Sødmand 74 Skrevet 23. September, 2018 Hej. Der er et par thai massage steder i Rønne på bornholm. Er der nogen der ved om jeg kan få mere end blot massage hos dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. September, 2018 Sødmand skrev, for 29 minutter siden: Hej. Der er et par thai massage steder i Rønne på bornholm. Er der nogen der ved om jeg kan få mere end blot massage hos dem? https://www.eroguide.dk/forum/topic/92442-massage-i-rønne/?tab=comments#comment-845322 nok ikke sket det store siden 14 sep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 24. September, 2018 Jeg ville nok vælge at lægge opslaget et andet sted end under Jylland! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 25. September, 2018 (edited) jydefyren skrev, for 18 timer siden: Jeg ville nok vælge at lægge opslaget et andet sted end under Jylland! Måske under Efterlysning af thaimassage og thaipiger på Bornholm. For øvrigt hylemorsomt at pågældende thaier er omtalt som "piger", når gennemsnitsalderen ligger på den den anden side af 30 år. Redigeret 25. September, 2018 af Steenborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. September, 2018 Steenborg skrev, for 21 minutter siden: Måske under Efterlysning af thaimassage og thaipiger på Bornholm. For øvrigt hylemorsomt at pågældende thaier er omtalt som "piger", når gennemsnitsalderen ligger på den den anden side af 30 år. Det er såmænd ikke så hylende morsomt endda. Kvinderne i branchen insisterer selv på at blive kaldt "piger". Jeg kopm engang til at kalde en af dem "en dejlig dame", og det faldt ikke i god jord, hvorfor jeg korrekset. "Pige" skal ses som en branchebetegnelse – ikke en aldersbetegnelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 29. September, 2018 Borende X skrev, den 25/9/2018 at 14:23: Det er såmænd ikke så hylende morsomt endda. Kvinderne i branchen insisterer selv på at blive kaldt "piger". Jeg kopm engang til at kalde en af dem "en dejlig dame", og det faldt ikke i god jord, hvorfor jeg korrekset. "Pige" skal ses som en branchebetegnelse – ikke en aldersbetegnelse. Jeg synes det er endnu mere morsomt hvis en +30 årig vil kaldes pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg