Hop til indhold
NoobGPexplorer

Kathy, swallow queen i Odense.

Recommended Posts

Link: 

https://annoncelight.dk/showad/259476

Nå da da. En sluge dronning i byen. Det skulle da prøves. :)

Check lige billederne. Kathy er en sand østeuropæisk skønhed. Hun er bare smuk. Hun taler glimrende engelsk. Stort plus der også. 

Efter bad fik jeg et dejligt blow. Fik gramset og kælet godt for hendes mega lækre bryster. Så ville hun sætte frakke på, men jeg fik hende stoppet så jeg kunne smage lidt på hende. Uf en dejlig mis. Jeg slikkede faktisk ret længe det bedste jeg havde lært. Kathy stønnede opfordrende når jeg ramte rigtigt, så det kørte bare. 

Lidt mere blow, frakke på og en tur i missionæren. Kathy stønnede fint og arbejdede godt med mig, så jeg havde slet ikke lyst til at skifte stilling. Jeg måtte faktisk tage mig kraftigt sammen for ikke at skyde for tidligt. Dejlig stram var hun. 

Nå men så skulle der afsluttes. Mig om på ryggen og Kathy godt suttende mellem mine ben. Jeg sagde at det nok kom en pæn ladning. Så var hun advaret!

Men alligevel fik swallow Queen nok. Efter de første kraftige sprøjt, måtte hun tage dilleren ud af munden og de sidste salver blev leveret på min mave. 

Så King cum (selvbestaltet) “vandt” over swallow Queen. 

Jeg tænker dog at hun snildt kan tage en “almindelig” ladning, så det skal ikke skræmme nogen, hvis man, som jeg, synes det er fedt når pigen sluger. 

Så klar anbefaling her fra. Jeg besøger hende ihvertfald gerne igen, men sparer nok pengene for slug. Med mindre hun næste gang siger at hun fandme nok skal sluge den klat!

God weekend derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt :D du har haft en super oplevelse .hun ser dejlig ud send hende venligst mod KBH....

også god weekend til dig og tak for anmeldelsen :smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går. Hun er bare en dejlig pige og ser virkelig skøn ud.... Bestilte kun 15 min, men nåede al det vi skulle nå.

Dejlige store og bløde bryster og iklædt en fræk bodystocking....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.MH

Har selv haft hende i kikkerten, men har ikke haft held med svar. Kontaktede I hende via sms? Også hvor ca. i Odense holder de 2 smukke damer til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 24 minutter siden:

Jeg skrev til hende idag fik svar med det samme og lavet en aftale. Det var så hendes veninde Eva der åbnet så jeg gik igen 

Er det ikke lige meget om det var Eva der åbnede døren, derfor kan din aftale med Kathy vel godt stadig være som aftalt.

har været ved Eva 2 gange, hun giver ellers også en god behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe jeg gik jo ind og Eva lukket mig ind på det andet værelse så spurgte jeg efter kathy men hun var optaget. 

Så kigget jeg på Eva og takket nej.

kan godt være Eva giver en god omgang, men var kathy jeg kom efter, og havde forventet jeg ville møde

Redigeret af Jernrør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt en Kathy på den adr. som også ligner denne Kathy, men efter @NoobGPexplorer har lavet denne anmeldelse har jeg været i tvivl om det var samme Kathy.

det kunne kun opklares på en måde, så bestilte 15 min til idag. Straks jeg så hende, kunne jeg se det ikke var hende jeg havde besøgt før. Så udvidede det straks til 30 min. Og havde en super oplevelse.

hun er køn, smilende, flirtende og så kyssede hun dejligt. Lækre fyldige bryster, på en ikke helt petit krop.

absolut et godkendt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Jeg har tidligere besøgt en Kathy på den adr. som også ligner denne Kathy, men efter @NoobGPexplorer har lavet denne anmeldelse har jeg været i tvivl om det var samme Kathy.

det kunne kun opklares på en måde, så bestilte 15 min til idag. Straks jeg så hende, kunne jeg se det ikke var hende jeg havde besøgt før. Så udvidede det straks til 30 min. Og havde en super oplevelse.

hun er køn, smilende, flirtende og så kyssede hun dejligt. Lækre fyldige bryster, på en ikke helt petit krop.

absolut et godkendt besøg

Dejligt du havde et godt besøg. 

Hendes vildt smukke øjne sidder stadig på min nethinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, den 28/9/2018 at 23:20:

fedt :D du har haft en super oplevelse .hun ser dejlig ud send hende venligst mod KBH....

også god weekend til dig og tak for anmeldelsen :smile:

 

Du har fået dit ønske opfyldt. Hun er nu på Østerbro. God tur. 

Sig lige at hun godt må komme tilbage til Fyn. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Du har fået dit ønske opfyldt. Hun er nu på Østerbro. God tur. 

Sig lige at hun godt må komme tilbage til Fyn. :)

hehe tak for info.. og hun ser stadig dejlig ud... jeg må til 2100 KBH Ø :):P

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/265356

Så blev det til et gen-besøg. 

Et eller andet gik galt i SMS korrespondancen, for jeg måtte stå og blomstre et stykke tid foran døren ved en trafikeret ved fyldt med vejarbejdere. Endelig kom jeg ind og kathy var mildt sagt sur. Jeg fik en kæmpe smagsprøve på slavisk temperament. 

Hun havde angiveligt åbnet døren 5 gange uden jeg var der osv osv. Fuck hun var galhovedet. Jeg blev totalt befippet og anede ikke om jeg skulle gå eller blive. 

Jeg valgte at blive. Jeg begyndte at klæde mig af til en skyller, men stadig lettere chokeret over temperamentet, kom jeg til at losse til en discount lampe der stod på gulvet og lyste grimt. Kathy grinte af min klodsethed og stemningen lettede betydeligt. Min forudfattede mening om at slavisk temperament går hurtigt op og ned passede så heldigvis fint. 

Ellers var forløbet nogenlunde som sidst så jeg skal spare jer for detaljerne. Jeg vil dog sige, at jeg igen havde bestilt slug for at se om hun kunne gøre det bedre end sidst. Det kunne hun, men ikke meget. De sidste par sprøjt måtte jeg selv spille ud (over det rene lagen). Noget fik hun dog slugt og hun sagde det smagte dejlig sødt. Det er sgu nok fordi jeg er så glad for lakrids. 

Kathy er selv glad for søde sager, så jeg vil nok tage noget med til hende hvis hun igen kommer til byen. Det er nemlig ikke sikkert. Hun bliver har vistnok til mandag eller tirsdag, og så skal hun til Århus. 

Hun vidste ikke om hun kommer til Odense igen, selvom hun sagde hun havde masser af kunder. 

God weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 12 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/265356

Så blev det til et gen-besøg. 

Et eller andet gik galt i SMS korrespondancen, for jeg måtte stå og blomstre et stykke tid foran døren ved en trafikeret ved fyldt med vejarbejdere. Endelig kom jeg ind og kathy var mildt sagt sur. Jeg fik en kæmpe smagsprøve på slavisk temperament. 

Hun havde angiveligt åbnet døren 5 gange uden jeg var der osv osv. Fuck hun var galhovedet. Jeg blev totalt befippet og anede ikke om jeg skulle gå eller blive. 

Jeg valgte at blive. Jeg begyndte at klæde mig af til en skyller, men stadig lettere chokeret over temperamentet, kom jeg til at losse til en discount lampe der stod på gulvet og lyste grimt. Kathy grinte af min klodsethed og stemningen lettede betydeligt. Min forudfattede mening om at slavisk temperament går hurtigt op og ned passede så heldigvis fint. 

Ellers var forløbet nogenlunde som sidst så jeg skal spare jer for detaljerne. Jeg vil dog sige, at jeg igen havde bestilt slug for at se om hun kunne gøre det bedre end sidst. Det kunne hun, men ikke meget. De sidste par sprøjt måtte jeg selv spille ud (over det rene lagen). Noget fik hun dog slugt og hun sagde det smagte dejlig sødt. Det er sgu nok fordi jeg er så glad for lakrids. 

Kathy er selv glad for søde sager, så jeg vil nok tage noget med til hende hvis hun igen kommer til byen. Det er nemlig ikke sikkert. Hun bliver har vistnok til mandag eller tirsdag, og så skal hun til Århus. 

Hun vidste ikke om hun kommer til Odense igen, selvom hun sagde hun havde masser af kunder. 

God weekend. 

Tungekyssede hun??

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 17 timer siden:

Hun havde angiveligt åbnet døren 5 gange uden jeg var der osv osv.

Jeg har haft præcis samme oplevelse med en anden pige på stedet, der nok er det suværent mest indiskrete i Odense. Pigen var dog en mild og blid sydamerikaner

Redigeret af stein
Forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 timer siden:

Jeg har haft præcis samme oplevelse med en anden pige på stedet, der nok er det suværent mest indiskrete i Odense. Pigen var dog en mild og blid sydamerikaner

Det er ihvertfald træls med al det vejarbejde pt. Så er det sgu surt at stå der og blomstre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 3 timer siden:

snakker vi om stedet tæt på føtex in mod gågaden.?

Nej. Det sted jeg tror du snakker om er mere indiskret efter min mening. Kathy er i en sidegade til Nyborgvej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 12 timer siden:

sidegade til Nyborgvej.

Også en sidegade til Nyborgvej jeg stod og eksponerede mig i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...