Hop til indhold
puj

Domina Ingrid

Recommended Posts

Mand34Horsens skrev, for 30 minutter siden:

Super anmeldelse, der er en overdrevet feten for pigerne fra en masse girlymen herinde det skal man bare se stort på.

Forsæt det gode arbejde.

Den var ikke gået over på sm-porten

Men dejligt, at det her på EG er lidt mere nuanceret, og det hele ikke ender med alt for meget "sucking-up" over for Doms - og særligt dem, der ikke er ordenligt forberedt. For mange kunder er der jo mange penge på spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror mange lader som om det bare er småpenge for dem og det betyder ikke noget om de skal betale 1500 eller 4000 eller om de skal gå uden at få noget for deres penge.  

Men virkeligheden er jo nok at det er dem med allermindst råd der sidder og lader som om de fordi de intet har på spil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Jeg e-mail til domina Ingrid engang og fik at vide 2200-, for en time i den først mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Evil twin skrev, for 9 timer siden:

Jeg e-mail til domina Ingrid engang og fik at vide 2200-, for en time i den først mail.

2200-, for en time er også hvad jeg gav for to år siden, men i min mail  fra Fru Ingrid fik jeg ikke oplyst prisen selv om jeg spurgte. Som jeg har skrevet i mit tidligere indlæg tror jeg heller ikke hun havde læst min mail, for hun var helt uforberedt på mine ønsker.  Vores første aftale blev heller ikke til noget, jeg skulle ringe når jeg var i Tåstrup for den nøjagtige adresse , men trods mange forsøg blev telefonen ikke taget, så det endte med at jeg måtte køre hjem igen.  havde så brugt to timer på kørsel til ingen nytte. Jeg fik senere en besked fra Fru Ingrid at  hun havde glemt vores aftale og at jeg istedet kunne få en ny tid næste dag hvis jeg at jeg stadig var interesseret.  Om jeg bare har været uheldig, eller om Fru Ingrid ikke rigtig har styr på det skal jeg ikke kunne sige,  jeg har kun mødt hende denne ene gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Madame Illona skrev, den 23/9/2018 at 12:48:

Du kendte måske ikke til prisen før du kom

Havde I ikke aftalt en pris inden du kom ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Flax skrev, den 24/10/2018 at 09:28:

2200-, for en time er også hvad jeg gav for to år siden, men i min mail  fra Fru Ingrid fik jeg ikke oplyst prisen selv om jeg spurgte. Som jeg har skrevet i mit tidligere indlæg tror jeg heller ikke hun havde læst min mail, for hun var helt uforberedt på mine ønsker.  Vores første aftale blev heller ikke til noget, jeg skulle ringe når jeg var i Tåstrup for den nøjagtige adresse , men trods mange forsøg blev telefonen ikke taget, så det endte med at jeg måtte køre hjem igen.  havde så brugt to timer på kørsel til ingen nytte. Jeg fik senere en besked fra Fru Ingrid at  hun havde glemt vores aftale og at jeg istedet kunne få en ny tid næste dag hvis jeg at jeg stadig var interesseret.  Om jeg bare har været uheldig, eller om Fru Ingrid ikke rigtig har styr på det skal jeg ikke kunne sige,  jeg har kun mødt hende denne ene gang.

Jeg har oplevet Ingrid én gang, men ved en fælles seance med Lady Iris og arrangeret af Lady Iris.

Ingen tvivl om, at hun har en guddommelig krop, men jeg savnede lidt indlevelse og forståelse for, hvad hun kunne byde mig. Og det var dyrt i forhold til, hvad jeg fik ud af det.

Efterfølgende har jeg kun besøgt Lady Iris, men det er også ved at være længe siden.

Lasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
serviceM skrev, den 6/10/2018 at 18:26:

Pite > Nemlig.

Nu er jeg så heldig, at jeg kun besøger én Domina, og hende har jeg besøgt over 30 gange plus det løse ;) Hun gør mig glad og tilfredsstillet i dén grad, og hun er en kraftig medvirkende faktor til min generelle livsglæde og fysiske såvel som psykiske balance, indre ro og mentale overskud.

Når jeg tager alt, hvad hun giver mig med i ligningen, så synes jeg sgu næsten det er for billigt.

Må jeg spørge hvem hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, 1 time siden:

Må jeg spørge hvem hun er?

Pite, ja det må du da. Det er den underskønne Lady Iris :)

Jeg har nu besøgt hende 35 gange, og jeg glæder mig allerede til næste gang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Lasse63 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har oplevet Ingrid én gang, men ved en fælles seance med Lady Iris og arrangeret af Lady Iris.

Ingen tvivl om, at hun har en guddommelig krop, men jeg savnede lidt indlevelse og forståelse for, hvad hun kunne byde mig. Og det var dyrt i forhold til, hvad jeg fik ud af det.

Efterfølgende har jeg kun besøgt Lady Iris, men det er også ved at være længe siden.

Lasse

Også min oplevelse med Fru Ingrid. Syntes også jeg fik for lidt ud af det i forhold til prisen. Hun var ellers et sympatisk menneske. Jeg har som sagt kun mødt hende en gang, jeg prøvede efterfølgende at lave en ny aftale, men da der gik et par uger inden hun besvarede min mail valgte jeg at finde et andet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes personligt 2200+ er rigtigt mange penge, så jeg sparer altid over det dobbelte op (hvis nu vi kan blive enige om mere tid:))og betaler hvad det koster... jeg kommer ikke ud så tit som jeg gerne ville... Jeg har været flere forskellige stæder og jeg er aldrig blevet overrasket over prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...