Hop til indhold

Recommended Posts

Rent tilfældig slog jeg et smut forbi Dao.var egentligt ikke meningen men min favorit over dem alle i Randers var fuldt booket:(

Stedet har fået nye ejere på det sidste og det kunne bestemt mærkes efter en meget dårlig oplevelse med Yumi for en måneds tid siden.

Det er tilbage i de gode gamle dage igen:) dejlig rent og venlig betjening:)

Der var 2 super søde piger og valget faldte på Susi:) rigtig sød pige og super serviceminded. Valgte det store fulde behandling og det var en rigtig god oplevelse. Store dejlige bryster og en super øko fransk med god indlevelse. Tæt på en gfe.

Der er desværre ikke noget link men det skulle efter sigende komme snart:)

Ikke sidste gang jeg besøger dem igen. Det har trods alt været mit "andet" hjem i lang tid.

Ha en skøn dag til alle. Og hils alle de små søde thai misser:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det stedet der hedder Dao, eller kan du give lidt mere information? Hvad er adressen, eller måske er der et link?

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/258738

Ja stedet hedder Dao:) mutter der virkede egentligt også ganske fræk:) hvis man er til de lidt ældre. Men hendes figur har bestemt ikke fuldt med hendes alder:) og jeg tog fejl af navnene i mit tidligere indlæg. Det var Rose som tog mig under hendes store dejlige vinger:)

Redigeret af thomas2209

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 34 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/258738

Ja stedet hedder Dao:) mutter der virkede egentligt også ganske fræk:) hvis man er til de lidt ældre. Men hendes figur har bestemt ikke fuldt med hendes alder:) og jeg tog fejl af navnene i mit tidligere indlæg. Det var Rose som tog mig under hendes store dejlige vinger:)

Hvem er din favorit over dem alle ???  :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så har man da hørt det med:):)

Fordi jeg har besøgt stedet mange gange og kender fruen der har det gør det mig ikke rigtig til ejer/medejer.

Fordi man lægger en del af sine surt tjente penge der betyder det jo ikke and man automatisk får aktier deri:)

Der står i hvertfald ikke Dao A/S på skiltet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det kan jeg da godt hvis det er det der skal til før du forstår mit sidste indlæg.

Men egentligt syntes jeg det er en meget mærkelig beskyldning/hentydning du kommer med.

Hvis man kigger på min anmeldelse kontra din egen om sunshine eller andres anmeldelser om diverse steder ligner den da ret meget min:)

Så er der åbentbart mange ejere/medejere herinde.

Og så er det her jo en oplysning/anmeldelses forum. Så hvis du vil diskutere det videre så send mig evt en PM så andre ikke skal belastes med den her slags ligegyldige oplysninger.

Go Dag til dig Ridderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...