Hop til indhold
sydhavsmand

Nykøbing Falster thai massage

Recommended Posts

I lørdags, fik jeg lyst, til en gang massage. Kørte ind til Joy`s thaimassage i Jernbanegade. Blev lukket ind af en pige jeg ikke havde set før hun hedder noget med M kan ikke huske hele hendes navn, hun så rigtig godt ud, hun snakker ikke så meget dansk, mest Norsk og engelsk, Nann er på ferie det er normalt hende jeg besøger.  Så, der var 2 piger tror jeg, den anden har massageret mig en gang før, og det var hun  god til, men hende der lukkede mig ind, var lækker og sød, så jeg valgte hende, selv om jeg havde på fornemmelsen, da de snakkede indbyrdes, at hun ikke var den bedste til massage, det viste sig at holde stik, hun sagde det selv, men det skulle vise sig at blive den frækkeste gang massage jeg har fået:wub: hun startede med ben , ryg lidt skulder, så gik hun op foran sengen og mit hoved og gav skulder  lidt mere, så satte hun sit ben op på sengen, så hendes fisse var lige ud for mit hoved, så var jeg solgt:oops:, begyndte at nusse fisse og balder, det blev til en god gang sex, med ridning og dansk i forskellige stillinger.<3:wub: . Hun er der kun en gang imellem sagde hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en god oplevelse... hvor meget kom du af med i det hele? 

Startede du kun med at bestille massage, eller bestilte du FP fra starten af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har så lige besøgt Joys i dag. Super lækker oplevelse - fik FP startende med en god gang massage af hele kroppen. Hun kan helt sikkert lide at modtage - sgu første gang at jeg oplever at en prof pige får orgasme....Kan varmt anbefale Joys...Tomsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...