Hop til indhold
jensen6

Pussy slide massage, cum inside - no sex?

Recommended Posts

Guest Lillemand

Jag undrar om det är avsiktligt formulerat att vara otydligt för att locka gäster. 

Om man rört sig mycket i den anglosaxiska GP världen kan ”Slide in my pussy, cum inside” bara betyda två saker: penetration och ejakulation i vagina.  Om det inte är sex, så undrar jag vad sex är...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 4 minutter siden:

Jag undrar om det är avsiktligt formulerat att vara otydligt för att locka gäster. 

Om man rört sig mycket i den anglosaxiska GP världen kan ”Slide in my pussy, cum inside” bara betyda två saker: penetration och ejakulation i vagina.  Om det inte är sex, så undrar jag vad sex är...

Hmmm håller med. Kan ju dock vara en ny form av icke sex som man måste prova. Det kanske är så att hon redan har ”cum inside” så man behöver inte skjuta av inne i henne. Med andra ord, hon är redan full. Så det är mer som en varningstext. Det finns redan ”cum inside”

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 3 timer siden:

Undrer mig over denne annoncetekst:

https://annoncelight.dk/search/thai?region=2&type=female

"Kom og slide in my pussy or let me suck you without condom Pussy slide massage 1000 Pussy slide massage and cum inside (no sex)"
 
Giver det nogen mening? "Slide in my pussy, cum inside - no sex"!

 Du har linket til en søgning og ikke til en annonce. Det er sikkert den her du taler om. https://annoncelight.dk/showad/259101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange thaier der ikke sælger sex - hvor hverken hand job, blow job, body to body eller pussy slide tæller som sex.

Om det er af hensyn til at bossen ikke skal risikere noget under rufferiloven eller om det er for at berolige den danske ægtemand vides ikke. 

Jeg har dog endnu ikke oplevet at full package/cocktail falder ind under kategorien “massage af uddannet massør”, men grænser bliver jo flyttet til tider. 

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Hur definieras ”sex” i den danska Rufferilagen?

Sexköpslagen i Sverige är så skriven att en B2B massage är gränsfall på sex om inte åtminstone en part har ngn typ av underkläder som täcker könet.  Ett HJ är definitivt sex i både sexköpslagen och i kopplerilagen.    

Senast jag var i Vilnius besökte jag en Thaisalong för 4-handsmassage utan någon form av extra.  Trots att jag och massöserna var helt överens om detta krävdes en manlig micro-thong för att säkra mot oavsiktlig direktkontakt med mina privata delar. Som jag förstod massöserna var det en konsekvens av Litauisk lag.

 

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 10 timer siden:

Hur definieras ”sex” i den danska Rufferilagen?

Nu skal du jo huske at det ikke er ulovligt at sælge eller købe sex i Danmark! Én af grundene til at det (stadig) er dejligere at være dansker end svensker! :D;) 

Men det er ulovligt at tjene penge på andre der sælger sex, og det er der problematikken ofte ligger, fordi pigerne jo ofte skal aflevere nogen af de penge de får, til Mutter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

@benwoods9 Den eventuella olagligheten i att köpa och sälja sex är flerdimensionell:

Är det lagligt för säljaren?   Ja, både i Sverige och i Danmark
Är det lagligt för köparen?   Ja, i Danmark, men inte i Sverige

Är det lagligt att tjäna pengar på att andra säljer sex?  Nej, inte enligt Svensk lag.  Om jag förstått Dansk lag rätt, är den mer tillåtande, men det är inte fritt fram.

Där det förefaller vara olika i olika länder, som UK, SE, DK och LV är vad som är en sexuell handling, och som därmed omfattas av sexköpslag respektive rufferi/kopplerilag.   Här verkar Svensk och Litauisk lag vara mycket strikta, redan beröring räknas som sex i denna kontext.  I UK är det mer svävande, men penetration är sex.   Hur är det i Danmark??
 

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 6 timer siden:

@benwoods9 Den eventuella olagligheten i att köpa och sälja sex är flerdimensionell:

Är det lagligt för säljaren?   Ja, både i Sverige och i Danmark
Är det lagligt för köparen?   Ja, i Danmark, men inte i Sverige

Är det lagligt att tjäna pengar på att andra säljer sex?  Nej, inte enligt Svensk lag.  Om jag förstått Dansk lag rätt, är den mer tillåtande, men det är inte fritt fram.

Där det förefaller vara olika i olika länder, som UK, SE, DK och LV är vad som är en sexuell handling, och som därmed omfattas av sexköpslag respektive rufferi/kopplerilag.   Här verkar Svensk och Litauisk lag vara mycket strikta, redan beröring räknas som sex i denna kontext.  I UK är det mer svävande, men penetration är sex.   Hur är det i Danmark??
 

Hmm jeg er faktisk ikke sikker på at man har defineret " seksuelle ydelser" særlig detaljeret i DK. Jeg tror det nærmeste, man kommer er dette: "Kunden køber fysisk adgang til den prostitueredes krop eller til dele af den mhp. egen seksuel tilfredsstillelse."

For lidt flere detaljer om den danske lovgivning på området kan du evt. læse her: https://socialstyrelsen.dk/voksne/prostitution/viden-om-prostitution/relevant-lovgivning

Sorry til trådstarter for at være med til afspore det oprindelige indlæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
benwoods9 skrev, for 7 timer siden:

...

Sorry til trådstarter for at være med til afspore det oprindelige indlæg!

En ting er at nogle tankeløst afsporer en tråd. Men når nogle gør det bevidst og så siger: "jeg ved godt at det er forkert, men jeg gør det lige alligevel - det er sikkert ok, bare jeg siger sorry"... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 time siden:

En ting er at nogle tankeløst afsporer en tråd. Men når nogle gør det bevidst og så siger: "jeg ved godt at det er forkert, men jeg gør det lige alligevel - det er sikkert ok, bare jeg siger sorry"... 

Hmm er det så ikke det du selv gør nu? :huh:

Udover at du glemte at undskylde :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...