Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ofte fulgt anmeldelserne herinde og af den vej fået gode oplevelser, mest i Aarhus området. Har længe tænkt at jeg burde give noget tilbage og derfor denne anmeldelse til et sted som ellers ikke har alt for gode anmeldelser.

Havde et ærinde i Aarhus ved middagstid og kom forbi Natchas Thaimassage. Jeg havde aldrig været der før men tænkte det kunne gøre godt at få masseret musklerne og ikke andet.

Ringede først for at sikre mig at de havde tid nu – det havde de.

Kom ind i et typisk Thai inspireret rum hvor en ældre dame viste mig ind i det bageste rum. Et ret lille og lettere mørkt rum (ca. 3m x 1,5m) med en briks i midten samt en stol forenden. Derefter gik hun og lukkede døren. Jeg tog al tøjet af undtagen underbukser og satte mig på stolen. Der gik dog nogen tid inden en ret ung engelsktalende Thai pige kom ind og sagde at jeg skulle tage al tøjet af. Derefter op på briksen liggende på maven. Jeg sagde at jeg gerne vil have hård Thaimassage og spurgte til prisen. Fik at vide at prisen var 300kr for en time, men at jeg kun kunne få oliemassage. Det var OK. Hun svøbte mig derefter i håndklæder så kun de dele der skulle have massage var fremme.

Hun begyndte med benene som fik en kort tur. Kunne dog mærke at på af trods hendes spinkle ydre så kunne hun tage virkelig hårdt fat. Derefter gik hun videre til ryggen, lænden og skuldrene. Også her fik jeg en hård men veltilpas massage af et par meget stærke hænder. Hun masserede nakken helt oppe fra hovedet og ned til skuldrene. Den del har jeg aldrig oplevet bedre. Gentagne faste bevægelser fra hoved ned over nakken ramte alle de ømme punkter helt perfekt. Hun stillede sig for hovedenden af briksen så hendes mave og bryst hvilede på min hovedbund. Dejlig tanke alt imens jeg gennemgik en cocktail af dejlig berøring, jag af smerte samt en dejlig duft kvinde lige over mig. Dernæst fik benene en grundig omgang. Specielt mine lægmuskler fik hvad de skulle have. Var på et tidspunkt bange for at jeg skulle få krampe undervejs, men undgik det pga. de vedvarende hårde masserende bevægelser. Virkelig dejligt. Undervejs blev hun aldrig nærgående de ædlere dele.

Efter ca. 30 minutter, kom den obligatoriske ” turn around” og hun spurgte nu om jeg var til ”ekstra”. Det skulle hun vide nu inden hun kunne fortsætte massagen. Ekstra var HJ til 300kr mere.

Havde jo egentlig bestemt mig til at det kun skulle være massage, men hun stod jo der gude-smuk, så jeg endte med at sige ja til hendes tilbud. Hun gik lige til sagen, dvs. godt med olie og hastige bevægelser. Spurgte om jeg måtte røre, ”a litte” sagde hun. Hendes ben og lår og inderlår var silkebløde. Strejfede hendes trusser og kunne høre at hun var ”ekstra polstret” forneden. Spurgte om jeg måtte røre hendes bryster også. Det var ok men unden på BH’en altså. Dejlige bryster (B skål). Hun var dog ikke til kys. Jeg spurgte om hun var til mere end HJ, men hun fortalte at hun ikke gav FP i dag pga. hendes periode. Stemte jo godt overens med det jeg havde mærket på hendes trusser.

Efter en 10 minutters tid kom jeg i hendes skønne hænder. Hun fik hurtigt tørret mig af og inden hun forlod rummet fik jeg en renseserviet til hænderne. Tror ikke der er mulighed for bad, men oliemængden var ikke overdreven og der meste var trukket ind i huden eller i sengetøjet. Hun fortalte at hun arbejder der permanent og at hun hedder Kim. Hun skulle dog lige tænke over navnet inden hun svarede.

Stedet var lidt dunkelt men massagebriksen var ok. Da jeg forlod stedet sad den ældre dame og spiste mad i det forreste rum, det trækker ikke op. Massagemæssigt en virkelig god oplevelse og for det vil jeg overveje en gentagelse. HJ er egentligt ikke mig men tanken om denne dejlige pige i en FP er ret pirrende. Jeg tænker det skal prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Livsnyder69 skrev, for 12 minutter siden:

Hvor i Aarhus er det.. ? 

Aldersrovej. helt henne ved Trøjborgvej. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige været forbi idag..... 

prisen for sex ... uden massage startede på 1500 kr .... 

så begyndte en anden dame at forhandle lidt med mig da jeg syntes det var dyrt nok ... 

men hvis pigen selv mener hendes fisse er lavet af guld og derfor koster 1500 kr

så siger min erfaring mig at der er høj risiko for at hvis forhandlingen landede på 1000 kr så vil være fuldstændigt spildt !!!

og det vil være elendig service .... det er set og prøvet før med primadonna pigerne som godt ved at de er den lækreste i bixen. 

 

men hun var helt sikkert en smuk yngre kvinde nok omkring de 28 .... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 8 timer siden:

har lige været forbi idag..... 

prisen for sex ... uden massage startede på 1500 kr .... 

så begyndte en anden dame at forhandle lidt med mig da jeg syntes det var dyrt nok ... 

men hvis pigen selv mener hendes fisse er lavet af guld og derfor koster 1500 kr

så siger min erfaring mig at der er høj risiko for at hvis forhandlingen landede på 1000 kr så vil være fuldstændigt spildt !!!

og det vil være elendig service .... det er set og prøvet før med primadonna pigerne som godt ved at de er den lækreste i bixen. 

 

men hun var helt sikkert en smuk yngre kvinde nok omkring de 28 .... 

 

1500 uden massage .... hun må tro meget om sig selv den lille THAI'er ... så besøger jeg hende alligevel IKKE!! Har ellers bestilt tid ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 2 timer siden:

1500 uden massage .... hun må tro meget om sig selv den lille THAI'er ... så besøger jeg hende alligevel IKKE!! Har ellers bestilt tid ....

jeg var også rystet .... altså det var åbenlyst en rip off pris....og det er endnu en grund til at jeg syntes vi skal være bedre til at dele priserne vi gir...

for det er jo klart( vi vil allesammen gerne tjene så meget som muligt hurtigst muligt ) men hun har sikkert fået 1500 kr af en newbie som måske 

ikke læser med her og måske gør det en gang om året ..... (lad mig ikke begynde på dem herinde som også skriver det med 1500 + drikke penge- det er jo ren idioti )

og så er det jo svært at gå ned i løn og yde samme service ......

og uden massage kun sex - der må jeg sige at standard prisen er mellem 500 - 800 kr for fuld pakke - 30 min - og nogle gange længere !!!

derfor gik jeg bare igen .... jeg gad ikke engang forhandle om prisen.... men hun er helt sikkert pæn .... men dem er der flere af :P 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 10 minutter siden:

jeg var også rystet .... altså det var åbenlyst en rip off pris....og det er endnu en grund til at jeg syntes vi skal være bedre til at dele priserne vi gir...

for det er jo klart( vi vil allesammen gerne tjene så meget som muligt hurtigst muligt ) men hun har sikkert fået 1500 kr af en newbie som måske 

ikke læser med her og måske gør det en gang om året ..... (lad mig ikke begynde på dem herinde som også skriver det med 1500 + drikke penge- det er jo ren idioti )

og så er det jo svært at gå ned i løn og yde samme service ......

og uden massage kun sex - der må jeg sige at standard prisen er mellem 500 - 800 kr for fuld pakke - 30 min - og nogle gange længere !!!

derfor gik jeg bare igen .... jeg gad ikke engang forhandle om prisen.... men hun er helt sikkert pæn .... men dem er der flere af :P 

 

 

Den der har grisen, bestemmer  prisen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Den der har grisen, bestemmer  prisen :ph34r:

den der penge bestemmer ... hvor han vil bruge dem !!!

 

men igen ...og igen ... giver du som sædvanligt føde til hvad Honda skrev i en anden tråd .... tillykke !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 7 minutter siden:

den der penge bestemmer ... hvor han vil bruge dem !!!

 

 

 

Ja det er vel egentlig også det jeg skriver.? 

Den som har varen, bestemmer prisen. 

Hvis den der vi købe, ikke vil betale prisen, så må han jo bare gå. 

 

Det er sådan det gamle ordsprog skal forstås ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oplysning om prisen. Jeg glemte at spørge selv da jeg var der.

Mon ikke hun tilpasser sin pris når hun opdager at kunderne melder fra pga. at den er for høj.

Kunne nu stadig godt tænke mig at prøve, men ikke til 1500.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...