgelig ind med nøgne piger fra baglokalet - men jeg havde da fået min første "barsutter" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...