Hop til indhold
TommyHansen

Pigernes egne historier om deres bryster?

Recommended Posts

Billedresultat for store patter

Undertegnede er i al beskedenhed ganske stolt af, at jeg startede en billedtråd med navnet ”Store bryster” for snart fire år siden, og ikke mindst, at den stadig løbende får nye bidrag.

Der er kommet mange skønne billeder gennem årene, og jeg sætter pris på hver eneste, der har ydet en indsats for at holde tråden i live. Så må jeg så leve med, at en tråd med billeder af tynde piger med små bryster har fået tre gange så mange bidrag på meget kortere tid.

Men lige så vel som jeg elsker at kigge på bryster hver gang jeg får mulighed for det, så tænker jeg tit på hvor forskellige de kan se ud, og også nogle gange hvor lang tid det dog mon taget at få dem til at blive så store og flotte som de er?

Jeg husker en nabopige, der allerede i konfirmationsalderen havde store dejlige mælkehvide gyngende bryster, men også skolekammerater, der helt op til 18 års-alderen stort set var flade som gajoler, men som så efter at have født børn pludselig fik nogle ret pænt store bryster. Og de bliver ved med at strutte selv om hun ikke længere er gravid, men dog er blevet noget kraftigere end da hun var en spinkel skolepige.

Der er også forskellige historier om piger, der træner meget i fitnesscentre, og derved udvikler større bryster, hvilket jeg som en dum fynbo kan have svært ved at forstå, da jeg dog ved, at bryster mest består af fedtvæv.

Og man kommer vel ikke uden om, at mange piger i dag vejer lidt for meget allerede i en ung alder, og måske derfor også får større bryster i en ung alder.

I hvert fald er der mange piger, der gerne går i nogle meget nedringede bluser, som viser alle herlighederne frem nærmest på et sølvfad. Der var pigerne noget mere tilbageholdende i min barndom og ungdom, omend der så dengang til gengæld var mange flere topløse piger på strandene.

Mon der er nogle af de ærede kvindelige EG-medlemmer, der har lyst til at fortælle historien om deres egne bryster?

Billedresultat for store patter

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 2 timer siden:

Der er også forskellige historier om piger, der træner meget i fitnesscentre, og derved udvikler større bryster, hvilket jeg som en dum fynbo kan have svært ved at forstå, da jeg dog ved, at bryster mest består af fedtvæ

Træning af brystmuskulstur kan godt resultere i større bryster. Ikke meget men for nogle alligevel en del. Hvis man er utrænet eller hvis brystmuskulsturen ikke er trænet kan man opnå en form for “løft” af brysterne ved lidt styrketræning af disse og derfor synes brystet større. Bemærk “lidt styrketræning” eftersom for meget vil have den modsatte effekt. Det sker fordi brystmuskulsturen ligger inde bag fedtvævet. Først opleves at brystmuskulsturen hypertrofiere altså øges/ vokser og “strammes lidt op” hvorfor brystet bliver større i og med fedvævet hæves/ at musklen bag vævet vokser. Hvis man styrketræner for meget vil man dog mere opleve tendens til mandlige brystkasse træk eftersom muskelen bliver stærkere og større (arealmæssigt) hvorfor brystet (fedtvævet) trækkes ud på en større flade og dermed en tendens til at flade lidt ud.

Bemærk også at der kun tales styrketræning. Konditions/ cardiotræning har ingen indflydelse på dette andet end man selvfølgelig kan tabe fedvæv ved den form for træning i rette mængder kombineret med korret kost og mængde osv osv...

:)

Love tits

Redigeret af Hartmanxse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...