Hop til indhold

Recommended Posts

Et kvarters tid inde i en seance med Amy er hun kravlet ned mellem mine ben. Hun smiler stort og tar den dybt (fransk forstås). Jeg kigger fjoget på hende, og så gir hun et blink med øjet, mens hun har mig i fuld kontrol.  Er jeg solgt ......

Lad mig nu få lidt kronologi i det her. Altså jeg har besøgt Amy et par gange - og det er da utroligt. Det pigebarn er indlevende og lækker - meget faktisk.

Lidt fakta:

Udseende - mageløst mørkt hår, dybe brune øjne, fast fitness krop, petite på den gode måde. Fysisk er der ikke modelleret eller ombygget noget som helst. Faktisk smuk. Billederne i hendes annonce er under virkeligheden. 

Sexdelen - Amy er indlevende og openminded. Atletisk som jeg ved ikke hvad - hun kan bøjes og strækkes og vendes så let som ingenting. Hvis hun er i stand til at gi’ så meget af sig selv ved alle besøg, så tar jeg hatten af. 

Person - sød og venlig. Pludrer løs. Vældig hyggelig.

Mangler jeg noget? Jo - Amy er anmeldt rosende et par gange på det seneste, men jeg måtte bare ha min oplevelse ud i en selvstændig tråd. Besøger jeg Amy igen? Tror jeg pga kvalitet og oplevelsesværdi. Men jeg kan ikke lide afhængighed i “denne verden”, så vi må se. Karakter - top på alle parametre. 

Vær rar ved den søde, hvis I lægger vejen forbi. 

Kan I ha’ det fantastisk derude.  

Hov - et link https://annoncelight.dk/showad/254508 håber det virker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 2 timer siden:

Et kvarters tid inde i en seance med Amy er hun kravlet ned mellem mine ben. Hun smiler stort og tar den dybt (fransk forstås). Jeg kigger fjoget på hende, og så gir hun et blink med øjet, mens hun har mig i fuld kontrol.  Er jeg solgt ......

Lad mig nu få lidt kronologi i det her. Altså jeg har besøgt Amy et par gange - og det er da utroligt. Det pigebarn er indlevende og lækker - meget faktisk.

Lidt fakta:

Udseende - mageløst mørkt hår, dybe brune øjne, fast fitness krop, petite på den gode måde. Fysisk er der ikke modelleret eller ombygget noget som helst. Faktisk smuk. Billederne i hendes annonce er under virkeligheden. 

Sexdelen - Amy er indlevende og openminded. Atletisk som jeg ved ikke hvad - hun kan bøjes og strækkes og vendes så let som ingenting. Hvis hun er i stand til at gi’ så meget af sig selv ved alle besøg, så tar jeg hatten af. 

Person - sød og venlig. Pludrer løs. Vældig hyggelig.

Mangler jeg noget? Jo - Amy er anmeldt rosende et par gange på det seneste, men jeg måtte bare ha min oplevelse ud i en selvstændig tråd. Besøger jeg Amy igen? Tror jeg pga kvalitet og oplevelsesværdi. Men jeg kan ikke lide afhængighed i “denne verden”, så vi må se. Karakter - top på alle parametre. 

Vær rar ved den søde, hvis I lægger vejen forbi. 

Kan I ha’ det fantastisk derude.  

Hov - et link https://annoncelight.dk/showad/254508 håber det virker 

det var overraskelse honey 

10000tak for de her smukke order:wub::P

søde du har mødt mig 3 gang og jeg nyder altid sammen med dig 

glæder mig til på fredag <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Jer, der har stillet spørgsmål tidligere i denne tråd, så må I eventuelt rejse dem til Amy.

Jeg ved fx ikke hun kan flere gange om dagen. Jeg er heller ikke sikker på, jeg forstår spørgsmålet.

Om hun har privat sted, så prøv om linket i anmeldelsen (hvilket rædsomt ord) svarer på det. 

Prisen må også være et spørgsmål, Amy besvarer. Jeg er ikke hendes manager:wacko:

hilsen H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex
Highlow skrev, 1 time siden:

Til Jer, der har stillet spørgsmål tidligere i denne tråd, så må I eventuelt rejse dem til Amy.

Jeg ved fx ikke hun kan flere gange om dagen. Jeg er heller ikke sikker på, jeg forstår spørgsmålet.

Om hun har privat sted, så prøv om linket i anmeldelsen (hvilket rædsomt ord) svarer på det. 

Prisen må også være et spørgsmål, Amy besvarer. Jeg er ikke hendes manager:wacko:

hilsen H

Hvis en kvinde stjæler ens hjerte, er det i orden at anmelde hende. Ellers ikke. ;)

Rædsomt ord.

Amy er hot og dejlig. <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - var forbi Amy i fredag. Det oversteg min anmeldelse. Hun er mageløs.

Nå, jeg må hellere begynde på noget aftenskole i et eller andet for at sprede tankerne lidt. 

Ha det fantastisk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Kid, you are hooked -  heavy as lead. 

Jeg har selv besøgt en fantastisk kvinde i dag. Selvom vi har har været sammen et utal af gange, bliver jeg stadig helt høj bagefter. 

Highlow skrev, for 10 minutter siden:

Hej - var forbi Amy i fredag. Det oversteg min anmeldelse. Hun er mageløs.

Nå, jeg må hellere begynde på noget aftenskole i et eller andet for at sprede tankerne lidt. 

Ha det fantastisk 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Highlow skrev, for 52 minutter siden:

Nå, jeg må hellere begynde på noget aftenskole i et eller andet for at sprede tankerne lidt. 

Kan anbefales. Har selv lært lidt portugisisk og (en anelse) ungarsk på den konto:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 2 timer siden:

Hej - var forbi Amy i fredag. Det oversteg min anmeldelse. Hun er mageløs.

Nå, jeg må hellere begynde på noget aftenskole i et eller andet for at sprede tankerne lidt. 

Ha det fantastisk 

 

Honey:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...