Hop til indhold

Danielle - Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej forum

Jeg har det seneste stykke tid gået og drømt om at være sammen med en lækker shemale. Har kigget lidt rundt på de forskellige sider, men er selvfølgelig meget ny til alt det her. Er faldet over en pige som jeg synes ser helt fantastisk ud, men vil meget gerne høre nogle erfaringer inden jeg selv springer ud i det ;)

Det drejer sig om hende her:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5462&lan=da

Alt feedback påskønnes. Også generelle tips, eller anbefalinger til nybegyndere :)

Skrevet

Kender hende ikke. Men tjek om hun er aktiv. Shemalewiki er ikke altid opdateret og nogen annoncer er helt uaktuelle. Ellers kan jeg anbefalt Karen . Hun er altid et godt knald! Hun er både aktiv og passiv. Hun træffes bedst eftermiddag og aften. Lige nu er hun ret centralt i Aarhus.

go' jagt

Skrevet

Det var tilbage I Juni hun var her med Amanada.

• 1 month later...
Skrevet
79tretten skrev, den 24/9/2018 at 19:47:

Kender hende ikke. Men tjek om hun er aktiv. Shemalewiki er ikke altid opdateret og nogen annoncer er helt uaktuelle. Ellers kan jeg anbefalt Karen . Hun er altid et godt knald! Hun er både aktiv og passiv. Hun træffes bedst eftermiddag og aften. Lige nu er hun ret centralt i Aarhus.

go' jagt

Thanks ❤️

Skrevet
Ktsgirl skrev, for 12 timer siden:

Thanks ❤️

Ikke for at afspore, men arbejder Karen samme sted som Tina Thaipigen i kælderen i Århus??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.