Guest Suttehus Skrevet 27. September, 2018 Når man sådan sidder og søger efter lidt godt. Så synes jeg det er super svært at finde danske kvinder. Det vælter frem med udlandske. Er de danske kvinder bare i mega undertal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 27. September, 2018 Ja, det er de. Og nogle af anden etnisk baggrund har én mand / dame bagved, som fusker med billederne -> stjålne billeder af én anden. Ta' bare, Rachel, fra annoncelight.dk. Historien med, at man skal købe dansk er for længst død. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Suttehus Skrevet 27. September, 2018 Jeg søger bare helst dansk talende kvinder. Så det lidt trist at de er så få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 27. September, 2018 Prøv at skrive *dansk* i søgefeltet. Ved mange danske piger sørger for hashtag god jagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Suttehus skrev, for 2 timer siden: Jeg søger bare helst dansk talende kvinder. Så det lidt trist at de er så få. Selvfølig er der ikke mange danske glædespiger tilbage med de priser de kører med (Glædeligt for mit vedkommende) De udenlandske har en meget mere realistisk pris og er ofte flere niveauer over danske piger med hensyn til service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 10 minutter siden: Selvfølig er der ikke mange danske glædespiger tilbage med de priser de kører med (Glædeligt for mit vedkommende) De udenlandske har en meget mere realistisk pris og er ofte flere niveauer over danske piger med hensyn til service. Nej, du får ikke sat prisen ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Jolly Roger skrev, for 1 minut siden: Nej, du får ikke sat prisen ned Hvis vi alle gik sammen så gjorde vi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. September, 2018 Hr Dandey Næste gang du leger "lille dreng uartig" får du en endefuld, kan du så forstå det! Du for ikke sat priserne ned! Færdig! Hen i skammekrogen med dig! 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Jolly Roger skrev, for 9 minutter siden: Nej, du får ikke sat prisen ned Men jeg vil efterhånden også heller have udenlandske piger så de danske piger har gjort mig en tjeneste ved at sætte priserne op ellers havde jeg aldrig fundet ud af de er så meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. September, 2018 Når du er i "trods-alderen" ….nu mangler du bare at stampe lidt i gulvet.....ja ja 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden: Når du er i "trods-alderen" ….nu mangler du bare at stampe lidt i gulvet.....ja ja Eller en god gammeldaws røvfuld, og her er du vel stadig leveringsdygtig Redigeret 27. September, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, 1 time siden: Selvfølig er der ikke mange danske glædespiger tilbage med de priser de kører med (Glædeligt for mit vedkommende) De udenlandske har en meget mere realistisk pris og er ofte flere niveauer over danske piger med hensyn til service. Hvis du besøger de billigere udenlandske piger - hvorfor glæder det dig så at der er så få Danske piger ? Du lyder efterhånden så skinger....og skadefro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Trinetease skrev, for 5 minutter siden: Hvis du besøger de billigere udenlandske piger - hvorfor glæder det dig så at der er så få Danske piger ? Du lyder efterhånden så skinger....og skadefro. Jeg ventede bare på hvor langtid der gik før du kom på banen Trine. Fordi det beviser den påstand jeg har med hensyn til de danske pigers fantasi priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, 1 time siden: Men jeg vil efterhånden også heller have udenlandske piger så de danske piger har gjort mig en tjeneste ved at sætte priserne op ellers havde jeg aldrig fundet ud af de er så meget bedre Jamen, hvad er så dit problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Borende X skrev, for 3 minutter siden: Jamen, hvad er så dit problem? Hvor skriver jeg at jeg har et problem? Du må meget gerne citere mig hvor jeg har skrevet jeg har et problem. Jeg har blot en påstand til de danske glædespigers priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. September, 2018 Borende X skrev, for 7 minutter siden: Jamen, hvad er så dit problem? Han sidder og venter på jeg tilbyder ham en gratis ydelse fordi han ved at det er dyrt at få dominans. der hedder: Skriv til min mailbox og sig du hedder Dandey….så får du en gratis gang opdragelse. Hvor mange Mails fra alle mulige der lige pludselige hedder Dandey får jeg ikke lige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Dandey skrev, for 9 minutter siden: Hvor skriver jeg at jeg har et problem? Du må meget gerne citere mig hvor jeg har skrevet jeg har et problem. Jeg har blot en påstand til de danske glædespigers priser Siden du nu flere gange har taget forholdet op, må det da være fordi, det irriterer dig/udgør et problem. Nu har du så fundet den løsning at fravælge danske piger og besøge udenlandske. Fair nok, og hermed er dit problem med danske piger og deres priser vel løst? Redigeret 27. September, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Siden du nu flere gange har taget forholdet op, må det da være fordi, det irriterer dig/udgør et problem. Nu har du så fundet den løsning at fravælge danske piger og besøge udenlandske. Fair nok, og hermed er dit problem med danske piger og deres priser vel løst? Jeg har taget emnet op 1 gang. Det er mig bekendt ikke "flere gange" Denne tråd er ikke startet af mig. Det er vel ikke løst før de sætter priserne ned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 27. September, 2018 dandey du går godt nok i små sko.det er da fint du bedst kan li de billige fra øst.som så ikke er så meget billigere.du bruger vel også polske håndværkere.jeg besøger både de lidt billigere fra øst men absolut mest de danske.kigger lidt på anmeldserne herinde.jeg synes faktisk også det er svært at finde danske glædespiger,som jeg ikke har besøgt,jeg er ikke stamkundetypen hvis jeg finder en sød pige besøger jeg højst 1 til 3 gange.det er mest spændende for mig. costner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 (edited) costner skrev, for 7 minutter siden: dandey du går godt nok i små sko.det er da fint du bedst kan li de billige fra øst.som så ikke er så meget billigere.du bruger vel også polske håndværkere.jeg besøger både de lidt billigere fra øst men absolut mest de danske.kigger lidt på anmeldserne herinde.jeg synes faktisk også det er svært at finde danske glædespiger,som jeg ikke har besøgt,jeg er ikke stamkundetypen hvis jeg finder en sød pige besøger jeg højst 1 til 3 gange.det er mest spændende for mig. costner Små sko med hensyn til hvad? Du forsvarer dig då med du "kun bruger de lidt billigere øst piger" Har aldrig brugt polske håndværkere og det er os sagen uvedkommende men der er så sandelig mange polske håndværkere som danske håndværkere kunne lære rigtig meget af. Redigeret 27. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 32 minutter siden: .... Det er vel ikke løst før de sætter priserne ned. Det er uklart, hvad du mener med "det". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 27. September, 2018 jeg forsvare mig nu ikke siger bare at jeg både besøger udenlandske og danske piger.hvor ved du fra danske håndværkere kan lære noget af polske,når du ikke bruger dem.ja vi kunne lære løndumping som du åbenbart er fortaler for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 (edited) Hvor skriver jeg at jeg er fortaler for løndumping? citere mig hvor jeg har skrevet det. Jeg ved de polske håndværkere er dygtige fordi jeg har en bekendt i byggebranchen. Der er også lavet en udsendelse omkring dette. Se nedenstående link. https://www.google.dk/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://nyheder.tv2.dk/2017-01-11-tv-2-saetter-fokus-paa-haandvaerkere-i-danmark&ved=2ahUKEwj36pTgi9vdAhWSYlAKHdDZBHUQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw19CVjHscWUEOa30vKn2zJl Redigeret 27. September, 2018 af Dandey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 27. September, 2018 Lady Cherie skrev, 1 time siden: Han sidder og venter på jeg tilbyder ham en gratis ydelse fordi han ved at det er dyrt at få dominans. der hedder: Skriv til min mailbox og sig du hedder Dandey….så får du en gratis gang opdragelse. Hvor mange Mails fra alle mulige der lige pludselige hedder Dandey får jeg ikke lige? Nej tak. Bruger kun udenlandske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 27. September, 2018 Dandey skrev, for 1 time siden: Hvor skriver jeg at jeg har et problem? Du må meget gerne citere mig hvor jeg har skrevet jeg har et problem. Jeg har blot en påstand til de danske glædespigers priser Er du ikke bare (endnu) en fattig brok røv? Hvis du ikke har råd til Hereford steak så gå på MacDårlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg