Hop til indhold
dissingsen

SZILVIA Sydhavn - en mørk, køn, naturlig pige

Recommended Posts

En nærmest "helt almindelig" mørk køn ung pige uden makeup.
Hun er fra Bulgarien. Jeg syntes ikke at billederne yder hende retfærdighed. Og mht. til hendes alder på 26 år, så kunne hun sagtens have bildt mig ind at hun var 18 år.  Jeg ville såmænd være blevet lun på hende hvis hun havde gået i min skoleklasse. Jeg vil lige sige at hun 'bor hjemme', så at du måske kan høre nogen vaske op ude i køkkenet, og stemmer fra andre. Så illusionen af at være på besøg hos en skole-pige er jo helt perfekt!  
Jeg valgte bare mega-french 15 minutter, og det fik jeg. Hun gjorde sig skam umage, og hun skulle ikke hele tiden "tørre af" som om man var befængt med et eller andet, og som nogen gør.
Så besøget var helt uden at skulle gå hjem med fornemmelsen at jeg havde kastet penge ud af vinduet.  Det var bare megafransk. Og hun var til at lokke med en 69'er. Jeg lagde mærke til at hun satte pris på høflighed og komplimenter. Jeg vil ikke love at du også kan lokke hende (det kan jo være hun er udmattet efter en lang dag).
Men altså hvis man som jeg engang imellem syntes man har glemt hvordan en fisse smager, og hvor dejlige kvinders former er tæt på, så kan jeg anbefale denne natur-oplevelse.
Men ikke hvis du er til det mere 'kinky', og er vild med masse af makeup og kunstige patter.  

En helt naturlig lille mørk ung skønhed som du ville elske at gifte dig med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse.

Hende vil jeg da bestemt aflægge et besøg. 

Jeg er mest til naturlige piger. Og hvis baggrundsstøjen kan give fornemmelse af at man muler naboens datter imens hendes mor vasker op i køkkenet, på den anden side af væggen. 

Så er det da lige noget for mig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...