Hop til indhold
captain2

Pasook Kochsgade Odense C

Recommended Posts

Overhørte en samtale mellem 2 piger i torsdag, stedet er blevet overtaget af en anden thaipige, allerede på mandag, hun har været i Nørregade

noget med at indehaver skal flytte til Ribe , og starte massage op der.

Er der nogen i dette forum der kender mere til denne sag, og hvem har overtaget Pasook, de snakkede om den skulle ombygges, så der var plads til flere brikse, og 3 piger skulle arbejde der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 5 timer siden:

Ja det er rigtig nok har hørt de bliver 2 piger. Måske med ekstra ydelser :-)

2 piger: ja

ekstra : nej 

enkeltrum + dobbeltrum til par

nyt navn kommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

smiler nej kun massage ,men jeg komme hver gang jeg nok bare heldig ,du kan få alt hvis du tænker dig om og er sød og ikke spør om hva det koster .start med at du sige jeg vil gerne havde for 1000kr så kan det jo være der sker noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo nøjagtig det jeg har skrevet om i en anden tråd engang , nemlig at man kan meget mere end det de reklamere med, og det gælder de fleste thaiklinikker

Hilsen  Ara   God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 18 timer siden:

start med at du sige jeg vil gerne havde for 1000kr så kan det jo være der sker noget

Sker der så ikke noget og man har givet 1000 kr for massage må man sgu håbe det var godt. :-)

Go' søndag - den smule der er tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den skulle være god nok, i går besøgte en stedet og der var en ny pige, ca. 30 år, meget store ægte bryster som gav fuld pakken til 1200 kr. massagen var middel som så mange andre steder men ellers var hun med på lidt af hvert, er der andre som har erfaringer med stedet, tænker selv på at prøve, men må desværre nok vente til der går løn ind igen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...