Hop til indhold
Ridefyr

Daniella Dream på Valhalla

Recommended Posts

Hej ! 

Jeg har et par steder efterlyst info om Daniella Dream på Valhalla og ikke fået noget svar, så jeg tænkte jeg måtte tage én for holdet. Så jeg tog tidligt fri i går eftermiddag og kørte derud.  Hun var halv-svær at få lavet en aftale med, da er ikke blev svaret på telefonopkald, eller SMS. Jeg tænkte at med lidt held, så kører jeg derudaf, om ikke andet, så er det da en pæn køretur ud på landet, og så må vi se hvad der sker. Stadig ikke noget svar på noget på telefonen.  Nå, men begyndte at køre derfra - og pludselig dukker der en SMS op om at hun har tid nu. OK, kører derhen, spændt på om hun lever op til billeder + beskrivelse, eller om det er ren reklame-gas.  Og da hun åbner døren, foregår det i en røg-sky og pigen der åbner, ligner en mellemting mellem en hængt kat og en ........ja, det ved jeg faktisk ikke :shock:.  Langt hår, der ligner en fugle-rede, et ansigt, der er træt og hærget, en top-mave, der henleder tanken på graviditet - dette er dog noget uforligneligt med hendes alder. Jeg har ikke noget imod GP'ere på 40 år, og heller en vægt på 56 kg (så er man slank, til trods for en højde på 166 cm)., men i dette tilfælde er det tvivlsom om dette holder stik. 

Nå, dum som jeg er  (nu er man kommet derud, og har fået en fod indenfor og alt det der......)vælger jeg at blive og vi bliver enige om at hygge os i 30 min., med alm blid sex.  Jeg skulle have sagt "Tak for det her, men jeg kan ikke tåle røg, da jeg har allergi" eller noget i den retning. Men det gjorde jeg ikke. Efter at have præsenteret os for hinanden, fyrer hun en "skidt-spand" af af brok over stedet, hendes telefon, biler mv af....."Nå for den da" , tænker jeg, det må være en hård dag, siden det er den attitude man mødes med. (igen, jeg skulle have sagt " Daniella, tak for kigget, jeg må videre.....")

Selve akten.....ja, jeg kan ikke holde begejstringen oppe, dertil er tobaks-duften og -ånden simpelthen for gennemtrængende og stærk, dertil kommer at såvel den i annoncen angivne alder og vægt må siges at være fortid (værdierne har da sikkert passet på et tidspunkt, tvivler blot på at de er blevet opdateret for nyligt :wacko: ) Så det ender med at hun hjælper med at gokke den af ud over hendes fødder.  Tøj på - og igen en skidt spand fra hende om at der ikke er lagt noget på plads og alt muligt.....og et nyt hosteanfald, hvorpå hun som afskedsbemærkning siger "tror du ikke det er dumt at ryge, når man har astma ?" Jo, Daniella, det tror jeg du har ret i. Farvel og tak for denne oplevelse" når jeg at sige, inden jeg lister ud til bilen og kører hjemad.....

Pigens udseende : 2/10

Akten 2/10  (jeg kunne ikke undgå at reagere på hendes tobaks-ånde, ganske enkelt, så det gjorde det heller ikke nemt for hverken hende eller jeg)

Kommer jeg igen - ja, gerne til stedet, men må nok også sige at jeg ikke bliver ny stamkunde hos hende.

http://valhallababes.dk/page.php?24

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kostede 1100 kr. Og det var om ikke komplet spild af penge, så i hvertfald tæt på.  Da jeg kørte hjemad tænkte jeg på at man kunne have købt en kasse super god rødvin eller andet spændende for de penge.  

Der gik 25 min fra jeg gik ind, til jeg stod udenfor igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dandey; jeg har svært ved at give dig endegyldigt ret, da jeg har oplevet meget godt hos danske piger, og så - som nu - og så noget der var træls. Men at sige at  serviceniveauet ved danske piger er langt fra serviceniveauet hos udenlandske piger ud fra denne oplevelse tror jeg er forkert.  Jeg har dog meget ringe grundlag for at udtale mig om udenlandske piger, da jeg ikke har besøgt nogen, for at være helt ærlig. 

Jeg tror det er svært at sætte etniciteten sammen med service- og troværdighedsniveau, da der findes eksempler på både det ene og andet i begge grupper.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

de Danske Piger jeg har mødt har alle leveret varen. Det er ofte en afvejning af hvad der er mest vigtigt - et såkaldt Optifuck eller en dialogbaseret oplevelse. For mig er det lidt "hver ting til sin tid..." 

Mine sidste danske oplevelser har været Mercedes Magic og Frie Frida.... Og det har været ovenud fantastisk

Mine sidste udenlandske piger har været Sofia og Kathy ...Og det har været ovenud fantastisk 

men det har været fire helt forskellige oplevelser  (heldigvis)

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK, hun ser udfra beskrivelsen absolut ikke attraktiv ud da hun dukker frem fra røgskyen.

Men hvorfor ikke bare gå igen??

1100 sparet.

Er selv kun til danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig - men tendensen med at over/under drive i annoncer for at lokke gæster til, tror jeg er svær at generalisere om at det KUN er danske eller  KUN udenlandske (dette er for de udenlandske pigers vedkommende vurderet ud fra hvad andre har skrevet/meddelt her på EG) modeller der gør det

Grunden til at jeg overhovedet engagerede mig i hende her Daniella var, at hun havde et par støvler, jeg gerne ville se hende i, hvilket lykkedes, så det var sådan set OK. At hun så ikke lever op til hendes egen annonce (alder, højde og vægt) og at billederne er fotoshoppede, det får mig altså til at komme med ovenstående. 

Men at konkludere at ALLE danske piger har svært ved at levere varen, syntes jeg er forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hagbarth; 

Helt enig - burde været gået igen, efter at have "set giraffen". Jeg har kun mig selv at takke for det, og ærgrer mig endnu over at jeg ikke gjorde det. Mere indviklet er det ikke. 

Jeg foretrækker i øvrigt også selv danske piger fremfor udenlandske.

Redigeret af Ridefyr
1. upload var ikke fyldestgørende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Dandey skrev, for 8 timer siden:

Hvad kom det til at koste? 

Igen holder min påstand omkring danske glædespiger de har lang vej til service niveauet hos de udenlandske. 

@Dandey syntes din antagelse er lidt urimeligt da mange danske gp’er bestemt giver høj go service. Men self kan man som gæst være uheldig og det kan vi gp’er også være med gæster. Go aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Ridefyr skrev, for 5 timer siden:

Hagbarth; 

Helt enig - burde været gået igen, efter at have "set giraffen". Jeg har kun mig selv at takke for det, og ærgrer mig endnu over at jeg ikke gjorde det. Mere indviklet er det ikke. 

Jeg foretrækker i øvrigt også selv danske piger fremfor udenlandske.

@Ridefyr vil bare sige der andre gode gp’er og steder i det midtjyske. Go aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du godt have ret i - så er billederne sikkert af så tilpas ældre dato, at man ikke kan sammenligne med nutidens udgave af hende. 

Der er sammenfald i de fundamentale data - alder, højde og drøjde på profilerne.  Og sjovt nok optræder de begge 2 samme steder og samme dage.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ridefyr skrev, den 26/9/2018 at 16:38:

Hej ! 

Jeg har et par steder efterlyst info om Daniella Dream på Valhalla og ikke fået noget svar, så jeg tænkte jeg måtte tage én for holdet. Så jeg tog tidligt fri i går eftermiddag og kørte derud.  Hun var halv-svær at få lavet en aftale med, da er ikke blev svaret på telefonopkald, eller SMS. Jeg tænkte at med lidt held, så kører jeg derudaf, om ikke andet, så er det da en pæn køretur ud på landet, og så må vi se hvad der sker. Stadig ikke noget svar på noget på telefonen.  Nå, men begyndte at køre derfra - og pludselig dukker der en SMS op om at hun har tid nu. OK, kører derhen, spændt på om hun lever op til billeder + beskrivelse, eller om det er ren reklame-gas.  Og da hun åbner døren, foregår det i en røg-sky og pigen der åbner, ligner en mellemting mellem en hængt kat og en ........ja, det ved jeg faktisk ikke :shock:.  Langt hår, der ligner en fugle-rede, et ansigt, der er træt og hærget, en top-mave, der henleder tanken på graviditet - dette er dog noget uforligneligt med hendes alder. Jeg har ikke noget imod GP'ere på 40 år, og heller en vægt på 56 kg (så er man slank, til trods for en højde på 166 cm)., men i dette tilfælde er det tvivlsom om dette holder stik. 

Nå, dum som jeg er  (nu er man kommet derud, og har fået en fod indenfor og alt det der......)vælger jeg at blive og vi bliver enige om at hygge os i 30 min., med alm blid sex.  Jeg skulle have sagt "Tak for det her, men jeg kan ikke tåle røg, da jeg har allergi" eller noget i den retning. Men det gjorde jeg ikke. Efter at have præsenteret os for hinanden, fyrer hun en "skidt-spand" af af brok over stedet, hendes telefon, biler mv af....."Nå for den da" , tænker jeg, det må være en hård dag, siden det er den attitude man mødes med. (igen, jeg skulle have sagt " Daniella, tak for kigget, jeg må videre.....")

Selve akten.....ja, jeg kan ikke holde begejstringen oppe, dertil er tobaks-duften og -ånden simpelthen for gennemtrængende og stærk, dertil kommer at såvel den i annoncen angivne alder og vægt må siges at være fortid (værdierne har da sikkert passet på et tidspunkt, tvivler blot på at de er blevet opdateret for nyligt :wacko: ) Så det ender med at hun hjælper med at gokke den af ud over hendes fødder.  Tøj på - og igen en skidt spand fra hende om at der ikke er lagt noget på plads og alt muligt.....og et nyt hosteanfald, hvorpå hun som afskedsbemærkning siger "tror du ikke det er dumt at ryge, når man har astma ?" Jo, Daniella, det tror jeg du har ret i. Farvel og tak for denne oplevelse" når jeg at sige, inden jeg lister ud til bilen og kører hjemad.....

Pigens udseende : 2/10

Akten 2/10  (jeg kunne ikke undgå at reagere på hendes tobaks-ånde, ganske enkelt, så det gjorde det heller ikke nemt for hverken hende eller jeg)

Kommer jeg igen - ja, gerne til stedet, men må nok også sige at jeg ikke bliver ny stamkunde hos hende.

http://valhallababes.dk/page.php?24

Hej 

jeg havde akkurat samme oplevelse af Daniela, lokket af billeder og fortrød så det basker :-( dumme mig

det korrekt at Daniela Dreams og miss Devil er samme person, det sagde hun selv.

god aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...