Hop til indhold
Guest Hubris

Lenna - Top GFE opleve

Recommended Posts

Guest Hubris

Jeg havde lyst til et eventyr i dag, men har efterhånden lært at det er en god ide at tjekke eroguide først. Valget faldt derfor på Lenna, som havde fået nye billeder og har er par anmeldelser herinde. De er fine, men enten korte eller også virker anmelder ikke til at være helt oppe og ringe. Jeg tænkte alligevel jeg ville tage chancen og det kan jeg godt afsløre var en god ide.

Kommunikation

Kommunikation foregik over SMS og var nem og ligetil. Jeg fik den rigtige adresse sidst i korrespondancen, så ingen problemer der. Jeg bestilte 45 min for 1000 hvilket er inklusiv tunge kys.

Lokation

Stille gade på Østerbro, jeg syntes det var super diskret. Man kan selvfølgeligt møde naboer i opgangen, men det må være det. Selv lejligheden er pæn og fin. Bestemt et af de bedre steder jeg har set.

Mødet

Jeg bliver modtaget af en smilende og måske lidt genert Lenna. Det er helt klart hende i kan se på de første billeder i lingeri. Petit og smuk. Blev vist ind i rummet og tilbudt et glas vand og et bad. Jeg nåede lige at tænke: ”åhh nej” vi har ikke nogen kemi. Hun beder mig herefter om at vende mig om og her begynder forspillet så. Jeg kommer ikke til at gå i detaljer, men hold da op hvor tog jeg fejl af det med kemien. Jeg tror vi havde et 25 minutter langt forspil, hvor Lenna gav sig fuldt ud. Rigeligt med dybe kys og meget naturlig våd. Herefter gik vi over i sexen og den var der bestemt heller ikke noget i vejen med. Jeg har altid været til GFE oplevelser hvor man kan ”mærke” hinanden og Lenna var 100% til stede og nød oplevelsen hele vejen igennem. Derfor stryger hun direkte ind på min top 1 GP oplevelse. Det havde jeg overhovedet ikke regnet med efter at have mødt så distingverede kvinder som Ivon og Sylvia.

Er man til blid og intim samvær, ville jeg bestemt give hende et besøg. Jeg selvfølgeligt ikke kan vurdere hvor meget der er kemi eller ej. Hvis kemien er kan du dog ende med at få en oplevelse du sent vil glemme! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...