Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Rioja Gentlemens Club

Recommended Posts

https://lovepattayathailand.com/listing/rioja-gentlemens-club/

(pigerne på billederne kunne godt ligne nogen af dem som var der - så altså ikke det helt store at råbe hurra for)

Det havde regnet hele formiddagen og jeg havde sådan set opgivet at komme ud at køre på min lånte Moto - men så holdt det op med at regne om eftermiddagen og jeg turde godt køre en lidt længere tur ud til Rioja - og jeg var også næsten nået frem til stedet - men pludselig stod der vand på kørebanen - nå, jah lidt vand kunne motoen vel nok klare - 10 cm , 20 cm - så begyndte det at stå op over trinbræddet og jeg fik for sent hævet den ene fod, så sokken blev noget våd - men jeg kom da utroligt nok igennem, fandt stedet og fik parkeret udenfor.

Også her går man sådan set bare indenfor, hvor der var en del højrøstet tale og lidt for høj musik til min smag + de åbenbart ikke havde råd til ordenlig belysning. Men en helt ung og slank pige viste mig ind i et tilstødende lokale, hvor vi kunne sidde i nogle sofaer og jeg fik bestilt en øl og en ladydrink til hende. Vi fik stort set en hyggelig sludder, selvom musikken var vel høj og hun af og til nødte mig til at drikke mere af min øl, ved at  række den til mig. Så kom der pludselig en lettere overvægtig trunte i rød kjole og slog sig ned i sofaen ved siden af mig og ville have jeg skulle tage hende på knæet - og om ikke jeg ville have 2 damer. Nu vidste jeg ikke om de var veninder eller hvad - men jeg syntes da, det var en underlig måde uopfordret at blande sig i den andens piges forretning og nærmest forsøge at overtage den.

Men jeg var jo ligesom lidt klemt fra begge sider og ville absolut ikke til også at smide ladydrinks efter trunten. Heldigvis havde hende den søde slanke fortalt at der var gratis mad - så selvom jeg ikke var synderlig sulten, fik jeg maden anvist og lidt på en tallerken. På vej væk fra buffeten, så jeg at manageren sad ved siden af - og spurgte ham om de ikke kunne dæmpe musikken lidt - jo, de var måske også kommet til at skrue højere og højere op - og nu kom lydniveauet ned på et passende niveau.

Da jeg skulle spise maden, satte jeg mig nu ved et højt bord, hvor jeg bedre i halvmørket kunne overskue de begrænsede lokaliteter og lokale seværdigheder. En yngre (troede jeg) og slank og lidt mørkere pige påkaldte sig min opmærksomhed og jeg bød hende på en drink - også for at undgå at hende trunten i den røde kjole skulle til at gøre endnu et udfald, som jeg kunne se hun havde lagt an til, da hun havde stået og klistret et stykke tid.

Ja, jeg er før blevet overrasket over thai-pigernes alder - men hende her, som jeg ville have skudt til max. 30 - påstod hun var 47 - og hun ville gerne hente sin ID-kort som bevis, da jeg i spøg forlangte det. Men det med at finde ud af hvad det kostede og om man kunne få pigerne med på room - det mislykkedes jeg lidt med, da hende på 47 sagde hun kun havde arbejdet der nogle få måneder - og aldrig havde gjort det??? - så det vidste hun ikke noget om.

Nå jeg havde også engageret mig på anden vis - og nu havde jeg set klubben - valgte dog så en anden vej hjem, da jeg ikke vil løbe an på min moto kunne forcere de samme vandmasser en gang til - og da jeg kom udenfor igen, stod der også en anden farang, som var ved at telefonere: "My motobike is sick" - han var vist kommet igennem endnu mere vand - og så havde han drænet batteriet ved at vedblive med at prøve at starte.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

og spurgte ham om de ikke kunne dæmpe musikken lidt - jo, de var måske også kommet til at skrue højere og højere op - og nu kom lydniveauet ned på et passende niveau.

 "Can you please screw down the music".... :lol::razz:...som Richard Møller Nielsen ville have sagt.

Herlige fortællinger fra Pattaya og omegn, Jernsvinet. Du kommer ihvertfald steder jeg end ikke ville drømme om at tage hen. Hvor langt er vi fra centrum her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 9 minutter siden:

  Hvor langt er vi fra centrum her?

Det er kun ca. 2 km fra Jomtien Beach og måske 5 - 6 km fra Walking Street - men flere steder langs vejene i udkanten af Pattaya findes der Beer Bars med enkelte piger (sent eftermiddag) - og i går opdagede jeg et nyt kvarter i den sydlige ende af Jomtien Beach - hvor de store hoteller ligger, hvor der var flere gader med Beer Bars og Massag - et sted blev pigerne da helt vilde, da jeg kørte forbi, som om de ikke havde set en farang i månedsvis og jeg kunne næsten ikke få lov at slippe fri  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

 i går opdagede jeg et nyt kvarter i den sydlige ende af Jomtien Beach - hvor de store hoteller ligger, hvor der var flere gader med Beer Bars og Massag - et sted blev pigerne da helt vilde, da jeg kørte forbi, som om de ikke havde set en farang i månedsvis og jeg kunne næsten ikke få lov at slippe fri  ;-)

Kan du ikke lige komme med en adresse? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound

Jeg har også lige været i Thailand, men det var mere for at se landet osv.
Jeg ville tage mange steder hen, men vejret gjorde det at jeg var nødt til at aflyst at gå nord på. Så jeg fik set meget af Bangkok, Pattaya og lidt af Sattahip og kom ud på en ø der hedder Koh Kham.
Men jeg havde også mødt en thai pige på en facebook side, som jeg startede at skrive med og vi mødtes så og hun var med mig hele tiden. Så jeg slap fra at finde pige på Walking Street eller andre steder :P
Men et dejligt land og jeg vil gerne igen og se mere. Så er bare spørgemålet om jeg skal være alene eller finde en ny thai pige at skrive med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...