ÅbyhøjMand 193 Skrevet 27. September, 2018 Kære alle. Aarhus er fuld af østeuropæiske piger. Nogle (få) er superskønne, andre er tid og penge ud af vinduet. Men hvordan er situationen med gode danske piger i Aarhus? Er der andre end mig, som har svært ved at finde dem? Jeg holder meget af at købe dansk, men det er ikke så let i Aarhus, synes jeg. Hvem kender I? Hvem nyder I? Hvem anbefaler I? Alder max 55; højde og drøjde ikke så væsentligt. (Geografisk præcisering: for mig er Aarhus = stor-Aarhus. Ikke Hadsten, ikke Randers, ikke Silkeborg, ikke Horsens. :-)) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 27. September, 2018 ÅbyhøjMand skrev, for 8 timer siden: Kære alle. Aarhus er fuld af østeuropæiske piger. Nogle (få) er superskønne, andre er tid og penge ud af vinduet. Men hvordan er situationen med gode danske piger i Aarhus? Er der andre end mig, som har svært ved at finde dem? Jeg holder meget af at købe dansk, men det er ikke så let i Aarhus, synes jeg. Hvem kender I? Hvem nyder I? Hvem anbefaler I? Alder max 55; højde og drøjde ikke så væsentligt. (Geografisk præcisering: for mig er Aarhus = stor-Aarhus. Ikke Hadsten, ikke Randers, ikke Silkeborg, ikke Horsens. :-)) Er enig i din oplevelse og det ufattelig at en storby ikke har steder til danske gp’er. Tror vi mange der håber der hurtigst kan blive mulighed for det. Ellers Randers jo det der tættest på og kun 25 min kørsel fra Smilets By Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aksels Skrevet 28. September, 2018 Trepkasgade 29, er med danske piger, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 28. September, 2018 Det er en i Tilst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 29. September, 2018 Ja desværre er Danske piger en mangelvare i Aarhus. Jeg er godt nok ikke handelsuddannet, men vil mene at et lille diskret sted med danske piger i alderen 25-40 år der tilbyder sikker GFE -sex kunne have en stabil indkomst. Så min opfordring til de danske piger er hermed givet: Kom til Aarhus! Milf GFE kan jeg godt anbefale - sød pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 29. September, 2018 Det er ikke fordi, at vi ikke gerne vil komme til Århus, men jeg oplever at det er umådelig svært at finde et egnet og diskret sted, medmindre man vil være røvhulsagtig og bruge Airbnb. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 30. September, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, den 29-09-2018 at 11:36: Det er ikke fordi, at vi ikke gerne vil komme til Århus, men jeg oplever at det er umådelig svært at finde et egnet og diskret sted, medmindre man vil være røvhulsagtig og bruge Airbnb. No problemo…herovre skal du bare gå under jorden: https://www.ostbv.dk/ydelser/lej-en-bunker/ Troede du var fra Jylland... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg