Hop til indhold
Guest tzatiki

Citygirls - Stengade i Helsingør

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg arbejder jævnligt i Nordsjælland, og har erfaret, at denne del af landet ikke ligefrem er noget mekka, når man er på udkig efter betalingssex. Gad vide hvorfor :?:

De begrænsede muligheder, har betydet, at jeg har taget turen til citygirls i Helsingør 4 gange. Det er et nydeligt bordel, primært (måske kun) med danske og svenske piger. Det er min fornemmelse, at en del studerende supplerer sin SU med arbejdet her.

Det er ikke for ingenting, at det hedder CITYgirls. Stedet ligger i en kælderlejlighed i Stengade, som er tæt ved havnen og en del af byens hovedgade. Så det er absolut IKKE diskret!

Når man bliver lukket ind møder man en venlig telefondame og får anvist et rum. Jeg ved ikke om der er mulighed for bad - har aldrig haft behovet. "Bollerummene" er pænt indrettede med hyggelig belysning og god varme. Der er tale om klassisk bordel-atmosfære.

Sidste besøg var hos Annah, en 24-årig blond pige med fantastiske D-skåls bryster. Det var ikke nogen sex-eksplosion og seancen inkluderede da også en håndfuld glidecreme, men hun er nu alligevel et besøg værd.

Jeg har altid booket en tid på forhånd og har aldrig oplevet, at billederne fra hjemmesiden ikke stemmer overens med virkelighed. Prisen for en ½ time ligger fast på 1.000 kr. Alt foregår med kondom - også fransk! Det er selvfølgelig godt for sikkerheden, men knap så godt for helhedsoplevelsen. Det er ikke hos citygirls, at jeg har oplevet nogen rigtig GFE. Det har på en eller anden måde altid været lidt "business as usual".

Hvis man ønsker en oplevelse med yngre danske piger, der kunne være naboens søde datter, så findes de hos citygirls. Du skal nok bare ikke sætte næsen op efter den vildeste tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg arbejder jævnligt i Nordsjælland, og har erfaret, at denne del af landet ikke ligefrem er noget mekka, når man er på udkig efter betalingssex. Gad vide hvorfor :?:

De begrænsede muligheder, har betydet, at jeg har taget turen til citygirls i Helsingør 4 gange. Det er et nydeligt bordel, primært (måske kun) med danske og svenske piger. Det er min fornemmelse, at en del studerende supplerer sin SU med arbejdet her.

Det er ikke for ingenting, at det hedder CITYgirls. Stedet ligger i en kælderlejlighed i Stengade, som er tæt ved havnen og en del af byens hovedgade. Så det er absolut IKKE diskret!

Når man bliver lukket ind møder man en venlig telefondame og får anvist et rum. Jeg ved ikke om der er mulighed for bad - har aldrig haft behovet. "Bollerummene" er pænt indrettede med hyggelig belysning og god varme. Der er tale om klassisk bordel-atmosfære.

Sidste besøg var hos Annah, en 24-årig blond pige med fantastiske D-skåls bryster. Det var ikke nogen sex-eksplosion og seancen inkluderede da også en håndfuld glidecreme, men hun er nu alligevel et besøg værd.

Jeg har altid booket en tid på forhånd og har aldrig oplevet, at billederne fra hjemmesiden ikke stemmer overens med virkelighed. Prisen for en ½ time ligger fast på 1.000 kr. Alt foregår med kondom - også fransk! Det er selvfølgelig godt for sikkerheden, men knap så godt for helhedsoplevelsen. Det er ikke hos citygirls, at jeg har oplevet nogen rigtig GFE. Det har på en eller anden måde altid været lidt "business as usual".

Hvis man ønsker en oplevelse med yngre danske piger, der kunne være naboens søde datter, så findes de hos citygirls. Du skal nok bare ikke sætte næsen op efter den vildeste tur.

Tak for anmeldelsen, jeg har altid har lyst til at besøge dem, men har aldrig fået taget mig sammen.

Jeg så Isabellas præsentationsside; er det ikke samme pige, som er "præmien" i Eroguides konkurrence?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret det er kvinden man kan vinde en ½time fra konkurrencen

Spændende :)

Jeg skal nok se at komme over Sundet til Helsingør og få besøgt hende :)

Tak for svaret!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De navne, de navne... ;) Jeg kunne ikke engang få lov at beholde mit navn (Cecilia) hos Citygirls, da der var en på det tidspunkt jeg startede, som hed det.

Det var et sidespring...

Jeg ved ikke om der er mulighed for bad - har aldrig haft behovet.

Det kan du lige tro, at der er! Endda fine forhold. Det ville da også være sært, hvis man ikke kunne bade på en klinik... Ja sågar, lidt ulækkert også ;)

Hvis man ønsker en oplevelse med yngre danske piger, der kunne være naboens søde datter, så findes de hos citygirls. Du skal nok bare ikke sætte næsen op efter den vildeste tur. 

Hey der er altså ikke kun kedelige knallerter hos Citygirls! Og faktisk er det langt fra kun unge studiner, der huserer der ;)

Jeg gør mig nemlig lige præcis i GFE- og elskerindeoplevelserne, og jeg tror bestemt ikke at jeg er den eneste på det sted. Så derfor rynkede jeg jo lidt på næsen, da jeg læste dit indlæg, for jeg synes jo selvsagt at det er ærgerligt, at du har fået denne opfattelse af Citygirls og de piger, som arbejder der. :)

Knus fra Cecilia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Så vil jeg da have den frækkeste knallert på havnen næste gang ;)

Jeg lover, at jeg laver en aftale med dig næste gang jeg kommer til Helsingør - hvis jeg altså lige rammer ind i en dag, hvor du har vagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...