Hop til indhold
Bennny

Daisyclub

Recommended Posts

Nogen der var været forbi for nyligt, og kan sige noget om om det er værd at besøge for tiden?

har kigget på anmeldelserne, men Kan ikke blive klog på dem. Er det totalt hit or miss?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har været der 8-10 gange over de seneste 12-18 måneder.

har bestilt tid hver gang hos en af de piger fra hjemmesiden, synes de har enten været pigerne på billederne, eller ihvertfald meget sammenlignlige

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 28 minutter siden:

Altså jeg har været der 8-10 gange over de seneste 12-18 måneder.

har bestilt tid hver gang hos en af de piger fra hjemmesiden, synes de har enten været pigerne på billederne, eller ihvertfald meget sammenlignlige

Hvis man nu ikke bestiller hjemmefra, kan man så vælge mellem pigerne når man ankommer, eller får man bare udleveret en pige?B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan vælge mellem de piger der er ledige  , så hvis du ikke bestiller kan du jo være uheldig. 

Jeg var der for 14 dage siden ved 22 tiden og der blev der stillet 3 piger op jeg kunne vælge mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Turnier skrev, for 20 timer siden:

Hvis man nu ikke bestiller hjemmefra, kan man så vælge mellem pigerne når man ankommer, eller får man bare udleveret en pige?B) 

Hvis de alle er ledige når du ankommer kan man vælge frit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
schtimpman skrev, for 41 minutter siden:

Bumping this thread to ask if anyone got some experience with the current lineup at Daisyclub? 

Hvis man vil vide noget, var det så ikke en ide at sætte et link ind: http://daisyclub.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bennny skrev, den 23.9.2018 at 11:00:

Hey er der nogen der har været på daisy fornylig og kan bekræfte billederne ??

Pigerne er ikke de samme som på billederne, de er heller ikke japanske sådan som det hævdes, og man kan ikke føre en samtale med dem, da de ikke kan noget engelsk, faktisk noget frustrerende, men den pige jeg havde var egentlig ikke dårlig til det, men jeg gider ikke når man ikke kan tale et fornuftigt ord med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...