Hop til indhold
Gusse

Candy Cane = Luksusfælden

Recommended Posts

Hvor er jeg glad for at jeg ikke bor i KBH, jeg besøgte den unge dame i går torsdag ved middagstid, det var et vidunderligt selskab, meget vanedannede, og vil helt sikkert presse mig stille og roligt en tur i programmet luksusfælden, hvis jeg boede i KBH. 

Ja bevares Candy er en vildt flot pige, men hendes nærvær er voldsomt, på samme måde som Lille Julia, før i tiden..

Næste gang skal jeg huske guldmedalje, det BJ fortjente helt sikkert en medalje af den fineste karat.

Vi var ude i et par stillinger mv og følte mig som en lille dreng i Candy store, det var en rigtig dejlig oplevelse og jeg håber at komme i slikbutikken igen.

Gentagelses fare 10+.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Gusse skrev, for 10 minutter siden:

Næste gang skal jeg huske guldmedalje

Og et link, tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak för en anmeldelse av en hot dansk pige. Det er för få anmeldelser av de danske pigerne i min mening...

Ja, jeg har ju också klaret mig fra luksusfaelden av att icke bo i Köbenhavn. Men jeg er helt enig i att Candy er megaläcker och game efter min treff med denne pige i måndags. Jeg skulle gerne treffe Candy one on one neste gang.

Så jeg skriver detsamme, jeg kommer treffe Candy igen om icke luksusfaelden tar mig inden dette...;)

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gusse skrev, den 28.9.2018 at 15:38:

Hvor er jeg glad for at jeg ikke bor i KBH, jeg besøgte den unge dame i går torsdag ved middagstid, det var et vidunderligt selskab, meget vanedannede, og vil helt sikkert presse mig stille og roligt en tur i programmet luksusfælden, hvis jeg boede i KBH. 

Ja bevares Candy er en vildt flot pige, men hendes nærvær er voldsomt, på samme måde som Lille Julia, før i tiden..

Næste gang skal jeg huske guldmedalje, det BJ fortjente helt sikkert en medalje af den fineste karat.

Vi var ude i et par stillinger mv og følte mig som en lille dreng i Candy store, det var en rigtig dejlig oplevelse og jeg håber at komme i slikbutikken igen.

Gentagelses fare 10+.

Er hun sådan virkeligt en blowjob champ:)??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...