Hop til indhold

Recommended Posts

Nye billeder på profilen. Stadigvæk ingen der har noget info om hende?

og ja(inden det selv bestaltede politi råber op) jeg skal nok selv besøge hende, når jeg kommer på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har besøgt stedet.. det er hende på billederne tror jeg helt bestemt.. 

man kan få det hele på stedet.. massage. btb og alt frækt. jeg valgte dog bare massage.. hvilket ikke var noget og skrive hjem om.. 

der er ingen varme overhovedet tændt i huset.. så det var temmelig koldt og ligge der. :( (mulighed for bad os)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Uha, da-da. Godt man holdt sjoveren for sig selv og ikke deltog, hvis det altså drejser sig om en sygdom p.g.a. hendes arbejde med sex.

Ellers undskyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver så nu at det intet har med en sex sygdom at gøre, men helt alm sygdom, og er snart tilbage, så det var godt for dem som bor i nærheden, må håbe hun får lyst til at komme til Aalborg på et tidspunkt :-)  Er der iøvrigt nogle der kender hendes priser, jeg synes jo nogle at thai pigerne er helt overskruet med deres priser??? hun ser jo møg lækker ud hende her.

Redigeret af Ålleren

Del dette indlæg


Link til indlæg

This lady is a real sweetheart.   Better in the flesh than in her pictures.  Really petite and friendly girl with a very gentle touch.  Her home is tidy and neat and set back from the main road out of Hadsund.   This lady is spotlessly clean and she expects you to be the same.  Shower before and after if desired.   Treat her with the respect she deserves and you will not be disappointed.  Happy start, happy middle and a very happy ending.  Not a clock watcher.  If you like slim girls I recommend her highly.  1.000 well spent and I have returned and will do again. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 18/10/2018 at 23:02:

Nye billeder på profilen. Stadigvæk ingen der har noget info om hende?

og ja(inden det selv bestaltede politi råber op) jeg skal nok selv besøge hende, når jeg kommer på de kanter.

Hejsa

Fik du besøgt hende? jeg kunne også godt tænke mig et besøg dette sted. er der kun en pige på stedet?

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Skal besøge pigen i morgen:-P

stadig ingen der har mere at berette?

Hun ser så meget sprød ud:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for ca 14 dage siden. Og ja er man til små thai nips uden et gram fedt på kroppen og gode b skåls bryster a la natual som sidder hvor de skal. Og heller ingen børnehud på maven ja så er hun bestemt et besøg værd. Blow er natural, og hun er ikke bange for at tage styringen heller. 

Hun kysser ikke, og massagen kan man godt få bedre andetsteds. Men hun tager sig god til med masser af piring, og så er hun stram som pokker.

Hun er ikke til anal, men en legende tunger siger hun ikke nej til.  Et besøg værd overvejer om jeg skal derop igen

 blev tilbud bad efter

 

og der er kommet varme på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...