Hop til indhold

Hvad er et godt slik?

Featured Replies

Skrevet

Nu har der været et indlæg omkring at blive slikket til orgasme.

Mit spørgsmål er så, hvad er godt slikkeri for en kvinde?

Jeg synes at det er svært at blive klog på. Jeg er med på, at der ikke er et entydigt svar, men der kunne nok være nogle fællestræk.

Eventuelle svar som Haribo og lignende har misforstået ordet »slik« i denne sammenhæng.

Klodshans

Skrevet

Hmm, mine erfaringer er, bred tunge til at starte med og gå over til spids tunge, lav let pres og bevæg den del af ansigtet der berører hele “kusseområdet” og hold tænder i ro og være blød ved klitoris ig de indre ydre læber..og nyd det..leg med kvindens bryster og brystvorter under din;slikning af hendes fisse..en finger ig “leg med g punktet” er godt og evt massage af mellemkød og ydre anus... gir pote...

Skrevet

#meetoo 

Skrevet

Jeg plejer faktisk at bruge samme instruks, som @Alkoholikeren omtaler - MEN vigtig viden til mænd - klit er ligesom en lillebitte pik.

Det nytter ikke noget, kun at slikke på spidsen af klitten - ligesom slik alene rundt om pikhovedet bliver lidt monotont.

Der skal slikkes hele vejen op over klitten også - evt. stimuleres med to fingre, som ligger omkring klitten, som var det en lille pik, man onanerede..

Når jeg slikker fisse, bruger jeg neglene til at lege med det område, fordi det er særdeles følsomt. og den legende og prikkende følelse, som neglene giver - stimulerer hele området.

Jeg elsker selv at få en finger op - nogle kvinder gør ikke - men hvad jeg har oplevet er også, at en bøjet pegefinger faktisk kan stimulere indgangen og de ydre skamlæber og skabe en skøn varieret følelse.

En tunge som bevæger sig i 8taller over hele kønnet, dvs.  både ydre, indre skamlæber og klitten - kan også være en skøn variabel.  Og så nogle lette vacuum-sug omkring klitten - når den bliver hård og stiv (som en pik) - er virkeligt også skønt... <3

Skrevet
Angelinababe25 skrev, for 8 timer siden:

Det er helt sikkert et rigtig godt bud på hvordan man kan gøre det :P@Alkoholikeren 

Jeg elsker at slikke en kvinde mærke hendes “orkan” når hun kommer... :)

Skrevet

Som du selv er inde på, så findes der ikke en facitliste - og tilføjer jeg så, heldigvis for det...

Det overhovedet at kunne komme, er indledningsvist et spørgsmål om at give sig hen og at give slip...

Forcering og tvungne orgasmer kan selvfølgelig forekomme, men er næppe så dejlige som de der opleves i gensidig tillid, tryghed o.s.v. Dette må ikke forveksles med den form for pirring og nydelse der ligger i at udsætte modparten for at trække orgasmen så lang tid , som muligt og så udstrakt i tid som muligt.

Så er der al det fysiske - ingen er ens og alle har bedre dage end andre o.s.v.

Men sæt dig ind i hvordan kvinden er indrettet, hendes signaler osv.

Bruger du en bred tunge fra start, så gør du i hvert fald sjældent noget galt, men risikerer heller ikke at resultatet så nødvendigvis ender godt...

Så lyt til hendes signaler og vigtigt,såfremt du har en begrænset tid sammen med hende( som det jo typisk er med en GP), så sig at du gerne vil slikke hende, til hun kommer og få hendes fif til en bedre oplevelse for jer begge...  

Selv garvede kvinder med talrige partnere er i stand til at opnå, at komme ud i nye dele i den uendelige verden der findes af nydelse - det er blot et spørgsmål om magien er til stede...:) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.