Poirot 59 Skrevet 28. September, 2018 Jeg havde idag fornøjelsen af at møde Nemtøs. Det var til et blow og det skal jeg love for jeg fik. Da jeg så Nemtøs var min første tanke at jeg ikke ville nøjes med et blow, men jeg ville smage hendes bløde patter. Det greb om sig for jeg fik virkelig lyst til at pille hende i fissen også. Som skrevet så gjort, hun lagde sig ned og fik min pik i munden, det var lækkert og samtidig med min pik munden fik hun et par fingre fissen, det udløste en sprøjten og det var virkelig frækt. Da sofaen var godt våd, og jeg havde stukket pikken i halsen på hende i et stykke tid som strammede lige som det skulle, var det tid til at sprøjte mit sperm ud over hende. Det var frækt og lækkert med fisse sprøjt, og mit sperm ud over hendes mund. Hun ryddede godt op efter hende ved at slikke min pik helt ren. Lige nu sidder jeg og er liderlig igen med billeder af hende med min pik i munden og ned i halsen. På nethinden. God weekend. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. September, 2018 Tak for et dejligt frækt møde og god weekend til dig frække mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 238 Skrevet 28. September, 2018 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Tak for et dejligt frækt møde og god weekend til dig frække mand Den er sgu underligt, min hjerne altså, men når jeg ser navnet Nemtøs så tænker jeg Okey, så kan man betale med NemID fra en ens Nemkonto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. September, 2018 Jankanda skrev, for 2 timer siden: Den er sgu underligt, min hjerne altså, men når jeg ser navnet Nemtøs så tænker jeg Okey, så kan man betale med NemID fra en ens Nemkonto Det er meget rigtig tænkt, du skal bare aflevere din kode og NemID til mig, så trækker jeg et passende beløb fra din konto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 28. September, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Det er meget rigtig tænkt, du skal bare aflevere din kode og NemID til mig, så trækker jeg et passende beløb fra din konto Ja det er da Nem Redigeret 28. September, 2018 af Ålleren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 28. September, 2018 Jankanda skrev, for 4 timer siden: Den er sgu underligt, min hjerne altså, men når jeg ser navnet Nemtøs så tænker jeg Okey, så kan man betale med NemID fra en ens Nemkonto Pudsigt - når jeg ser navnet Nemtøs, sender min hjerne omgående signalet ned i mine cowboybukser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2018 Ålleren skrev, for 15 timer siden: Ja det er da Nem Jeg kalder det all-inklusive - intet besvær med få hævet penge eller bekymringer over hvad formuen skal investeres i - alt dette sørger jeg for mod et lille tillæg sorry kunne ikke lade være, og jeg skal ikke spolere en dejlig anmeldelse. Men pudsigt at der altid er en der skal anfægte et eller andet som ikke er relevant i en reel anmeldelse God weekend derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 29. September, 2018 Ja god ide at vende tilbage til trådstarters indlæg, jeg gad sgu godt prøve det samme som ham frække pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2018 Ålleren skrev, 1 time siden: Ja god ide at vende tilbage til trådstarters indlæg, jeg gad sgu godt prøve det samme som ham frække pige Du er velkommen til at kontakte mig når jeg søger på AL, alternativt sende mig en pm med lidt info om dig selv og dine ønsker til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 29. September, 2018 Poirot skrev, for 21 timer siden: Jeg havde idag fornøjelsen af at møde Nemtøs. Det var til et blow og det skal jeg love for jeg fik. Da jeg så Nemtøs var min første tanke at jeg ikke ville nøjes med et blow, men jeg ville smage hendes bløde patter. Det greb om sig for jeg fik virkelig lyst til at pille hende i fissen også. Som skrevet så gjort, hun lagde sig ned og fik min pik i munden, det var lækkert og samtidig med min pik munden fik hun et par fingre fissen, det udløste en sprøjten og det var virkelig frækt. Da sofaen var godt våd, og jeg havde stukket pikken i halsen på hende i et stykke tid som strammede lige som det skulle, var det tid til at sprøjte mit sperm ud over hende. Det var frækt og lækkert med fisse sprøjt, og mit sperm ud over hendes mund. Hun ryddede godt op efter hende ved at slikke min pik helt ren. Lige nu sidder jeg og er liderlig igen med billeder af hende med min pik i munden og ned i halsen. På nethinden. God weekend. Jeg er TOTAL grøn af misundelse. Hun er i den grad også bare mit højeste ønske og møde og opleve hendes fantastiske blowjob og ikke mindst frækhed. Og så render hun virkelig rundt med en kvindekrop der tænder mig MAX. Store flotte og lækre patter, og en fuldstændig gennemført lækker røv.;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. September, 2018 lurepikken skrev, for 1 time siden: Jeg er TOTAL grøn af misundelse. Hun er i den grad også bare mit højeste ønske og møde og opleve hendes fantastiske blowjob og ikke mindst frækhed. Og så render hun virkelig rundt med en kvindekrop der tænder mig MAX. Store flotte og lækre patter, og en fuldstændig gennemført lækker røv.;-) Tak for dine meget rosende og dejlige ord - det er tæt på jeg rødmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DR.nielsen 18 Skrevet 29. September, 2018 Det lyder, virkelig dejligt skal vidst lige have tjekket det, efter i sømmene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 30. September, 2018 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: Tak for dine meget rosende og dejlige ord - det er tæt på jeg rødmer Det var så lidt lækre Nemtøs. Håber virkelig dagen bliver min med tiden..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 30. September, 2018 Hej Nemtøs Efter alle de dejlige indlæg herinde om dig, håber jeg virkelig at mød dig en dag knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg