Hop til indhold
bighead

Asiatisk milf start 30érne

Recommended Posts

Jeg vil som det allerførste lige gøre opmærksom på, at denne anmeldelse ikke identificerer pigen, som jeg her omtaler. Hvis det er et problem, så stop læsningen.

Efter at have været væk fra SD i et stykke tid (4-5 måneder) købte jeg adgang for en uges tid siden. Jeg må være ærlig og sige, at jeg umiddelbart tænkte, at niveauet er faldet noget, men jeg gav det chance, og efterhånden dukkede der et par muligheder op. Bl.a. en ret ung dansk-afrikanske studerende (19-20 år) som leder efter en mand, der vil støtte hende igennem studiet. Hun havde tidligere fået ca. 10.000 pr. måned for 2 besøg om ugen, men var villig til at nøjes med det halve (for halvt så mange besøg). Det kunne jeg godt overskue: sex hver uge med en ung lækker brun pige for 5000 kr pr/måned. Det er dog ikke lykkedes at mødes med hende endnu og jeg aner, at det bliver et problem, at vi ikke kan have sex hos hende.

Men endelig ramte jeg plet: I slutningen af sidste uge havde jeg et såkaldt kemimøde med en smuk, asiatisk kvinde i starten af 30érne på en cafe i København. Hun var HELT ny i SD sammenhænge og har næppe solgt sex før (vurderer jeg). Mødet gik godt, penge blev overhovedet ikke nævnt udover, at jeg i meget generelle vendinger sagde, at jeg vil støtte hende økonomisk. (Hvis pigen ikke nævner betaling pr. gang skal man absolut ikke selv bringe emnet op. Dels kan det virke krænkende, dels er det tosset ud fra en økonomisk betragtning. ) 

Jeg fik allerede dagen efter mulighed for at besøge hende i en mindre lejlighed i udkanten af København. Efter en kop kaffe endte jeg på hendes seng og kyssede hende. Måske gik jeg lidt for hurtigt frem, for hun spurgte naivt/sødt om det er sådan et SD forhold er? Jeg sagde halvt smilende, halvt alvorligt "ja", og kort tid efter havde vi fantastisk sex. Jeg har normalt svært ved at komme anden gang, men hun var ganske enkelt for stram og for lækker, så der var dobbelt gevinst. Vi brugte ikke kondom - endnu et stort plus - så i to omgange måtte jeg med noget køkkenrulle forsøge at fjerne et større abstrakt maleri fra hendes mave/ryg.  

(Hvad er det med de asiatiske kvinder? Hun smagte seriøst af sukker, når min tunge kom lidt ind i hende??)

Bagefter en længere snak (langt de fleste kvinder bryder sig ikke om at man skrider lige med det samme), og heller ikke nu blev penge nævnt. Kun fremgik det, at hun pt. ikke arbejder og at hun er lidt presset økonomisk. Jeg sagde, at jeg ville sende hende en gave via mobilepay, ikke for sex forståes, men fordi hun var så sød. Og det gjorde jeg selvfølgelig (1000 kr., et godt beløb som vækker glæde, men samtidig ikke signalerer at jeg har en større personlig formue som hurtigst muligt skal brændes af) Min plan er forsætte kontakten i en længere periode, hvis det bliver ved med at gå så godt. For whats not too like: Sex som med ung (20 år yngre) kæreste, begrænset udgifter, nul forpligtelser, nul drama, nul kondom, meget diskret.

Ovennævnte er en sandfærdig beretning som jeg håber kan tjene til inspiration.

 

Skriv til mange på SD, skriv høfligt og konkret. Hav eet godt foto på din profil.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Din beskrivelse af den dansk-afrikanske studernede, passer perfekt på en som har givet den med samme koncept i det århusianske. Hun er nu fortrukket til København for at studere med veninden. Jeg har haft 2 besøg i privaten af hende og vil til din hjælp sige, at du nok ikke går glip af det helt store, hvis det ikke lykkedes dig at møde hende. Hun er ganske restriktiv når det gælder sex. Ville hvis jeg var dig, gå hende lidt på klingen om hvad sex man kan forvente ved et møde med hende.

 

Ellers god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Din beskrivelse af den dansk-afrikanske studernede, passer perfekt på en som har givet den med samme koncept i det århusianske. Hun er nu fortrukket til København for at studere med veninden. Jeg har haft 2 besøg i privaten af hende og vil til din hjælp sige, at du nok ikke går glip af det helt store, hvis det ikke lykkedes dig at møde hende. Hun er ganske restriktiv når det gælder sex. Ville hvis jeg var dig, gå hende lidt på klingen om hvad sex man kan forvente ved et møde med hende.

 

Ellers god fornøjelse

er det "Sugarbae" du mener, så er hun for real, hun var i Århus, men har været i KBH i længere tid, hun annoncere også nu- og da på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, har godt set hendes annonce der og den skiller sig vel ud ved nærmeste, at være en lang opremsning af hvad man ikke må

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...