Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Johnsonrocks skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kan verificere Adriana?...er billederne ok?

En billedsøgning kommer frem med samme billeder på en side for et etablissement i Tyskland ved navn Villa Venezia. De har en pige der på deres hjemmeside hedder Kassandra.....jeg har sendt en høflig mail til dem og spurgt om deres pige pt. er i DK for at arbejde.

Når/hvis jeg får svar vender jeg tilbage......

DK fyr

Skrevet

Der er da 3 billeder med dagens BT , så mon ikke hun er ok ?

Skrevet
  • Author
maximus skrev, for 39 minutter siden:

Der er da 3 billeder med dagens BT , så mon ikke hun er ok ?

Hej Maximus. Tak. Det kan jeg se...men det var det altså ikke i formiddag :-)….tror jeg aflægger hende et besøg :-) hun ser lækker ud.

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, for 57 minutter siden:
DK fyr 34 skrev, for 58 minutter siden:

En billedsøgning kommer frem med samme billeder på en side for et etablissement i Tyskland ved navn Villa Venezia. De har en pige der på deres hjemmeside hedder Kassandra.....jeg har sendt en høflig mail til dem og spurgt om deres pige pt. er i DK for at arbejde.

DK fyr

DK fyr

spændende at høre om du får svar :-)

Skrevet

Hun skjuler jaderne med avisen:) Hvorfor mon:)

Skrevet

Damn hun er nice, ja håber ikke der er grund til at hun skjuler brysterne med avisen på de uredigerede billeder.

Hvis nogen besøger hende kunne det være rart at høre hvor længe hun er her, for jeg har minus tid denne uge.

Skrevet

Nå drenge, hvordan gik det? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.