Suttergerne 0 Skrevet 27. September, 2018 Hej, jeg er en 18 årig dreng som er nysgerrig. Jeg vejer 75 kilo, og er attraktiv - det er GANSKE gratis. Jeg har gjort det et par gange før, og har skulle jeg hilse at sige, kun fået ros;) og sæd i munden, selvfølgelig: Jeg leder efter en pik, som jeg kan sutte lidt på, gerne i esbjergs området. Jeg har ikke nogle krav, udover at du forholder dig diskret og at du er ren. analsex kan også blive en mulighed, hvis kemien er der. Send billede af din pik og info om dig til min mail: [email protected] Mails uden billeder bliver ikke besvaret. Stil gerne sprøgsmål her på tråden, hvis det er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. September, 2018 Hej Suttergerne (jeg tror jeg ville elske at blive brevkasseredaktør, på et ugeblad for unge, med de her navne ) Du skriver du er nysgerrig? Hvad er du nysgerrig efter? Jeg er nysgerrig, over hvorfor du lægger en "annonnce" ind på et debat forum for proffe. piger/drenge og deres gæster? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. September, 2018 Lady Cherie skrev, for 17 timer siden: Hej Suttergerne (jeg tror jeg ville elske at blive brevkasseredaktør, på et ugeblad for unge, med de her navne ) Du skriver du er nysgerrig? Hvad er du nysgerrig efter? Jeg er nysgerrig, over hvorfor du lægger en "annonnce" ind på et debat forum for proffe. piger/drenge og deres gæster? Uhh, fik sku nogen mærkelige svar og billeder for øjnene hvis du skulle blive brevkasseredaktør "Min kæreste er utro, hvad gør jeg?" Svar; "Du giver ham en gag i kæften, en middelstor buttplug i røven og spænder ham fast til et vægmonteret kors, hvorefter du pisker hans røv til han fortryder, hvis han mod forventning ser ud til at kunne lide det, bør du overveje om du skal beholde ham som slave..." Held og lykke Fra lille Kirse He he, sorry kunne ikke lade vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg