Hop til indhold
Doggeren

1'ste klasses superfransk og sprøjt mellem ballerne

Recommended Posts

Hej derude :P

Doggeren er veltilpas efter et besøg hos den røv frække Mia

https://www.sextra.dk/dk/profile/adv/mia

:wub: kæft en Bette charmetrold hun er og fucking fræk :-P:razz: !!

Kommer op i lejligheden hvor hun befinder sig , og da jeg ser det Bette pigebarn som Doggeren skal muntre sig med de næste 45 min tænker jeg bare FUCK YEAH!!!:lol:

Total imødekommende og sygt lækker blond lille sag åbner døren og jeg bliver budt indenfor, tror jeg næsten nåede elevatoren på hende 4 gange inden døren blev lukket :o;):lol:

Vi får lige styr på det økonomiske, og jeg havde bedt om et bad før vi skulle igang og hun havde gjort klar, jeg fik rykket kludene af i en fart og ind i bruseren og var godt igang med at skumme pjerrot ind da jeg pludselig kunne mærke 2 hænder kører op langs siden på vingerne :shock: Fik et mindre shock :-o da jeg troede jeg var alene :lol:

Hun begynder at massere mine guns imens og komplimentere min tatoo's på ryggen og hendes stemme og berøring gik lige i pikken som stod ret i 45 grader. Jeg vender mig om og ser en våd nøgen og sindssyg lækker frækkert kigge op på mig imens hun begynder at kører ladegreb på mig og tager det fine sæt patter hun er udstyret med i hænderne, jeg fjerner brusehovedet så hun ikke får vand i ansigtet og hun går på knæ til en rigtig lækker gang superfransk :razz: kæft det var Nice !!

Efter hun havde guffet lidt og vi fik tørret os så godt som man nu kan på 8-10 sekunder, løfter jeg hende op og bære hende ind til sengen hvor jeg ligger hende på ryggen og ryger lige i buffén (all you can eat :lol:) og det behager sgu den Bette :Dog hende stønneri samt hun vold mundkneppede mig med begge  hænder omkring hovedet fik mine nosser til at trække sig helt sammen til en giga hård klump !! Så skulle der bare kneppes imens jeg med mine halv fedtede fingre forsøgte at åbne gummiet sad hun på kanten og suttede løs på og kommenterede også lige de hårde løg som jeg selvfølgelig gav hende 100 % kredit for;-)

Fik rullekraven på og og trukket hende ud på i et hjørne så et ben på hver side af kanten og kørte stille pikken i den plask våde fisse og hun begyndte på hendes stønneri igen :razz: og gentagne gange gentog hun at jeg havde en fantastik pik ( Oohh shit that dick, Yeah Yeah fuck fuck me Oohh :lol:) det påvirker min aftrækker det pis,men jeg skal satme nå en doggy inden den går så fik vendt hende rundt og kæft et syn :-P nåede et par minutter i den stilling og kunne jeg mærke at it's time, rykkede gummiet af og lagde pikken imellem ballerne på hende som en pølse i et hotdog brød og klemte så godt jeg kunne hendes ballerne omkring den og kørte på (meget kort tid) til de hårde nødder sprøjtede udover det meste af ryggen på hende :-P (havde fået lov inden)

Kæft det var lækkert, hun får 100 % besøg af mig igen.... I den her uge :wub::lol:

https://www.sextra.dk/dk/profile/adv/mia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

wow, fik sku da en bule i bukkserne af at læse det, lige godt fandens jeg er i kbysen nu:(   får sku da helt lyst til og fange en martros på dækket, hehe.   naaa det bliver sku aldrig lige så godt. selv om 6 uger til havs, godt kan gøre skipper  forvirret!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommyskipper skrev, for 1 time siden:

hun ser satme fin ud da!    glemte lige at høre passer billederne ?    

Ja men hun meget bedre live så tag du hellere end tur forbi :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha, for for satan da, jaa det jo både godt og skidt!  nu håber a satme ik du har en søpølse som en hegens pæl, for så kommer jeg sku til kort:)  

hmm. ellers så har jeg sku nok også en plan for det hæhæ:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommyskipper skrev, for 10 timer siden:

Hahaha, for for satan da, jaa det jo både godt og skidt!  nu håber a satme ik du har en søpølse som en hegens pæl, for så kommer jeg sku til kort:)  

hmm. ellers så har jeg sku nok også en plan for det hæhæ:)

Hvis den er så voldsom stor vil jeg være træt af at være næste mand :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahah, nej for fanden da, skal skal der i vært fald, noget i røven, så det kan stramme ud, men men men, det er der jo kun en måde at finde ud af på..  

kommer snart i land igen, så det fandme igang igen, så det sku dejligt at man kan fåm noget inspiration til hvor, det er godt at kikke henne:)  uha, sider er kikker på alt mulig lige nu.  der er osse nogle fine nogle på fyn!  

ikke at det rager mig, men kunne gætte mig til du var der fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joh det er da lige om hjørnet :-)

men jeg arbejder hver 2 uge i Nordjylland så jeg finder da også denne annonce her relavant :-D tænker da hun skulle have et lille visit i næste uge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttetfynbo skrev, for 16 timer siden:

Joh det er da lige om hjørnet :-)

men jeg arbejder hver 2 uge i Nordjylland så jeg finder da også denne annonce her relavant :-D tænker da hun skulle have et lille visit i næste uge ;-)

Det kan du godt glæde dig til :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom dette her opslag er et par dage gamle nyheder for mig , så syntes jeg nu at hun fortjener at jeg også deler min begejstring for mødet med hende. 

Hun er super nem at snakke med og jeg følte ikke på noget tidspunkt mig akavet som man nu kan med lidt rund figur :-) 

Hun er med smil og nærvær hele vejen og sutter kanon godt og rigtig fræk under agten og hendes krop er mums.

En lille opfølgning til tråden :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttetfynbo skrev, for 14 timer siden:

Selvom dette her opslag er et par dage gamle nyheder for mig , så syntes jeg nu at hun fortjener at jeg også deler min begejstring for mødet med hende. 

Hun er super nem at snakke med og jeg følte ikke på noget tidspunkt mig akavet som man nu kan med lidt rund figur :-) 

Hun er med smil og nærvær hele vejen og sutter kanon godt og rigtig fræk under agten og hendes krop er mums.

En lille opfølgning til tråden :biggrin:

Det lyder som om jeg snart må have læderet frem og komme til Aalborg.

Hvad kostede oplevelsen?

Redigeret af NewPunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 4 timer siden:

Det lyder som om jeg snart må have læderet frem og komme til Aalborg.

Hvad kostede oplevelsen?

En tus , små penge for den herlighed :razz: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggeren skrev, for 18 timer siden:

En tus , små penge for den herlighed :razz: 

1000 kr. for 30min med superfransk og som Doggeren også skriver, er hun det værd uden tvivl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...