NewPunter 214 Skrevet 26. September, 2018 Hej gutter. Er der nogen der har prøvet her: https://annoncelight.dk/showad/260539 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 26. September, 2018 Ligegodt. Det er svindel. Samme mailadresse har søgt før, hvor han var en biseksuel fyr og en anden hvor han søger en kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 27. September, 2018 De er relle nok, jeg har haft besøg af hende. Hun er bestemt ikke 18 år nærmere sidst i 20'erne, hun var lige så skæv, som det skæve tårn i Pisa, bestem ikke noget der skal gentages herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 27. September, 2018 Charlie35 skrev, for 6 timer siden: De er relle nok, jeg har haft besøg af hende. Hun er bestemt ikke 18 år nærmere sidst i 20'erne, hun var lige så skæv, som det skæve tårn i Pisa, bestem ikke noget der skal gentages herfra. Det lyder som en forfærdelig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie35 Skrevet 27. September, 2018 Jeg har forsøgt at glemme den, det er ikke helt lykkedes endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg