Hop til indhold
BdsmPar

Gangbang FREDAG & LØRDAG Kbh

Recommended Posts

Hej hej :)

Der er 2 forskellige arrangementer på bordet i denne uge :)

FREDAG har vi Miss Madeleine (Anal Milf) og Miss Senorita. Setup er ønsket af dem i den lidt hårdere afdeling igen. Gerne klask i røven, mundknep, faste greb og analsex/sandwich :)

Tid: 20.30 - 22.30 på Frederiksberg

Ved dette arrangement er der denne gang en aldersgrænse på ca 40-45 år. Medlemmer af GB-klubben har førsteprioritet.

LØRDAG har vi en liderlig kvinde med et stort ønske om at få udlevet hendes fantasi om et lille gangbang. Hun ønsker max 4 flotte dominerende mænd max 40 år og min. 25. Hun ønsker et gangbang med let dominans som tema, herunder; smæk, hård knep, og godt brug af hende.

Tid: 20.30 - 22.30 på Frederiksberg

Ved dette arrangement er der denne gang en aldersgrænse på 25 - 40 år. Medlemmer af GB-klubben har førsteprioritet.

Har du interesse så skriv gerne lidt info om dig selv, samt et link til din ero profil. Ønsker du info om at blive medlem af GB klubben så skriv også gerne. [email protected]

Billeder kommer ikke i denne tråd men spørg gerne.

 

Vi ses :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kokkenolufs skrev, for 16 timer siden:

Ikke meget svar man får når man sender en høflig forespørgelse.

kokkenolufs

Hej Kokkenolufs. Du kan sende nok så mange høflige forespørgelser, men når du ikke gør det af den kontaktvej jeg har oplyst i opslaget, så kan du ikke forvente at få svar ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, for 1 time siden:

Hej Kokkenolufs. Du kan sende nok så mange høflige forespørgelser, men når du ikke gør det af den kontaktvej jeg har oplyst i opslaget, så kan du ikke forvente at få svar ;)
 

Modtaget og forstået

prøver at få skrevet til Dig på den rigtige måde:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...