Hop til indhold

Myruna tæt på Vejen

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne her pige for nogle dage siden.

Skrev lidt frem og tilbage for at få lidt hints om hvad der ventede - og hun responderede både hurtigt og fornuftigt, så jeg lavede en aftale aftenen inden besøget.

Det er pigen på billederne - eller meget tæt på. Hun påstår hun er 18 år - mit gæt er 23-25, men det er kun en fordel i min verden. Hun er en køn, slank, velproportioneret polsk pige. Hendes engelsk går lige, men det bedste er hendes interesse i at forventningerne er godt afstemt. Det er ikke normalen, så vidt min erfaring rækker, så stort plus her.

Oplevelsen var ikke helt oppe at ringe hele vejen igennem, men det var vi vel også to om - alt i alt et dejligt besøg med en køn og naturlig pige. Fin valuta for pengene.

Stedet er ikke super diskret, men da det er i en mindre landsby udenfor Vejen, skal man være et lokalt ansigt for at det (for mig) spiller en rolle.

Skrevet

Sagde hun 18? Der står 21 i annoncen :D

Skrevet
Wyzzum skrev, for 1 time siden:

Sagde hun 18? Der står 21 i annoncen :D

Ja det holder jo ikk, tænk sig at lyve om sådan en alders forskel, fy føj da, hun burde slæbes direkte for Retten, inden Solen står op :rolleyes:

Tror bare jeg finder et andet Land end Danmark, at bo i :-o Danmark er efter hånden kun for Burhøns :huh:

Skrevet
Thaimig skrev, for 18 timer siden:

Ja det holder jo ikk, tænk sig at lyve om sådan en alders forskel, fy føj da, hun burde slæbes direkte for Retten, inden Solen står op :rolleyes:

Tror bare jeg finder et andet Land end Danmark, at bo i :-o Danmark er efter hånden kun for Burhøns :huh:

Jeg tænkte bare det er dumt at sige 18, hvis man skriver 21 i sin annonce :p

Skrevet
Wyzzum skrev, for 1 time siden:

Jeg tænkte bare det er dumt at sige 18, hvis man skriver 21 i sin annonce :p

Ja og sorry det lige var dig det sku gå ud over, men nogen gange flyder bægeret over :rolleyes:

No hard feelings, men tænkte bare 3 år til forskel :huh: nogen lyver 10 - 20 år :-o

I øvrigt tror jeg slet ikk alder passer nogen steder, men dog rart at vide på forhånd,

speciel hvis det er over 10 år :huh:

Go aften

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.