Mr_HBX(2) 39 Skrevet 25. September, 2018 Jeg skal bo på hotel i Køge de næste 3 nætter - er der nogle spændende oplevelser i omegen som jeg bør prøve? På forhånd tak ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. September, 2018 Mr_HBX(2) skrev, for 2 minutter siden: Jeg skal bo på hotel i Køge de næste 3 nætter - er der nogle spændende oplevelser i omegen som jeg bør prøve? Sikkert, men det kommer vel i høj grad an på hvad du er til Men uanset hvad så god fornøjelse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 25. September, 2018 PS:: Tx - for en go’ anmeldelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 25. September, 2018 Hvis du er til thai kan jeg anbefale GengKhor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 25. September, 2018 DK fyr 34 skrev, for 9 timer siden: Sikkert, men det kommer vel i høj grad an på hvad du er til Men uanset hvad så god fornøjelse.... Tak. Jeg er kun til kvinder men ikke kræsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_HBX(2) 39 Skrevet 25. September, 2018 mignuigen skrev, for 5 timer siden: Sabrina Liv Tak - begge ser spændende ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. September, 2018 Mr_HBX(2) skrev, for 3 minutter siden: Tak - begge ser spændende ud Liv går du ikke galt af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg