Hop til indhold
Guest Suttehus

Danske kvinder?

Recommended Posts

Dandey skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt at der er glædespiger som dig som gladeligt spreder ben for penge og hjælper en masse trængende mænd. 

Ja tak... Jeg er også meget god af mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Nej, det er noget vrøvl. Hvis det regnestykke skulle kunne gå op, skulle kunderne jo arbejde som symaskiner. Jeg henviser i øvrigt til Århuselskerens indlæg, som jeg er enig i.

Hvorfor er det et aksiom hos visse folk, at piger skal arbejde billigt? Er det, fordi man i grunden betragter dem som billige?

PS: Du svarede ikke på mit spørgsmål om, hvorfor du i det hele taget fører denne polemik, når du alligevel ikke besøger danske piger.

Kopieret mit tidligere indlæg så du også kan se hvad vedkommende er i stand til at tjene som minimum!

Selv med 10 kunder 5 dage i ugen til 400kr kan vedkommende tjene 20000kr.

Blot med 5 kunder 5 dage i ugen til 400kr kan vedkommende tjene 10000kr.

Og det er som minimum! 

Det er der altså stadig ikke mange danskere der gør. 

Det er stadig en rigtig høj løn så jeg kan virkelig ikke forstå i mener det ikke kan løbe rundt når folk som tjener markant mindre kan have både hus hund og Volvo. 

Synes du det er en lav løn? 

Jeg kommer blot med mine synspunkter til trådstarters spørgsmål til hvorfor der efterhånden er så få Danske glædespiger. 

Håber det er svar på dit spørgsmål. 

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 26 minutter siden:

Selv med gennemsnitlig 10 kunder pr dag kan hun tjene 20000kr i ugen blot med 5 dages arbejde. 

Hvor mange tjener det tror du?

Spørg inde i Danske Bank. Her arbejder de endnu mindre. Selv medregnet tiden nede i vaskeriet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hr.Dandey

Du bryder dig vist ikke ret meget om købe piger vel?

Når man læser dine indlæg her på stregen og andre steder så er du ret nedladen over for os, faktisk så er vi bare et sted du skal have lettet trykket ik?

og det så billigt som muligt ik?

Der findes faktisk Buttplugs i din størrelse.:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 18 minutter siden:

Kopieret mit tidligere indlæg så du også kan se hvad vedkommende er i stand til at tjene som minimum!

Selv med 10 kunder 5 dage i ugen til 400kr kan vedkommende tjene 20000kr.

Blot med 5 kunder 5 dage i ugen til 400kr kan vedkommende tjene 10000kr.

Og det er som minimum! 

Det er der altså stadig ikke mange danskere der gør. 

Det er stadig en rigtig høj løn så jeg kan virkelig ikke forstå i mener det ikke kan løbe rundt når folk som tjener markant mindre kan have både hus hund og Volvo. 

Synes du det er en lav løn? 

Jeg kommer blot med mine synspunkter til trådstarters spørgsmål til hvorfor der efterhånden er så få Danske glædespiger. 

Håber det er svar på dit spørgsmål. 

I Guder!

Dit indlæg bliver sgu' da ikke mere sandt/autoritativt af, at du copy-paster det.

Ja, det var faktisk en slags svar på mit spørgsmål, men jeg begriber stadig ikke, hvor din interesse i dette ligger, når du alligevel ikke besøger danske piger. Du har jo givet udtryk for dit synspunkt allerede i dit første indlæg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

Det er stadig bare ikke alle piger, der har lyst eller tid til at arbejde 5 dage om ugen, og hvad du ellers forestiller dig.

Der har vi det lidt igen. I gider ikke arbejde 5 dage i ugen som de fleste andre danskere. I gider ikke sætte priserne ned for så kan det være i kun tjener 5 gange så meget som de rigeste danskere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

... Der findes faktisk Buttplugs i din størrelse.:ph34r:

Har du ikke glemt et "nede"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Har du ikke glemt et "nede"?

Det ser jo ikke pænt ud at skrive.....du er så stort et røvhul....men fortvil ikke...der findes også en butplug til dig ellers prøv med termokanden...i jumboklassen.....

diadadummmm:-o

men det skrev jeg jo ikke vel....? :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Hr.Dandey

Når man læser dine indlæg her på stregen og andre steder så er du ret nedladen over for os, faktisk så er vi bare et sted du skal have lettet trykket ik?

Jeg er ikke nedladende omkring jer glædespiger. 

Citer mig hvor du mener jeg har været nedladende. Alle kan komme med de beskyldninger uden beviser. 

Der findes også mundkurv selv i din størrelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Det ser jo ikke pænt ud at skrive.....du er så stort et røvhul....men fortvil ikke...der findes også en butplug til dig ellers prøv med termokanden...i jumboklassen.....

OK, du mente altså "oppe"? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Så mistede du besindelsen :D Du beskylder mig for at være nedladende og så ender det faktisk med at det er dig som taler nedladende  :D 

Dette er en naturlig reaktion når man er løbet tør for argumenter og har set slaget er tabt. :D

Redigeret af Dandey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 6 minutter siden:

Der har vi det lidt igen. I gider ikke arbejde 5 dage i ugen som de fleste andre danskere. I gider ikke sætte priserne ned for så kan det være i kun tjener 5 gange så meget som de rigeste danskere. 

Der har vi det igen... Du er fuldstændig ligeglad med, hvad en pige i denne branche eventuelt kan holde til både fysisk og psykisk. “Gider”!? :rolleyes: 

Og... Selvfølgelig igen misundelse over en indtjening, som du alligevel har en overdreven forestilling om, men som lyser langt ud af dine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 15 minutter siden:

Hr.Dandey

Fandt du nogen citater hvor jeg taler nedladende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 14 minutter siden:

Der har vi det lidt igen. I gider ikke arbejde 5 dage i ugen som de fleste andre danskere. I gider ikke sætte priserne ned for så kan det være i kun tjener 5 gange så meget som de rigeste danskere .... 

".... I gider ikke give mig gratis fisse, for så tjener I kun 3 gange så meget som de rigeste danskere. I gider i det hele taget ikke tage mine behov alvorligt".

Nej, heri har du ganske ret.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Der har vi det igen... Du er fuldstændig ligeglad med, hvad en pige i denne branche eventuelt kan holde til både fysisk og psykisk. “Gider”!? :rolleyes: 

Og... Selvfølgelig igen misundelse over en indtjening, som du alligevel har en overdreven forestilling om, men som lyser langt ud af dine indlæg.

Offer kortet igen igen. 

Jeg vil helst ikke gå ned i løn ved at gå ind i prostitution branchen når jeg kan tjene mere med samlet ben. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Hr. Dandey

De kommer sikkert hvis jeg finder det nødvendigt at finde dem frem, jeg har slaver til den slags.:ph34r:

Du beskylder mig altså for noget du ikke kan bevise. Det er altså flot. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, for 2 minutter siden:

Offer kortet igen igen. 

Jeg vil helst ikke gå ned i løn ved at gå ind i prostitution branchen når jeg kan tjene mere med samlet ben. 

Her Dandey...

Læs lidt op på det her fænomen. Du trænger.

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Empati

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

".... I gider ikke give mig gratis fisse, for så tjener I kun 3 gange så meget som de rigeste danskere. I gider i det hele taget ikke tage mine behov alvorligt".

Nej, heri har du ganske ret.

Igen citer mig hvor jeg skriver jeg vil have gratis fisse. 

Citer mig hvor jeg skriver at jeg ikke tager pigers behov alvorligt. 

Hvor er niveauet herinde lavt især fra ovenstående :D Det ret komisk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dandey skrev, Lige nu:

Igen citer mig hvor jeg skriver jeg vil have gratis fisse. 

Citer mig hvor jeg skriver at jeg ikke tager pigers behov alvorligt. 

Hvor er niveauet herinde lavt især fra ovenstående :D Det ret komisk :D

Det er da dig, der er komisk. I bund og grund vil du ikke betale for fisse. Det lyser jo langt ud af din holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Dandey skrev, for 9 minutter siden:

Du beskylder mig altså for noget du ikke kan bevise. Det er altså flot. :D

Kan du da selv bevise at pigerne tjener 3 gange så meget som de rigeste danskere?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 37 minutter siden:

Kan du da selv bevise at pigerne tjener 3 gange så meget som de rigeste danskere?? 

Endsige 5 gange så meget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...