Hop til indhold
Poirot

Møde med Nemtøs.

Recommended Posts

Jeg havde idag fornøjelsen af at møde Nemtøs. Det var til et blow og det skal jeg love for jeg fik. Da jeg så Nemtøs var min første tanke at jeg ikke ville nøjes med et blow, men jeg ville smage hendes bløde patter. Det greb om sig for jeg fik virkelig lyst til at pille hende i fissen også. Som skrevet så gjort, hun lagde sig ned og fik min pik i munden, det var lækkert og samtidig med min pik munden fik hun et par fingre fissen, det udløste en sprøjten og det var virkelig frækt. Da sofaen var godt våd, og jeg havde stukket pikken i halsen på hende i et stykke tid som strammede lige som det skulle, var det tid til at sprøjte mit sperm ud over hende. Det var frækt og lækkert med fisse sprøjt, og mit sperm ud over hendes mund. Hun ryddede godt op efter hende ved at slikke min pik helt ren. Lige nu sidder jeg og er liderlig igen med billeder af hende med min pik i munden og ned i halsen. På nethinden. 

God weekend. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Tak  for  et  dejligt frækt møde og  god  weekend til dig  frække  mand 

Den er sgu underligt, min hjerne altså, men når jeg ser navnet Nemtøs så tænker jeg Okey, så kan man betale med NemID fra en ens Nemkonto :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jankanda skrev, for 2 timer siden:

Den er sgu underligt, min hjerne altså, men når jeg ser navnet Nemtøs så tænker jeg Okey, så kan man betale med NemID fra en ens Nemkonto :-)

Det  er meget  rigtig  tænkt,  du  skal  bare  aflevere  din  kode og  NemID  til  mig,  så  trækker  jeg  et  passende beløb  fra  din  konto  :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Det  er meget  rigtig  tænkt,  du  skal  bare  aflevere  din  kode og  NemID  til  mig,  så  trækker  jeg  et  passende beløb  fra  din  konto  :-) :-)

Ja det er da Nem :D

Redigeret af Ålleren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 4 timer siden:

Pudsigt - når jeg ser navnet Nemtøs, sender min hjerne omgående signalet ned i mine cowboybukser. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Ålleren skrev, for 15 timer siden:

Ja det er da Nem :D

Jeg  kalder  det  all-inklusive - intet  besvær  med få  hævet  penge eller  bekymringer over hvad  formuen skal  investeres  i - alt  dette  sørger jeg for  mod  et  lille  tillæg  :-)

sorry  kunne  ikke  lade  være,  og  jeg skal  ikke  spolere  en  dejlig  anmeldelse. 

Men  pudsigt at  der  altid  er  en  der  skal  anfægte  et  eller  andet  som  ikke  er  relevant  i  en  reel  anmeldelse 

God  weekend  derude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Ålleren skrev, 1 time siden:

Ja god ide at vende tilbage til trådstarters indlæg, jeg gad sgu godt prøve det samme som ham;-) frække pige 

Du er  velkommen til at  kontakte mig  når  jeg  søger  på  AL, alternativt sende mig en  pm  med  lidt  info  om dig  selv og  dine  ønsker til mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
Poirot skrev, for 21 timer siden:

Jeg havde idag fornøjelsen af at møde Nemtøs. Det var til et blow og det skal jeg love for jeg fik. Da jeg så Nemtøs var min første tanke at jeg ikke ville nøjes med et blow, men jeg ville smage hendes bløde patter. Det greb om sig for jeg fik virkelig lyst til at pille hende i fissen også. Som skrevet så gjort, hun lagde sig ned og fik min pik i munden, det var lækkert og samtidig med min pik munden fik hun et par fingre fissen, det udløste en sprøjten og det var virkelig frækt. Da sofaen var godt våd, og jeg havde stukket pikken i halsen på hende i et stykke tid som strammede lige som det skulle, var det tid til at sprøjte mit sperm ud over hende. Det var frækt og lækkert med fisse sprøjt, og mit sperm ud over hendes mund. Hun ryddede godt op efter hende ved at slikke min pik helt ren. Lige nu sidder jeg og er liderlig igen med billeder af hende med min pik i munden og ned i halsen. På nethinden. 

God weekend. 

Jeg er TOTAL grøn af misundelse.

Hun er i den grad også bare mit højeste ønske og møde og opleve hendes fantastiske blowjob og ikke mindst frækhed.

Og så render hun virkelig rundt med en kvindekrop der tænder mig MAX.

Store flotte og lækre patter, og en fuldstændig gennemført lækker røv.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
lurepikken skrev, for 1 time siden:

Jeg er TOTAL grøn af misundelse.

Hun er i den grad også bare mit højeste ønske og møde og opleve hendes fantastiske blowjob og ikke mindst frækhed.

Og så render hun virkelig rundt med en kvindekrop der tænder mig MAX.

Store flotte og lækre patter, og en fuldstændig gennemført lækker røv.;-)

Tak  for  dine  meget  rosende  og  dejlige  ord  - det er  tæt  på  jeg  rødmer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Tak  for  dine  meget  rosende  og  dejlige  ord  - det er  tæt  på  jeg  rødmer 

Det var så lidt lækre Nemtøs.

Håber virkelig dagen bliver min med tiden..;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...