Hop til indhold

Recommended Posts

Johnsonrocks skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kan verificere Adriana?...er billederne ok?

En billedsøgning kommer frem med samme billeder på en side for et etablissement i Tyskland ved navn Villa Venezia. De har en pige der på deres hjemmeside hedder Kassandra.....jeg har sendt en høflig mail til dem og spurgt om deres pige pt. er i DK for at arbejde.

Når/hvis jeg får svar vender jeg tilbage......

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 39 minutter siden:

Der er da 3 billeder med dagens BT , så mon ikke hun er ok ?

Hej Maximus. Tak. Det kan jeg se...men det var det altså ikke i formiddag :-)….tror jeg aflægger hende et besøg :-) hun ser lækker ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 57 minutter siden:
DK fyr 34 skrev, for 58 minutter siden:

En billedsøgning kommer frem med samme billeder på en side for et etablissement i Tyskland ved navn Villa Venezia. De har en pige der på deres hjemmeside hedder Kassandra.....jeg har sendt en høflig mail til dem og spurgt om deres pige pt. er i DK for at arbejde.

Når/hvis jeg får svar vender jeg tilbage......

DK fyr

En billedsøgning kommer frem med samme billeder på en side for et etablissement i Tyskland ved navn Villa Venezia. De har en pige der på deres hjemmeside hedder Kassandra.....jeg har sendt en høflig mail til dem og spurgt om deres pige pt. er i DK for at arbejde.

Når/hvis jeg får svar vender jeg tilbage......

DK fyr

spændende at høre om du får svar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn hun er nice, ja håber ikke der er grund til at hun skjuler brysterne med avisen på de uredigerede billeder.

 

Hvis nogen besøger hende kunne det være rart at høre hvor længe hun er her, for jeg har minus tid denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...