Hop til indhold

Recommended Posts

Hej forum

Jeg har det seneste stykke tid gået og drømt om at være sammen med en lækker shemale. Har kigget lidt rundt på de forskellige sider, men er selvfølgelig meget ny til alt det her. Er faldet over en pige som jeg synes ser helt fantastisk ud, men vil meget gerne høre nogle erfaringer inden jeg selv springer ud i det ;)

Det drejer sig om hende her:

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5462&lan=da

Alt feedback påskønnes. Også generelle tips, eller anbefalinger til nybegyndere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende ikke. Men tjek om hun er aktiv. Shemalewiki er ikke altid opdateret og nogen annoncer er helt uaktuelle. Ellers kan jeg anbefalt Karen . Hun er altid et godt knald! Hun er både aktiv og passiv. Hun træffes bedst eftermiddag og aften. Lige nu er hun ret centralt i Aarhus.

go' jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
79tretten skrev, den 24/9/2018 at 19:47:

Kender hende ikke. Men tjek om hun er aktiv. Shemalewiki er ikke altid opdateret og nogen annoncer er helt uaktuelle. Ellers kan jeg anbefalt Karen . Hun er altid et godt knald! Hun er både aktiv og passiv. Hun træffes bedst eftermiddag og aften. Lige nu er hun ret centralt i Aarhus.

go' jagt

Thanks ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...