Hop til indhold
Mr85

Det var da alligevel lidt dyrt

Recommended Posts

Jeg fik denne besked i da :D er dog lidt i tvivl om den præcise pris:D

Citat

Jeg er ordblind så derfor vil jeg MEGET gerne have en som ikke er ordblind eller har andre indlæringsvanskeligheder.
Han skal være sund og rask.
Han skal have blå øjne
Han skal have flotte tænder.
Han skal have en flot næse.
Han skal være over 180 høj.

Til at starte med skal vi have en masse skøn sex i de 16 dage efter min første dag menstruation, så der er ikke tid til at være sart. Smiler. 
Så jeg tænker i hvert fald at 8 af de dage skal vi have sex, der er det ikke så vigtig om det er på et hotel alle gangene hvis tiden er knap er bilen også fin så længe jeg kan få lov til at ligge med benene oppe i vejret i 15 minutters tid. Men det kan ikke på nogen måde blive hos mig.

Mit ønske er at det bliver snart.
Jeg skal ikke se dig igen efter der er "gevinst"
Jeg står og skal flytte her snart hvor indskud er 47.000 og hvor jeg ønsker alt også bliver nyt inde i lejligheden så det bliver lidt over 25.000 så det bliver en dyr omgang, også har jeg lige købt en lækker el ladcykel som kostede 29.000 med alt så jeg er klar til baby.
Til december starter jeg på kørekort det jo lige 16.000 
(LÆS TO GANGE SÅ JEG ER SIKKER PÅ VI ER ENIGE OM EN VIGTIG DEL)
Så har jeg 25.000 tilbage som er til baby udstyr og en start. da jeg studere i 2 år endnu, kommer jeg ikke til at kunne hygge mig med mine børn OG kunne ligge 20.000 til side til opsparing
Men min anden donor gav en start på 20.000 som er til en opsparing så det er det eneste krav jeg har, men til gengæld har vi jo også sex 8 gange og sikkert mere. Men jeg forventer 8 gange. 
Husk jeg godt ved at det er mig som søger en donor og at jeg forventer en del.
Men til mit forsvar vil jeg gerne sige at jeg stadig er en sugerbabe og jeg har skam lagt en del til side men nu har jeg også to andre ønsker som jeg ikke mere kan vente. Og som er dyre. Men igen hvis det bare lige er for meget i dine øjne må det jo være sådan.
Jeg vil gerne have et ansigt billede af dig som skal gemmes, så barnet ansigt mæssigt kan se hvor øjne eller smilet er fra. 
Men jeg ønsker at vide dit fornavn men ikke til dåbs papirende bare til barnet viden i frem tiden, mellem eller efternavn er jeg ikke interesseret i.
Du bestemmer helt selv om dine informationer skal stå på dåbsattesten.
Og du er lidt ala doner, du kommer ikke til at se barnet og du får heller ikke yderlig info efter fødsel. MEN hvis du fortryder og ønsker at se barnet kan det godt lade sig gøre, men hvis det bare er at møde barnet en gang, får det ikke at vide at du er doner men at du er en ven. MEN hvis du ønsker at være en del af barnet liv skal du forvente at du i barnet øjne er en doner, jeg kender dig ikke og du har bare været en god mand som har hjulpet mig. Men er selvfølgelig velkommen til at være en del også selvom det først er når barnet er 6 år eller 16 år. Men som start er det en donor aftale da jeg ønsker at være helt alene.
Jeg vil ikke forvente børnebidrag eller krave noget fra dig efter fødsels.
Men hvis du vil betale siger jeg da ikke at du ikke må, Smiler. Pengene vil i hvert fald 100% kun blive til barnet og opsparingen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik samme besked, men jeg er ikke sikker på at min næse er for pæn til hende og mine øjne er grå/blå (pyyha). Desuden flot lang tekst at en ordblind. Det må ha taget tid he he he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...