Hop til indhold
kikdapta

Rebeka - Erfaringer?

Recommended Posts

Guest Tatra

Der har været skrevet om hende så sent som i lørdags; brug søgefunktionen.

Linket virker udemærket; kopier det ind i browserens adresselinie eller highlight og højreklik på det (i det mindste i Opera).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 18 timer siden:

Der har været skrevet om hende så sent som i lørdags; brug søgefunktionen.

Linket virker udemærket; kopier det ind i browserens adresselinie eller highlight og højreklik på det (i det mindste i Opera).

Jeg refererede til hende i lørdags, da der er en anden Gp som deler billeder med hende.

de øvrige resultater der dukker op når man søger på hendes navn, kan ikke bruges til noget, da linket som der refereres til henviser til en Tom side.. forældet profil. Så ved ikke om det er hende eller en anden med samme navn. 

så jatak jeg vil også gerne høre om nogen har besøgt hende og har lyst til at berette om oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror jeg besøgte hende igår da jeg var på udkig efter den anden pige som har et par af hendes billeder på sin profil. Den anden - Claudia - besøgte jeg forleder, og var meget tilfreds. Hvis det var Rebeka jeg var sammen med igår, så er det ikke hende på billederne, men det ligner. Dog er brysterne hjulpet, og ikke af den kønneste slags. indlevelsen var god nok, og ansigt samt resten af kroppen ok. Det var i en kælder på Vesterbro.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...