BrystLover 6 Skrevet 28. August, 2012 Jeg skrev dette indlæg om et af mine to bordelbesøg i denne tråd. Mit andet besøg denne nat foregik på Siamgirls, hvor jeg var så heldig at blive komme ind til Pat. Det skal siges med det samme, at jeg ikke tror, at hun er de 27 år, som hun opgiver i annoncen, men uanset hvad, så er hun en rigtig sød pige, som var besøget værd. Jeg blev som ved mit første besøg hos Bodytobody vist ind på et værelse, hvor jeg fik stukket et menukort i hånden. Jeg valgte en times blidt til 1.600 kr.. Pat tog imod pengene, og forsvandt ud af lokalet. I mens tog jeg mit tøj af og så mig lidt om i rummet. Mens jeg stod med ryggen til hende, bøjet lidt forover, havde hun sneget sig ind på mig bagfra og knep mig bagi. Gal jeg fik et chok, men det tegnede jo godt. Hun var fyldt med energi og vi steg ombord i sengen, hvor vi kom igennem brystsutning, dansk, fransk til hende og til mig, hvorefter jeg til sidst sluttede af med at tage hende bagfra. Det var en rigtig god og varm oplevelse, hvor jeg tydeligt kunne mærke, at Pat var opsat på at tilfredsstille mig, trods det sene tidspunkt. Jeg skal helt sikkert tilbage igen en dag, og måske prøve en af de andre piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 30. August, 2012 Havde nogle af dem hår på fisse? Og viste du at du ville få sex, for kan ikke se at de reklamere med andet end massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 30. August, 2012 Havde nogle af dem hår på fisse? Og viste du at du ville få sex, for kan ikke se at de reklamere med andet end massage? Jeg har været i kontakt med dem før via mail, og der skrev de, at de også tilbyder sex. Hende jeg var sammen med, havde ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 30. August, 2012 Og viste du at du ville få sex, for kan ikke se at de reklamere med andet end massage? Hvis man følger linket i anmeldelsen fremgår det tydeligt at det er et bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 30. August, 2012 Hvis man følger linket i anmeldelsen fremgår det tydeligt at det er et bordel. Fuldstændig korrekt, hvis man bare gider åbne sine øjne lidt :ugeek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 31. August, 2012 Jeg skal helt sikkert tilbage igen en dag, og måske prøve en af de andre piger. Så du noget til Cat, for hun ser sq ret lækker ud på billederne, men der står jo ikke noget om hende hverken i beskrivelsen af pigerne eller vagtplanen :? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 31. August, 2012 Så du noget til Cat, for hun ser sq ret lækker ud på billederne, men der står jo ikke noget om hende hverken i beskrivelsen af pigerne eller vagtplanen Nej desvärre ikke Jeg havde ellers gerne taget to piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zorba 53 Skrevet 17. September, 2012 Så du noget til Cat, for hun ser sq ret lækker ud på billederne, men der står jo ikke noget om hende hverken i beskrivelsen af pigerne eller vagtplanen Jeg har været sammen med Cat en enkelt gang sidste år, og hun ER ganske rigtig en køn pige. Omkring de 30, gætter jeg på, og smukke former, men ikke så ivrig som jeg havde håbet på. Hun var da føjelig, men virkede ikke særlig oplagt, så måske har jeg fanget hende på en forkert dag. Hun tilbød/tilbyder græsk, og det var også hvad jeg købte ...måske er hun i virkeligheden ikke så glad for denne ydelse, selvom den står på hendes menukort på nettet...! Men det var ikke desto mindre godt, for hun har en dejlig og varm krop, som man gerne må røre ved. Jeg fik endda lov at varme bagdøren op med fingeren inden vi gjorde det "rigtigt" ! Nice ! Alt ialt en positiv oplevelse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg