Jernsvinet 13836 Skrevet 28. September, 2018 (edited) https://www.gogohopping.com/soi-chaiyapoon-amon-massage-bar-information/ Indefra baren: Se gså Jeg kom igen forbi Amon og valgte igen at få en øl på stedet, da jeg syntes, det havde været rigtig hyggeligt sidst jeg var der - og hyggeligt at flirte lidt med servitricen med det flotte mørke hår. Desværre var hun lige optaget af at snakke med en anden kunde, men efter et stykke tid kom hun da over og jeg gav hende en ladydrink - det troede jeg sådan set jeg kunne gøre uden ekstra omkostninger, men hun må åbenbart have fattet sympati for mig, for lige pludselig tilbød hun, at hun også kunne give massage - og også ovenpå, selvom hun ikke havde prøvet det før. Den skulle jeg lige tænke over, mens jeg drak færdig, da jeg ikke havde set den komme, da Staff normalt ikke går med gæsterne og jeg troede mest det var de unge rær ude foran, der tog sig af den del - men OK 400 bath til baren + 1000 bath til pigen bagefter - og og vi fulgtes ad ovenpå, hvor hun lige skulle orientere sig, finde ud af hvor hun fik håndklæder mm., da hun ikke havde prøvet det før - og hun virkede heller ikke så erfaren i kundebetjening mm. - så den tror jeg på. Vi tog et grundigt bad sammen, hvorefter jeg startede med at slikke hende, men selvom hun flere gange var lige ved at komme lykkedes det ikke - hvor en mere proff, nok bare havde simuleret efter 5 min. Ellers havde vi en hyggelig stund sammen, selvom jeg flere gange måtte instruere hende - tiden havde hun heller ikke helt styr på, så der var faktisk gået 10 min over tiden. Hvorfor hun ikke tidligere var gået med en kunde ovenpå, forstår jeg ikke, da hun bortset fra hun var lidt overvægtig, da var en smuk kvinde med et dejligt smittede smil smil, smukke kyssemodne naturlige læber og et stort og flot mørkt hår - men hun ventede måske bare, til der kom en hun følte sympati og tryghed hos Redigeret 28. September, 2018 af Jernsvinet 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 31. December, 2018 (edited) Lige en update på Soi Chaiyapoon Det ser ud til at myndighederne endelig har oppet sig og valgt at gøre en ende på Soi Bumpy: Men det vil nok give mere trafik med hurtige motobikes, taxaer, varevogne mm. da vejen er en stikvej mellem Soi Bukkao og 3. road. Det ser heller ikke ud som beboerne er særlig hjælpsomme mht. af fjerne motobikes, blomsterkrukker, stole mm. så vejarbejderne bedre kan komme til at gøre deres arbejde. Evt. kunne man håbe de fandt ud af at gøre vejen ensrettet Redigeret 31. December, 2018 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 31. December, 2018 Hva sker der Så er det slut med at kalde Soi Chaiyapoon for Soi Putthole øv øv Det har de vel været 6 - 7 år om at finde ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 31. December, 2018 Nightwish gruppen har arbejdet hårdt på at få udbedret vejen siden de kom ind og åbnede 3 barer. Jeg selv er både glad og ked af denne ændring da jeg frygter den bliver lidt som Soi Lengkee med mange biler og scootere da det er en smut vej og det ville være træls da det var en super Soi at spadsere ned af uden at bekymrer sig om hvornår man ville blive kørt ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 1. Januar, 2019 Måske det bliver en ny Walking Street, om aftenen, ligesom LK Metro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 1. Januar, 2019 Der er diskussioner omkring at bystyret/militæret gerne ser at de "skumle" steder rykker ud på den side af soi buakhao men lad os nu se. Lidt nede af soi buakhao mod Soi 6 siden er der jo åbnet nået der hedder Tree Town med kæmpe ny Beer bar complex og det hele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 4. Januar, 2019 Hedder det ikke Free Town, måske jeg tager fejl ihvertfald forlængelsen af Soi 9 ( Soi Skaw Beach ) rigtigt stort bar complex + div. spisesteder og karoake barer osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 361 Skrevet 4. Januar, 2019 ret sikker på at det er Tree Town (Ved ikke om jeg missede en joke) Men jf min hukommelse samt nedenstående video: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 5. Januar, 2019 (edited) Jeg bøjer mig i støvet Er ellers lige kommet dernede fra for 3 uger siden Men tak newbee Redigeret 5. Januar, 2019 af butterfly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 5. Januar, 2019 fandt et Photo fra 2010 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 8. Januar, 2019 newbee skrev, den 31/12/2018 at 14:00: det var en super Soi at spadsere ned af uden at bekymrer sig om hvornår man ville blive kørt ned. Det var nu ikke mit indtryk - da, jeg syntes der trods gadens dårlige tilstand, stadig var masser af trafik med taxi, 3-hjulede scootere, trækvogne mm. og iæsr skulle man passe på scootere, der kørte zigzag mellem vandhullerne - men om man gjorde gaden ensrettet - det ville da i det mindste formindske trafikken med større køretøjer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fissehviskeren 150 Skrevet 10. Januar, 2019 butterfly skrev, den 31/12/2018 at 02:42: Hva sker der Så er det slut med at kalde Soi Chaiyapoon for Soi Putthole øv øv Det har de vel været 6 - 7 år om at finde ud af newbee skrev, den 31/12/2018 at 14:00: Nightwish gruppen har arbejdet hårdt på at få udbedret vejen siden de kom ind og åbnede 3 barer. Jeg selv er både glad og ked af denne ændring da jeg frygter den bliver lidt som Soi Lengkee med mange biler og scootere da det er en smut vej og det ville være træls da det var en super Soi at spadsere ned af uden at bekymrer sig om hvornår man ville blive kørt ned. Grunden til at Soi Chaiyapoon ikke har været udbedret i så lang tid er at det var en privat ejet vej. Det var altså ejerne af alle bygningerne på vejen der skulle betale for at få vejen fikset og de var fuldstændig ligeglade. Dem der lejede sig ind og åbnede barer osv. var frustreret over det. Midt/slut sidste år overtog bystyret vejen og planlagde at få den udbedret. Det er nu sket. Er ikke bekymret for trafikken. Soi Lenkee som ligger parallelt vil stadig være vejen man skal igennem hvis man skal fra second road til third road. Lenkee er ikke så trafikkeret nu så kan ikke se hvorfor Soi Chaiyapoon skulle blive voldsomt belastet. Nyt navn til Soi Chaiyapoon er i øvrigt Poon Town. (Poon spiller på order poonani, et slang ord for fi..e) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 10. Januar, 2019 Tak for info Poon Town 555 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 21. Maj, 2019 Er lige kommet tilbage til DK, var en tur igennem Soi Chaiyapoon og den ligner sig selv igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 21. Maj, 2019 butterfly skrev, for 37 minutter siden: Er lige kommet tilbage til DK, var en tur igennem Soi Chaiyapoon og den ligner sig selv igen Ja, hullerne bemærkede jeg også da jeg var igennem gaden fornylig - gik så ned ad en sidegade og blevet fanget ind i en massagesalon af en lettere buttet mørk skønhed, der tilbød det hele for 1000 bath - og i en hel time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 21. Maj, 2019 Og der var også masser af huller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg